OPEN BACK OVERALL

by - září 19, 2016


Ahojky,
jelikož nás už léto asi definitivně opustilo a venku to vypadá jako z nějakého hororu, rozhodla jsem se pro vás připravit ještě jeden letní outfit, (pro připomenutí trochu toho krásného počasí). Před několika dny jsme navštívili liberecký festival KI-NO. Po dobu jednoho víkendu se zdejší ulice Pražská změní v centrum filmu, jídla, módy a designu. Občerstvení zde nabízejí liberecká bistra a kavárny a nakoupit zde můžete u libereckých a ústeckých módních návrhářů a designérů. Každý večer se navíc uprostřed ulice připraví tři promítací plátna a vy si můžete vybrat na jaký film se půjdete podívat. Já mám tyhle akce moc ráda a těší mě, že se dostávají i do menších měst než je jenom Praha. Je až obdivuhodné kolik šikovných lidí tu v Čechách máme a jsem ráda, že je můžu podpořit.

Navštěvujete i vy podobné kulturní akce?

Jako outfit pro tuto příležitost jsem zvolila overal ze second handu, ze kterého jsem opravdu nadšená. Hlavním dominantou overalu jsou totiž odhalená záda, což vypadá moc krásně a žensky. Místo kabelky jsem zvolila kožené psaníčko z Nextu, které je opět ze second handu a stálo asi něco kolem 200 Kč. Co se týče doplňků, náramky jsou z obchodu Deltimo, o kterém jste se mohli dočíst v předchozím článku. Řetízek na krk je z H&M a dřevěný prstýnek je přímo z festivalu od firmy Wooden land. Tato firma navíc vyrábí krásné dřevěné hodinky, takže se na jejich stránky určitě podívejte. No a botičky mám z Deichmannu.

Second hand overall | Second hand psaníčko/clutch bag | Deichmann sandálky/sandals | Deltimo náramky/bracelets Wooden land prstýnek/ring | H&M náhrdelník/necklace


To je pro dnešek vše, doufám, že se vám článek líbil.
Týna

You May Also Like

11 komentářů

  1. Ouveroly, ač jsou nepraktické, jsou prostě top! Elegantní, smyslné, ale vždy jen takové, aby postavě lichotily! Volná záda tomu dodají zajímavý efekt! :)
    www.lifestylebirdie.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O praktičnosti raději ani nemluvím :D, ale přesně jak říkáš. I tak jsou prostě skvělou volbou!
      T.

      Vymazat
  2. Páni, zajímavý a krásný outfit, já zatím moc takových akcí nenavštívila ale mám v plánu to změnit :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten overal je úchvatný a ještě ze sekáče! Super!

    BLOND SITE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z úlovků ze sekáče mám vždycky největší radost :)

      T.

      Vymazat
  4. Tak to vypadá jako dobrá akce, nic podobného, kromě možná Hradištské akce s filmovou školou, neznám. Každopádně tobě to moc sluší ! :)

    OdpovědětVymazat