DRUHÁ NAROZENINOVÁ GIVEAWAY

by - července 31, 2017


Krásný den Všem,
za pár dní to budou přesně dva roky, co jsme si spolu s Týnkou založily tento blog. Za tu dobu nás navštívilo téměř 30 tisíc lidí a získaly jsme 111 pravidelných čtenářů/čtenářek, kterým se náš blog zalíbil. Během těch dvou let jsme měli několik spoluprací, např. DELTIMO, BUĎCHLAPPIXERS či designérská značka LUSITO a mnoho dalších. Jsme velice rády, že jste na našem blogu aktivní, čtete naše články a baví Vás. A proto jsme si připravily jako takové poděkování již DRUHOU NAROZENINOVOU GIVEAWAY!


CO MUSÍŠ UDĚLAT?

1. SLEDUJ NÁŠ BLOG, FB: ZDE A INSTAGRAMY: ZDE A ZDE!

2. DO KOMENTÁŘE NÁM NAPIŠ SVÉ JMÉNO, POD KTERÝM NÁS SLEDUJEŠ NA BLOGU, FB I INSTAGRAMU.

3. POKUD MÁŠ CHUŤ, NAPIŠ NÁM, CO SE TI NA NAŠEM BLOGU LÍBÍ/NELÍBÍ, CO BY JSI ZMĚNILA NEBO NAOPAK.

4. NAPIŠ NÁM SVŮJ KONTAKTNÍ EMAIL.

(Výherce vyhlásíme přesně za měsíc 31.8.2017 na našem FB a kontaktujeme ho emailem)

A CENA?
Tentokrát, jelikož je léto a spousta z nás pracuje na své postavě do plavek, jsme si pro Vás připravily giveaway plnou fitness výživových doplňků. 


V balíčku na Vás čekají BCAA Synergy od Essential Prom-in s příchutí citrón/máta a růžový grapefruit, Instant Amino Fair Power od značky Survival v netradičních příchutích Cuba libre a jahodové Mojito a Amino Gel od Extrifit v příchuti Ananas. Od značky Essential tu máme ještě Nitrox Pump s příchutí melounu a citrón/cola. 


Jako další pro Vás máme 2x Rise oat mash mango a čokoládu a jako dezert si můžete dát kokosový Protein puding. To vše od značky Extrifit. 


Dále pro Vás také máme Carbo snack od Nutrendu s příchutí švestky, proteinovou tyčinku Excelent s kofeinem a tyčinku Carnitine od značky ATP Nutrition s příchutí meruňka/jogurt.


A to nejlepší nakonec! Od Extrifitu tu máme oblíbený CFM 80 protein (borůvka), WHEY 80 protein (choco/coco) a 100% WHEY Protein od Nutrendu (ice coffee). K tomu všemu ještě růžový shaker Aptonia. 


Budeme držet pěsti,
Pája&Týna

You May Also Like

10 komentářů

  1. fb: Linda Kolářová
    insta: linda.kolarova
    lindik1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Giveaway vypadá moc zajímavě :) ráda své štěstí zkusím. Blog sleduji pod tímto účtem, FB jako Nela Procházková a IG jako cumanelka.
    cumanelka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Gfc, fb, Instagram Eva Richterová Ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. GFC a FB: Kristýna Kaderová
    Instagram: kristyna_kaderova
    kakristyna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. FB a GFC: Martina Slancová, IG: @macina5
    Už jsem Vaše fotky viděla - jen jsem si nemohla vzpomenou kde - pak mi to docvaklo - na FB Tomáše Pillera - už předtím mě hrozně zaujaly, působí na mě tak krásně pozitivně. Brzy plánujeme také svatbu, možná se na Vás obrátím. Jinak celkově se mi líbí Váš web, je vidět kus poctivé práce, kreativní cítění a píšete o věcech, co mě zajímají, takže Vám, ženy, velice děkuju!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ještě připisuji e-mail: slancova.m@seznam.cz

      Vymazat
  6. n.princess@azet.sk
    fb nika benko
    gfc nikola benkova
    ig queenikyofficial
    zboznujem vase fotky !

    OdpovědětVymazat
  7. gfc: dominnica l
    fb: Dominika Lauková
    ig: mimalaukova
    dominikalaukova@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  8. Giveaway vypadá naprosto luxusně! Zrovna jsem začala cvičit i s jídelníčkem a zkouším různé proteiny a proteinové dobroty, takže by se mi to fakt hodilo!
    Fb: Tereza Málková, Ig:twerimalkova, na blogu jako Terezie Málková.
    Můj email je MalkovaTerka@seznam.cz
    Váš blog mám moc ráda, nemám úplně nic co bych měnila. Líbí se mi hodně fotky, ty fakt obdivuji!

    OdpovědětVymazat
  9. Super soutěž! :)
    Fb: Ft Cf
    Ig: ftcf_blog
    GFC: FTCF Blog
    Můj email: ftcf009@gmail.com

    OdpovědětVymazat