MY BIGGEST DREAM | PHOTOGRAPHY

by - února 23, 2017


Krásný den Vám přeji,

o mně už asi víte, že mě šíleně moc baví focení. Proto tu teď nejsem tolik aktivní (za to se moc omlouvám), jelikož o svém volnu trávím volný čas s foťákem v ruce. Už od mala jsem k tomu měla poměrně blízko, ačkoliv nikdy jsem si nemyslela, že mě to jednou pohltí až tak moc. Analogový fotoaparát měl snad každý z nás a já byla vždy unesena z toho, jak vše tak skvěle funguje. Jako malá jsem se svého táty ptala snad na vše: ,,A jak to?!" Focení není jen tak zmáčknout spoušť. Je to i o tom si s tím trochu hrát. Jak už s kompozicí, tak i s post produkcí. Samozřejmě ne vždy je to potřeba, ale jelikož jsem vystudovala grafický design, přeci jen mě baví si pak v programu hrát s doupravením fotografie. 

Když se mě někdo zeptá, co raději fotím, zda li lidi, zvířata nebo přírodu, tak opravdu nevím. Vše má něco do sebe. I když, kdybych měla být upřímná, nejblíže mi jsou asi krajinky. Možná o něco víc portrét v krajině, jelikož se skloubí dva úžasné styly do jednoho. Nejsem žádný profesionál. Jsem obyčejný amatér, co ho focení ale nesmírně baví! Mám to jako svůj koníček ve svém volném čase, i když bych se jednou nezlobila, kdyby mě to mělo živit. Přeci jen je to něco, co mě neskutečně baví a naplňuje a o tom by práce měla být. Znám lidi, co mají tu možnost, ale foťák se jim válí doma na stole a při tom mají tak skvělé možnosti, techniku. Hned bych toho využila. Ale vše samozřejmě nejde hned. Něco to stojí a fotografování není zrovna nejlevnější záležitost. I časově je to poměrně náročné a o to víc bych jednou byla ráda, kdyby jsem se tomu mohla věnovat naplno a dát tomu svůj všechen čas. Já osobně jsem toho názoru, že důležité pro dobrou fotografii je zručnost fotografa a dobré sklo, protože to mnohdy dělá také své. Hodně se toho člověk naučí v praxi, knížek je na internetu také plno a pokud člověk bude chtít, jsou i různé fotografické kurzy. Já jsem zatím samouk s knížkami.

Co tedy chci tímto článkem říci je, že každý z nás by měl jít za svým snem. Najít tu odvahu a zkusit si to. Kašlat na názory druhých, protože né vždy ten, co radí nejvíce, také nejvíce ví. Nakonec Vám sem hodím opět nějaké mé fotografie za poslední dobu. Ochutnávku krajinky, portrétů i zvířat.
Kdyby jste chtěli, můžete mě i sledovat na instagramu pod přezdívkou Photographka

Budu velmi ráda, za každý názor :-) Mějte se krásně a plňte si své sny!




























Pája

You May Also Like

7 komentářů

  1. Ty fotky s kouřem jsou fakt skvělý! A ta šedá kočka vypadá, jak kdyby se smála, to je úžasný!
    Moc dobrý fotky.

    Fakynn

    OdpovědětVymazat
  2. Ty fotky s detaily! Luxusní práce, člověk by až nevěřil, že jsi amatér a samouk. Obdivuji. :) Fotky se zvířátky působí nádherně roztomile. Jsou k pomuchlování.

    OdpovědětVymazat
  3. Fotografovanie milujem, no posledný rok som nemala vôbec čas ponoriť sa do toho ako niekedy. Máš naozaj krásne fotky! :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný fotky! Tvůj istagram mám moc ráda :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty fotky jsou překrásné, jsi opravdu šikovná. Moc se mi líbí jak jsi napsala ten poslední odstavec. Každý si má jít za svým snem, dělat co ho baví a nehledět na kritické názory druhých :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
  6. Holky, všem Vám hrozně moc děkuji za pochvalu. Opravdu si toho vážím! :-)

    Pája

    OdpovědětVymazat