TUTU SKIRT

by - září 04, 2016


Ahojte ☺

Pomalu nám začíná podzim a já se snažím užívat posledních teplých dnů. Strašně dlouho jsem si přála tutu sukýnku. Mám ráda ženský jemný styl a přesně toto sukýnka splňuje. Navíc je to velmi originální kousek a může se vzít jak do města, tak i na slavnostní večery. Tuhle sukni jsem pořídila na vinted.cz od jedné slečny. Nemá žádné cedulky a tak si myslím, že sukýnku slečna sama vyráběla. O to více se mi líbí! Cena byla také parádní a to pouze 550,- . Ke všemu byla slečna ze stejného města a osobní předání bylo velice milé. Prohodili jsme několik slov, popřáli si krásný den a celkově jsem z tohoto kupu měla nesmírnou radost! Je opravdu princeznovská a velmi bohatá. Vzbuzuje silnou pozornost, ale to mi nijak nevadí. Sukni jsem sladila s bílým jednoduchým tílkem z NY, pod kterou mám podprsenku s proužky z Aliexpressu. Celý outfit jsem doplnila bižuterií také z Aliexpressu a mými oblíbenými oxfordkami ze Zary.

Já si myslím, že u jedné tutu nejspíše nezůstanu a že si k ní časem pořídím kamarádku. Na romantické procházky s přítelem jsou prostě ideální. Navíc je určitě využiji i na různé plesy, kde je mohu kombinovat s různými topy/crop topy. Pokud se ti také tato sukně líbí, ale nemáš odvahu s tím vyjít ven mezi lidi, určitě bude mít úspěch i na nějakém stužkovém večírku či maškarním! Rozhodně budeš originální!

Líbí se Vám tutu sukýnky? Dejte vědět do komentářů :)









tílko/top ny | podprsenka/bra ali| tutu sukně/skirt vinted.cz | náhrdelník/necklase ali | náramek/bracelet ali | boty/shoes zara


Pája

You May Also Like

9 komentářů

  1. Mě se líbí moc! Má krásnou barvu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta je nádherná. Tu chci taky, a taky světle růžovou, ale zatím jsem narazila jen na samé drahé (1000+) kousky a nechce se mi dávat tolik peněz. :X

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Tutu sukýnky jsou o trochu dražší, ale vše se dá sehnat za dobrou cenu! Mrkni na vinted, třeba na nějakou hezkou narazíš! :)

      Pája

      Vymazat
  3. Sukně je perfektní! :) Podobnou jsem vždycky chtěla :)

    AXE Giveaway | Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Moc Vám všem holky děkuji. Jsem ráda, že se líbí! :)

    Pája

    OdpovědětVymazat
  5. Taky musím souhlasit! Vypadáš v ní kouzelně a to tílko je taky pěkné, detail vypadá super, moc se mi líbí. A boty? Skvělé. Vypadáš v tom prostě úžasně :)

    IDEY JEDNÉ HOLKY

    OdpovědětVymazat
  6. Krásna sukienka. Vždy som takú chcela mať. Pristane ti. 😀😀

    OdpovědětVymazat