TEXTILE RUCKSACK

by - srpna 24, 2016


Ahojte ☺

Po nějaké době jsem se konečně dostala do města a vyrazila po nákupech. Napadlo mě zajít do prodejny Kik, jelikož to tam mám moc ráda, především zbožňuji jejich dekorace do bytu, Do oka mi padl tento krásný tmavě modrý ruksak a nemohla jsem bez něho prostě odejít. Byl ve slevě za pouhých cca 160,- . Přesně takový jsem už nějakou dobu sháněla a mám z něho opravdu radost! Jsem totiž spíše kabelkový tip a přesně něco takového mi v šatníku scházelo. Jako plus jsou rozhodně falešné řemínky na cvoček, kdy se do něho člověk nemusí dobývat, ale stačí pouze odepnout.
Samozřejmě mě v obchodě zaujalo více věcí. Jako další tento černý cardigan s třásněmi, který mám na sobě. Je lehký a vzdušný, takže se skvěle hodí do teplejších dnů, když trochu fouká. 
Stál také okolo 160,-  . Po té jsem tam zahlédla ještě krásný off shoulder top, jehož trendu jsem podlehla i já! (viz. Týnky minulý look zde), ale to si pro Vás nechám na další outfit.

Vyrazili jsme s přítelem na výlet k Mumlavskému vodopádu, takže jsem měla příležitost nové věci vyzkoušet. Tričko jsem si vzala basic tmavě modré z Takko Fashion, džíny jsou značky F&F, které jsem si vylepšila svým DIY potrháním a celé doplnila pohodlnými botami Nike. Jako doplněk jsem zvolila jednoduchý krajkový choker náhrdelník, který jsem si objednala z aliexpressu a jsem z něho opravdu nadšená! :) 


Dejte vědět, jestli také vlastníte nějaký pěkný ruksak! 





cardigan kik | tričko/shirt takko fashion | džíny/jeans f&f | boty/shoes nike | rucksack/ruksak kik | náhrdelník/choker aliexpress


A ještě fotka Mumlavského vodopádu! Rozhodně doporučuji navštívit, krásné místo :)


Pája

You May Also Like

3 komentářů

  1. Batůžek je krásný, byl to vážně skvělý kup! ♥ Já sama mám podobné batůžky tři a jsem s nima nejvíc spokojená :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Moc se mi outfit líbí, na takovéhle výlety úplně super, nejvíce mě zaujal ten kardigan. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Díky moc holky, jsem ráda, že se outfit líbí! :)

    Pája

    OdpovědětVymazat