FOTOKNIHA | SAAL DIGITAL

by - července 04, 2017


Krásné odpoledne,
dnes tu pro Vás mám jednu recenzi. Naskytla se mi možnost vyzkoušet si tuto fotoknihu od značky Saal Digital. Už delší dobou jsem občas někde na sociálních sítích zahlédla reklamu na tento produkt, ale nějak jsem se k tomu neměla. Nedávno mi opět podobnou reklamu nabídl Facebook a tak mi už zvědavost nedala a podívala jsem se na jejich stránky. Už jako první mě zaujalo velmi pozitivní hodnocení. Řekla jsem si teda proč to nezkusit a oslovila tuto firmu.



Pro mě byla fotokniha jasná volba. Mnozí z Vás již vědí, že moji velikou zálibou je fotografování. Nicméně web Saal-Digital nabízí mnoho dalších možností, co si u nich pořídit. Jako další například plakát, fotoobrazy, oznámení či přání, kalendáře a další. Jejich web je přehledný a moc hezky provedený. 

Ke tvorbě fotoknihy nabízí zdarma ke stažení program na tvorbu samotné knihy. Mně osobně se v něm pracovalo velmi hezky. Vše bylo přehledné a stručné. Máte na výběr z několika možností, jak si svoji knihu uspořádat. Já zvolila klasický čtvrercový formát, i když některé z fotek byly na šířku a to proto, aby to bylo hezky přehledné a jednotné. Jediné co, tak jsem si nevšimla, že hned první dvě a poslední dvě fotografie jsou natištěné přímo na samotných deskách knihy. I přes to mi to vůbec nevadí a jsem s knihou naprosto spokojená! Na jejich stránkách máte pak spoustu možností, zda chcete matný/lesklý papír, vazbu v kůži/dřevě, s vatováním/bez vatování či zda chcete knihu v dárkovém balení. Samozřejmě se to pak trochu liší cenou.

Kvalitou je kniha naprosto bez chyby! Středový spoj knihy je téměř neviditelný, vše sedí perfektně a nikde nic netrčí či se krabatí. Já si zvolila možnost knihy s malým odkazem vzadu na vazbě/zezadu vazby na jejich samotné stránky, nicméně lze ho dát v možnostech pryč. Já nelituji a naopak ho budu velmi ráda prezentovat. Doba dodání byla opravdu rychlá a kniha mi přišla skvěle a důkladně zabalená. Ještě jednou chci poděkovat firmě #saaldigital za možnost si fotoknihu vyzkoušet a rozhodně ji doporučuji všem fotografům či jen těm, co si chtějí zvěčnit vzpomínky do této super knížky. Kdybych měla hodnotit hvězdičkovým hodnocením, tak dávám určitě 6 hvězdiček z 5! Jsem opravdu spokojená!!! 



Na ukázku Vám sem dám několik fotek z knihy. Snad se bude líbit, já sama jsem nadšená!










Pája

You May Also Like

6 komentářů

  1. Nádherné fotky! :O
    https://catthegdiaries.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Tvé fotky vypadají v knížce fakt nádherně ♥

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  3. Úplne nádherné fotky, zaslúžia si mať svoju foto knihu. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Všem Vám opravdu moc děkuji! Velice si toho vážím! :-)

    Pája

    OdpovědětVymazat
  5. wau krásne :O

    http://teenmumy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat