OFF THE SHOULDER TOP

by - srpna 12, 2016


Zdravím všechny,
jak jste si již mohli všimnout v mém minulém článku, k mým oblíbeným kouskům tohoto léta patří právě ty se spadlými rameny. Někdo z vás je může znát také jako topy s odhalenými rameny či jednoduše off shoulder tops. Ať tak či tak, tyhle topy zaplavily snad celý instagram a není blogerka, která by ho nevlastnila. I mě tento trend uchvátil a rozhodla jsem si nějaký pořídit. Ve své skříni mám hned tři a snad je (pokud to počasí umožní) ještě trochu unosím. Pravdou je, že tyhle topy dělají opravdu hezkou postavu a lichotí i plnoštíhlejším slečnám, jelikož krásně schovají nedostatky. Navíc je můžete vzít prakticky ke všemu. Romantického looku docílíte v kombinaci s úzkými jegginami, elegantně naopak působí v kombinaci s širokými palazzo kalhotami. Právě kombinovatelnost dělá z tohoto topu opravdu praktický trendy kousek, u kterého snad oželíte i to, že při zvednutí rukou top prakticky pokaždé "vylétne" nad ramena :-D.

Libí se vám trend Off the Shoulder?

Já ten svůj objevila ve slevách H&M a vyšel mě na něco kolem 200 až 300 Kč. Hned na první pohled mě zaujal svým jemným proužkováním a detaily, kterými jsou mašličky na konci rukávů. Jelikož jsem při focení tohoto outfitu stihla poměrně ještě teplé počasí, zvolila jsem kraťasy, které jsem si sama ustřihla ze starých jeansů. Celý outfit pak doplnila světle béžová kabelka Manga a béžové sandálky z Humanicu. Brýle z H&M jsou stříbrné, tak aby ladily s detailem spony na kabelce. Omlouvám se za ten lehký "rozcuch", foukal vítr :-).
H&M top se spadlými rameny/off shoulder top | Handmade kraťasy/shorts Mango kabelka/bag | Humanic sandálky/sandals | H&M brýle/sunglasses


Pozor!!! Náš blog slaví 1. narozeniny. Již brzy se můžete těšit na velkou giveaway!!!
Týna

You May Also Like

7 komentářů

  1. Outfit je skvělý! ♥ Mně se tento trend líbí, ale sama žádný podobný top nevlastním :)

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je škoda, určitě nějaký pořiď :) a děkuju!

      T.

      Vymazat
  2. Moc pěkný outfit. :) Fakt ti to sluší, skvělý fotky! ♥ jinak taky píšu blog, tak pokud by jste se chtěly mrknout případně dát taky odběr, budu moc ráda :) www.fitfoodhealthy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za pochvalu. Jsem ráda, že se outfit líbí. Na blog se moc ráda podívám :)

      T.

      Vymazat
  3. Moc ti to sluší, odhalená ramena se mi taky moc líbí :)

    OdpovědětVymazat