MEN'S WINTER VEST

by - ledna 16, 2017


Zdravím všechny,

dnes to bude poněkud netradiční článek. Sice je už dávno po Vánocích, ale proč si nenadělit nějaké dárečky i během roku či k jiné události?! Pokud budete shánět něco pro přítele, bráchu, taťku či dědu, tak jste tu správně. Díky spolupráci se stránkou www.budchlap.cz jsem mohla příteli nadělit krásný vánoční dáreček. Vesta přišla den před Vánoci a příteli padne jako ulitá. Vevnitř má příjemný černý kožíšek, který zahřeje a já musím říci, že vesta vypadá opravdu skvěle! Velice jsem ocenila, že ji měli i ve větších velikostech, protože mám doma pořádného chlapa! Přítel je s vestou velice spokojený a to mě moc těší. 

Samotná vesta je kvalitně ušita. Materiál je na omak příjemný a zdá se být i nepromokavý, což je super. Oceňuji kapsy na zip a kapuci, ne vždy je to u takové vesty podmínkou. Moc se mi líbí i detail nášivky, který vestě dodá trochu sportovního vzezření. Díky suchému zipu na kapuci je krk v teple, což je v tomhle počasí důležité. Mé celkové hodnocení je velice kladné a jsem naprosto spokojená.


Na jejich webu je kromě oblečení i například pánská obuv či pánské doplňky jako opasky, peněženky, kravaty apod. Rozhodně si myslím, že mají široký výběr a vybere si opravdu každý. Cenově si myslím, že se pohybují velmi přijatelně, takže pokud hledáte vhodný dárek pro nějakého muže v rodině, rozhodně doporučuji.

Líbí se Vám vesta? A jak se Vám líbí stránka pro muže? Dejte vědět do komentářů.






Pája

You May Also Like

0 komentářů