VELKÉ MALIČKOSTI

by - května 17, 2017


Ahojky, po delší době tu mám pro vás opět jeden článek, tentokrát trochu z jiného soudku. Připravila jsem si totiž výběr dekorace, která zdobí můj malý byteček v Praze. 1kk opravdu není žádná sláva, ba naopak s přítelem se tu občas trochu tlačíme, ale i tak se nám tu bydlí krásně. Je to možná také pro to, že se byt snažím neustále zkrášlovat a udržovat. Někdy je tedy opravdu těžké odolat návalu dekorací, které bych nejraději všechny pořídila, ale kam je dát, to už zůstává ve hvězdách☺. Nicméně, pokud se mi něco opravdu líbí, pořídím to i tak. V budoucnu plánujeme něco trochu většího a myslím, že je super, když je člověk připravený.

Kde nejčastěji pořizujete dekoraci do vašich bytů či pokojíků vy?

A kde všechny ty parádičky pořizuji? Samozřejmě většina věcí a nejen dekorací je z IKEA. Co si budeme povídat, ceny jsou příjemné a člověk si vybere. Navíc skandinávský styl mám moc ráda, je příjemný, útulný, takový by měl podle mě domov být. Nicméně najdete u mě i věci z jiných, ne tak známých obchůdků. Nebo dokonce kousky, které jsem našla třeba u babičky. Tyto věci pro mě mají hodnotu, jsou osobní a tím pádem unikátní. Takže jdeme na to:



Jelikož chodím na umělecky založený obor, v mém bytě se válí velké množství rolí papíru. V garsonce, není zase až tolik místa, kam je dát. Proto jsem zvolila jednoduchý stojan v podobě koše z IKEA. Papíry jsem do něj naskládala a teď tvoří zajímavý koutek. Na fotce dále můžete vidět svícen z NANU NANA, který jsem dostala od mé sestřičky, tyhle skleněné válce mají něco do sebe. Můžete z nich udělat svícen, vázu, nebo je jen vyzdobit mušličkami, pískem apod. Dávají velký prostor pro kreativitu.

No a určitě nesmím opomenout nádherný obraz z internetového obchodu PIXERS, který nám nabídl spolupráci. Byla jsme s nimi opravdu velmi spokojena. Veškeré obrazy přišli krásně zabaleny i s podpisem baliče. Navíc jsme dostala dárek v podobě dalšího obrazu, a musím říct, že se mi s ním trefili do vkusu. Určitě doporučuji navštívit jejich internetové stránky Pixers.cz, kde naleznete velké množství produktů. Kromě obrazů zde najdete třeba fototapety a spoustu inspirace. Co musím opravdu vyzdvihnout je to, že můžete hledat i na základě tématu, či konkrétního výrazu. Díky tomu naleznete třeba veškeré obrazy s tématikou Paříže, atd.


Jelikož nejsem na bytě tak často, spousta květin by u mě nepřežila, proto jsem hledala vhodnou alternativu, až jsem našla tuhle roztomilou věcičku z eshopu internetového portálu CZECHDESIGN, kde mimo jiné naleznete kousky od českých designéru. Tohle skleněné aerárium je konkrétně ze ZAHRADY NA NITI, kterou vede šikovná Lenka Hrubá. Ta vytváří ručně dělané kokedami a spoustu dalších výrobků inspirovaných zahradou a přírodou.


Postupně se přesouváme k mému pracovnímu stolu. Kde můžete nalézt tenhle super košíček, do kterého jsme ukryla všechny kabely a nabíječky aby se mi pořád neválely na stole. Košíček je uháčkovaný mou šikovnou maminkou, na jejíž produkty se můžete podívat na facebookové stránce PELMEL.




Na stole mám mimo to, tenhle krásný obraz s detailem listů, který je opět z PIXERS. Nezapomeňte, že ne všechny obrazy musí být nutně přidělané na stěně, někdy opravdu stačí je pouze opřít o stěnu a vypadají stejně krásně. Svícínek, ze kterého jsem vytvořila vázu pro umělé růže je z PEPCA a růžičky z KIKU.




Prostor pro odpočinek se neobejde bez polštářů, základ gauče proto tvoří polštářky z IKEA a vzorovaný polštářek je z mé oblíbené značky LUSITO. Na stole je pak tác opět z IKEA, který jsem ozdobila plátky uschlých růží, které dostávám k narozeninám, svátkům, apod. Je to taková jednoduchá dekorace, za kterou nic nedáte a až vás omrzí, tak lístky jednoduše vyhodíte.


No a nakonec tu máme dárek od PIXERS, který přišel spolu s obrazy. Těším se až si obrázek přidělám na stěnu v kuchyni, a každé ráno na něj budu koukat a přitom vychutnávat ranní kávu. A konvička MOCCA, ta je od mé babičky, která ji kdysi dostala od Italů. Zatím ji mám pouze na dekoraci, ale plánuji  ji využívat☺.

A to je pro dnešek vše. Snad jsem Vás trochu inspirovala a budu se těšit na vaše komentáře. Týna ♥

You May Also Like

0 komentářů