JEGGINGS FROM ZARA

by - října 01, 2016


Zdravím všechny,
už je to nějakou dobu, co se mi podařilo ve slevách eshopu Zara ulovit tyhle světlé jegíny. Na internetu nakupuji oblečení poměrně často, ale s kalhotami mívám problém. Jsem totiž dost vysoká a ne všechny mi sedí. Často proto objednávám z eshopů, od kterých už nějaké oblečení mám nebo si můžu alespoň podobné kousky vyzkoušet v kamenné prodejně, jako je např. H&M, se kterým mám velmi dobré zkušenosti. Tenhle nákup z eshopu Zary byl vůbec můj první a jelikož kalhoty vycházely na pouhých 300 Kč rozhodla jsem se to risknout. Už jen ta nízká cena mě dost mile překvapila. V průměru totiž vycházely věci ze Zary ještě levněji než z H&M (teda alespoň ty ve slevě). Může to být třeba jen tím, že jsem chytla správný moment, kdy ceny spadly, ale i tak je to pecka. To samé můžu říct i o způsobu doručení. Cena poštovného vychází na 129 Kč a pokud se rozhodnete zboží vrátit můžete ho zanést na jedno z prodejních míst a peníze vám budou vráceny, na rozdíl od H&M, kde vám za vrácení strhnou 109 Kč. Jako další velký bonus můžu zmínit to, že na eshopu jsou vždy uvedeny výšky modelek na kterých jsou věci nafocené, což je opravdu velké plus, jelikož si můžete udělat představu, jak vám budou věci zhruba sedět. 

Jaké máte zkušenosti s nakupováním oblečení po internetu vy?

A pokud bych měla mluvit o balíčku, z toho jsem (hned po kalhotách) nejvíce nadšená. Oblečení totiž přijde v krásné krabici s logem Zara. Po otevření se můžete těšit na kousky pečlivě zabalené nikoliv v igelitu, ale v papíru. No, na kalhoty za 400 Kč i s poštovným to je docela luxus, nemyslíte?

Když jsem kalhoty vyndala z krabice, trochu jsem se zděsila, že se do nich nemůžu nikdy vejít, ale jsou krásně elastické, takže to šlo samo. Navíc jsou pohodlné. A teď už tu pro vás mám jeden rychlý outfit, kde jsem jegíny nakombinovala s černým sakem a bílým svetříkem z NY.


Zara jegíny/jeggings | New Yorker sako/jacket | New Yorker kabelka/crossbody bag New Yorker svetřík/top | Deichmann tenisky/shoes

Týna

You May Also Like

7 komentářů

  1. S eshopem od Zary nemám žádné zkušenosti, popravdě moc nenakupuji ani v jejich obchodě :D Ale kousky vypadají moc krásně! :)

    Blog by Vea

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jegginy vypadají úžasně :) já mám minimum zkušeností s nakupovaním online. K tvému outfitu bych možná volila spíše vetší a světlejší kabelku a nebo popřípadně nějakou červenou stejné velikosti jako je ta tvá. ta tvá se mi trochu ztrácí s tím černým kabátkem, jestli to tak teď mohu nazvat.. ale jinak je celý tvůj outfit a ty jegginy úžasné. Moc se mi líbí to jemné roztrhání na kolenou :)
    http://arliejens.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za názor. Máš pravdu, že na fotkách se kabelka trochu ztrácí. Příště napravím ;)

      T.

      Vymazat
  3. Jegíny jsem skvělé :) já přes internet objednávám oblečení jen na vinted, jinak si radši zajedu do nějakýho krámu a pořádně vše ozkouším :)

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  4. Na kalhoty po internetu bych si netroufla, ale jinak mám nakupování přes internet ráda.

    OdpovědětVymazat
  5. Holky, děkuju za komentáře :)

    T.

    OdpovědětVymazat