HALLOWEEN SPECIAL | 4 DIY TIPS

by - října 06, 2016


Ahojte ☺

Dnešním článkem bych Vás chtěla inspirovat tipy na podzimní nebo halloweenské dekorace. Halloween u nás není moc populární, zde slavíme 2. listopadu svátek dušičky. Nicméně se mi líbí nápad masek a té strašidelné atmosféry a tak jsem si to doma chtěla trochu zútulnit a Vám sem hodit pár jednoduchých DIY tipů.


1 - STRAŠIDÝLKA



Co budete potřebovat?
• provaz
• nůžky
• čtvrtky
• tužku a gumu
• fixu
• nit


Na internetu je spousta inspirace na různá strašidla a nebo si můžete vymyslet své vlastní. Tužkou si na čtvrtku předkreslíte podle první vystřižené šablonky obrysy svých strašidýlek. Po té si je můžete dozdobit, udělat jim obličeje cokoliv.


Pak, když už máte dozdobeno a vybarveno příjdou na řadu nůžky a vše vystřihnete.


Teď už jen zbývá opatrně udělat dírku na protažení nitky (já použila nůžky a pomohla si malou jehlou). Nitku klidně ustřihněte delší, ať se to lépe váže. Nakonec si odměříte jak moc od sebe strašidla chcete mít a navážete na provázek.


A je HOTOVO! :) Hotová strašidla si můžete pověsit na okno, dveře, skříň nebo kamkoliv chcete. Je to skvělá dekorace, která je hotová za pár minut.



2 - SVÍCNY



Co budete potřebovat?
• zavařovací sklenice
• tavnou pistoli + lepidla
• nůžky, nůž
• různé listí apod.
• svíčky


Nejprve si vezmete sklenici a listí, které chcete použít a naplánujete si, jak chcete listy nalepit. 


Když už máte vše promyšlené, přijde na řadu tavná pistole. Vždy jsem lepila hlavně prostředek a konce listů a opatrně přitlačila na sklenici. Do listů si také můžete vyřezat různé tvary, já vyřezala srdce. Na vršek sklenice jsem použila na ozdobu malé šišky a žaludy, a protože mi zbyl kousek provazu, nalepila jsem ho okolo sklenice.



Už jen dát dovnitř svíčku, zapálit a máte HOTOVO! :) 



3 - ŽÍŽALKOVÉ PŘEKVÁPKO


Jako další tip mám pro Vás inspiraci třeba na nějakou strašidelnou párty.

Co budete potřebovat?
• malinovou limonádu
• gumové žížalky
• třtinový cukr
• limetku

Okraje skleniček potřete lehce šťávou z čerstvé limetky a namočíte je ve třtinovém cukru, aby Vám to udělalo krásný okraj. Doplníte žížalkami (můžete je dát i dovnitř, chutná to pak po nich:D) a nalijete limonádu.


A máte hotový halloweenský strašidelný nápoj! Dobrou chuť! :)



4 - DÝŇOVÝ KAMARÁD


Halloweenská klasika v podobě vydlabané dýně přeci nesmí chybět!

Co budete potřebovat?
• dýni
• fixu
• nůž
• lžíce
• noviny
• svíčku


Vše si vypodložíte novinami. Začnete tím, že si opatrně odříznete vršek dýně. Později Vám tato uříznutá "čepička" bude sloužit jako poklop, musíte tedy řezat v určitém úhlu, aby se Vám později nepropadla dolů.


Když už máte vršek odříznutý, vrhneme se na samotné vydlabávání. Je to asi nejnáročnější a nejdelší krok. Vezmete si lžíci a dlabete do té doby, než uvidíte bílou vrstvu. Musíte být opravdu důkladní, protože jinak by Vám dýně mohla začít velmi brzy plesnivět.


Když už máte vydlabáno, vezmete si obyčejnou černou fixu a načrtnete si obličej (fixa jde pak prstem snadno dolů) Můžete se inspirovat na internetu nebo si vymyslet cokoliv svého. Dokonce místo obličeje můžete vyřezat i různé tvary, zvířata, co Vás jen napadne.


Pak už si jen vezmete nůž a začnete vyřezávat. Musíte opravdu opatrně, ať nepřejedete hrany načrtnutého obrysu. Když už máte vyřezáno, můžete vzít fén a vnitřek dýně vysušit, aby se nekazila. Poté už jen zapálíte svíčku, přiklopíte a je HOTOVO! :)


No a to je pár mých tipů na podzimní dekorace. Doufám, že se Vám můj dnešní článek líbil, že jsem Vás něčím inspirovala a budu ráda za Vaše komentáře.

A jak si zdobíte na podzim byt/dům Vy? Napište do komentářů :)


Pája

You May Also Like

18 komentářů

  1. Opravdu hodně povedené - navíc krásně nafoceno! :) Ty svícny jsou dokonalý!

    EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám radost, že se ti mé výtvory líbí ^^ Děkuji moc! :)

      Pája

      Vymazat
  2. Pááni! Z toho přímo čiší podzimní atmosféra!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! ^^ Miluji podzim a právě tu pochmurnou atmosféru, tak jsem ráda, že se líbí! :)

      Pája

      Vymazat
  3. Strašidýlka se mi moc líbí! ♥ A celkově máš můj obrovský obdiv, že jsi si s článkem tak vyhrála, je to vážně nádhera! :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu moc děkuji! Velmi mě těší, že se ti článek i strašidýlka líbí :)

      Pája

      Vymazat
  4. To žížalkové prekvapenie vyzerá dobre ! :) Skvelé typy! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásne DIY nápady!! :))
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji moc holky, opravdu! :)

    Pája

    OdpovědětVymazat
  7. Svícny jsou dokonalé, také jsem vyráběla :) Ale ty drinky vypadají užasně. Slavíte Halloween ve velkém?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! :) Vyloženě, že bychom ho slavili se říci nedá, ale líbí se mi ty strašidelné dekorace a tak :)

      Pája

      Vymazat
  8. Parádne DIY. Tá tekvica sa vám naozaj podarila. :)

    https://thefashiontwiins.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  9. Wow, ti duchové jsou tak jednoduší a přitom to vypadá báječně :) super článek :)

    OdpovědětVymazat
  10. Super... Jednoduche a nenarocne.. Musime s neterinkama vyzkouset..

    OdpovědětVymazat
  11. Moc krásné dekorace. Krásný článek, fotky, moc hezký :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat