HOLIDAY 2016 – CROATIA

by - září 06, 2016


Ahojky,
víte co je nejlepší na vysoké škole? Že vám prázdniny končí až v říjnu! A to je velká výhoda. Zatímco se všichni vrací z dovolené, vy teprve vyrážíte. Přesně tak jsem to měla letos i já. První letošní dovolenou jsem trávila s mým přítelem, klasicky o prázdninách, na ostrově Ischia v Itálii. Byla to nezapomenutelná dovolená a moc jsem si ji užila. Podruhé, na přelomu srpna a září, jsem vyrazila s babičkou do Chorvatska. Když někomu řeknu, že jedu na dovolenou s babičkou, často slýchám "to jsi hodná, že s ní jedeš" nebo naopak "ty jo, to jsi dobrá, to já bych s babičkou nejela". Ale já to tak vůbec neberu. S babičkou si rozumíme a dovolenou spolu si užíváme. Zatímco s přítelem, jsme na dovolené hodně cestovali, prakticky každý večer byli někde venku, s babičkou naopak vyloženě odpočíváme. Celý den trávíme na pláži, čteme si, povídáme a hlavně relaxujeme. 

Do Chorvatska jezdím od svých 5 let, a od té doby jsem navštívila už spoustu míst, ale pokaždé objevuji něco nového. Nebudu ale lhát, když řeknu, že mě lákají i jiné země a nejen ty v Evropě. Tak se snad v budoucnu do některé z nich podívám. 

Pro tentokrát jsme zvolily oblast v severní části Chorvatska, Istrii. Tříhvězdičkový hotel Aminess Laguna ležel asi 15 min chůze od města Novigrad. V jeho blízkosti se nacházel ještě čtyřhvězdičkový hotel a kemp. V hotelu byl neuvěřitelně příjemný personál, který se na nás vždy přívětivě usmíval, v kuchyni vařili skvěle a vybrat si mohl opravdu každý. Co mě ale nejvíce uchvátilo byl plážový bazén s přelivem, z něhož byl krásný výhled na moře i na městečko. Zde se vyplatilo raději přivstat a do bazénu jít ještě před tím, než do něho nalezou snad všichni hosté hotelu. Městečko Novigrad je vcelku malé, ale ukrývá spoustu krásných uliček. Na své si zde přijdou jak milovníci umění, tak sportovní nadšenci. Hotelový komplex totiž nabízí celou řadu sportovních aktivit, mimo jiné si můžete zacvičit přímo na pláži nebo si vypůjčit kolo. Každý si zde zkrátka přijde na to své.

A kde jste letos trávily dovolenou vy? 
Teď už tu pro vás mám několik fotek a pokud by vás zajímal post z Itálie, napište.

Bazén na Maestral Beach byl zaručeně tím největším lákadlem. Ráno tu ale ještě nikdo nebyl :-)
Nádherně vypadal i při západu slunce.
Lenošení s knížkou, opalovačka a relax. Zkrátka a dobře, dobila jsem baterky a bakalářský rok může začít.
Městečko Novigrad ukrývalo spoustu krásných uliček a v několika z nich byla i tato turistická atrakce v podobě zavěšených barevných deštníků. No neodolala jsem.
Pro ni a pro něj!
A nakonec jeden rychlý outfit s mou oblíbenou off shoulder halenkou z H&M. 
Děkuju za fotku, babi :-* Doufám, že spolu příští rok opět vyrazíme!
Týna



You May Also Like

10 komentářů

  1. Jsem sice na vysoké, ale o začátku školy v říjnu si můžu nechat jen zdát - naše škola pravidelně začíná nejdřív ze všech ostatních výšek :D Krásné fotky! ♥


    AXE Giveaway | Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, tak to mě moc mrzí :D. Tak držím palce, ať to ve škole jde. A děkuju :)

      T.

      Vymazat
  2. OMGGG!! Krásné fotky, a pokud si s babičkou rozumíš tak super, já se svými moc ne, jsou už opravdu dost starší...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, jsem ráda, že se fotky líbí!
      T.

      Vymazat
  3. Ahoj, no musím říct, že ten bazén je fakt skvělý :)
    A určitě bych si nestěžovala, kdyby byl můj :P

    IDEY JEDNÉ HOLKY

    OdpovědětVymazat