TIE - DYED TOP

by - září 25, 2016


Ahojte ☺

Podzim nám už sice zaklepal na dveře, ale i tak mám pro vás ještě jeden letní outfit. Nedávno jsem byla s mojí mamčou ve městě a chodili jsme po krámech. Napadlo nás navštívit i second hand, jelikož jsem tam už nějakou dobu nebyla. Zavítali jsme do Textile House secondhandu, kde zrovna měli denní akci vše za 60,- . Začala jsem prohrabávat stojany s halenkami a topy, když v tom jsem narazila na tento krásný batikovaný off shoulder top značky BIKBOK. Tento typ topu mám hrozně ráda a o to více, když je něčím jiný, než-li ostatní. Ihned zaujal moji pozornost a nemohla jsem ho tam nechat. Zvonové rukávy jsou opět originální a výstřih v podobě malého trojuhelníčku též. 


Top se určitě dá nosit i jako každodenní outfit do města, na kafe nebo rande. Já ho využila při návštěvě města s přítelem. K topu jsem zvolila bílé kalhoty, které mám z obchodu Kik. Černý křivák mám ze stránky vinted.cz a je to můj velice oblíbený kousek. Na krku mám látkový choker náhrdelník s kapkou, který mám z Aliexpressu. Na rukou a noze mám náramky od značky Deltimo, které jsme s Týnkou dostaly díky spolupráci (viz předminulý článek: zde) a velmi se mi líbí! Bohužel je jeden z nich větší, ale poradila jsem si a nosím ho jako náramek na nohu a musím říci, že to nevypadá vůbec zle. Jako další doplněk jsou ještě skvělé zrcadlové sluneční brýle, které mám také z Ali. Velice mě překvapili a plánuji pořídit ještě v jiné barvě. Kabelku jsem dostala jako dárek od přítele a hrozně se mi zalíbila! Miluji melírované a flekaté vzory. Je originální a dá se kombinovat jak se světlými, tak tmavými kousky. A jako poslední jsou boty, které mě náhodou zaujali při nákupu v Lidlu. Jsou to balerínky, které mají děrování a pod ním jsou stříbrné, takže se trochu blyští. 

Líbí se Vám tento outfit? :) Určitě dejte vědět do komentářů, budu moc ráda.







křivák/jacket vinted.cz | top second hand | kalhoty/jeans kik | brýle/sunglasses ali | náhrdelník/choker ali | náramky/bracelets deltimo.cz | boty/shoes lidl


Pája

You May Also Like

7 komentářů

  1. Outfit sice není tak úplně můj styl, ale je pěkný. Top vypadá zajímavě, podobný jsem na nikom v okolí neviděla. :)
    Catherine Ribbon

    OdpovědětVymazat
  2. Parádní outfit, moc ti to sekne!

    OdpovědětVymazat
  3. Moc Vám všem děkuji, holky! :)

    Pája

    OdpovědětVymazat
  4. Tohle není můj šálek kávy, ale top vypadá dost zajímavě.)

    OdpovědětVymazat
  5. Ten batikovaný top mne nezaujal, ale zbytek outfitu je pecka o.O
    eLblog

    OdpovědětVymazat
  6. Díky moc holky za reakce! :)

    Pája

    OdpovědětVymazat