HRAVOST SPOJUJE

by - února 04, 2017


Ahoj všichni, 
po delší odmlce jsem tu opět s jedním designovým článkem. Vy, co náš blog sledujete už nějakou dobu, jste o značce Lusito už určitě slyšeli. Ti, kteří jsou u nás poprvé, můžou navštívit jeden ze starších článků Tady nebo Tady. Ale teď k věci: Nedávno jsme byly s Pájou  opět pozvány na tiskovku značky Lusito. Na jejich akce se vždy hrozně těším, protože mě pokaždé dokážou nabýt tvůrčí atmosférou a vůbec, si je děsně užívám. Poslední tiskovka byla navíc krátce po odevzdávce mé klauzurní práce, která mě tento semestr opravdu hodně vyšťavila a tak jsem se na akci těšila o to víc. Nakonec jsem ale vyrazila sama, jelikož Páju nepustila práce.


Hned na začátek mě naprosto uchvátily prostory VNITROBLOCKU v Holešovicích, kde se akce konala. Do té doby jsem o tomto prostoru nevěděla a byla jsem z něj naprosto nadšená. Jedná se totiž o zrekonstruovanou starou továrnu, ze které se dnes stal prostor pro inspiraci a odpočinek. Součástí Vnitroblocku je totiž SIGNATURE store & cafe, kde můžete prozkoumat nové kolekce z tvorby českých, ale i zahraničních designérů. Pokud se vám pak něco zalíbí, můžete si danou věc rovnou pořídit. A pokud si chcete jen tak odpočinou, můžete tu ochutnat dobré kafe nebo domácí limonádu.


Teď už ale k samotné prezentaci. Hlavními hvězdami večera byly totiž exkluzivní stolečky SOUL od designérky Ivy Bastlové, které značka Lusito uvedla před nedávnem na trh. Stolečky svým organickým tvarem připomínají lístky. Jsou vyrobené z masivního dubu v kombinaci s umělým kamenem Corralit. Tato neotřelá kombinace tak dala vzniknou originálnímu kousku, který může sloužit jako odkládací nebo konferenční stolek. Pokud vás zajímá cena, tak ta je poněkud vyšší, za set dvou stolků dáte necelých 30 000 Kč. Ano, to úplně není studentská cena, ale je zaměřena spíše na ty, kteří si již budují svůj domov a chtějí v něm mít kvalitní kousky. Když to na druhou stranu vezmete. Víte, že doma máte skutečně kvalitní kousek o jehož původu víte maximum, navíc oba materiály, dřevo i umělý kámen jsou opravitelné. Pokud se stoleček např. poškrábe, dá se zbrousit a hned vypadá jako nový. Tudíž nepořizujete věc na pár let, nýbrž na pár desítek let.


Jako další novinku nám byla představena lampa s originálním ručně vyráběným stínidlem z dílný VR Design, jehož autorkou je Viktoriya Romanyshyna. Lampa připomíná pivoňku, po které také nese své jménoPokud vás značka Lusito zaujala, doporučuji kouknout se na jejich webové stránky, které najdete na konci příspěvku. Na stránkách najdete i velkou spoustu krásných polštářků. Brzy snad přibudou i ty, na jejichž návrhu jsme se s Pájou podílely (jak jste se mohli dočíst v minulém článku). Nebo se osobně můžete přijít podívat do showroomu v pražském Karlíně, popř. omrknout jednotlivé kousky při kafíčku ve Vnitroblocku vždy od 11 do 22 hodin.


No a na závěr nesmělo chybět skvělé občerstvení v podobě všelijakých pochoutek, co jsem si ale opravdu musela vyfotit, byl tenhle dort. No řekněte, to byl skoro zločin ho nakrojit.

To je pro dnešek vše. Doufám, že se vám můj článek líbil a že vás produkty zaujaly. Myslím, že je fajn, když má člověk povědomí o českých výrobcích a firmách. Já tímto děkuji Lusitu, že nám umožňují účastnit se jejich akcí a být u toho! A pokud vás článek zaujal určitě napište své feedbacky, ráda bych se oblasti designu věnovala ve svých článcích více. Nově se nám rýsuje z této oblasti další spolupráce, takže se máte na co těšit!


stránky Lusito: www.lusito.cz
stránky VR Design: www.vr-design.cz
facebook Vnitroblocku: www.facebook.com/vnitroblock

Mějte se krásně,
Týna

You May Also Like

0 komentářů