FLORAL DRESS

by - srpna 03, 2016


Zdravím všechny,

Letní slevy jsou v plném proudu a jen málo který milovník oblečení dokáže nějaké z nich odolat. A i já patřím ke skupině, která pokušení vždy nakonec podlehne :-D. Můžu si do nekonečna říkat "a už dost", "teď na delší dobu končím", "až do zimy si už nic dalšího nekoupím" a stejně, hned při další návštěvě obchodu odcházím s blaženým úsměvem a s větší či menší taštičkou v ruce. A přesně tohle se stalo při jedné mé nedávné návštěvě v Mangu, kde jsem objevila tyhle nádherné květované šaty. Popravdě jsem šla do kabinky asi s dalšími 50 kousky, ale nakonec zvítězily tyhle. Nejen, že mi seděly délkou (což se u mého vzrůstu málo kdy stane), ale navíc se červená barva skvěle hodí k mému světlému typu pleti. Na základě toho jsem si uvědomila, že žádný červený vršek ve skříni ani nemám, ale myslím, že se to po téhle zkušenosti rychle změní. Nutkavou potřebu vlastnit tyhle šatky navíc podtrhl tzv. střih off shoulder neboli spadlá ramena, který se mi už od začátku hodně líbí a po těchto šatech přibyly hned další dva kousky stejného střihu, které tu určitě brzy uvidíte.

Šaty jsem na sobě měla už na dovolené, kde jsem je bohužel nestihla nafotit. Znovu jsem si je pak vzala na večeři s mým přítelem, na které jsme byli v libereckém Chicago Grillu. Pokud jste někdo z Liberce nebo se sem chystáte, určitě vřele doporučuji. K šatům jsem nevolila příliš výrazné doplňky. Jednoduché náušnice v podobě perliček a náramek Pandora bohatě stačily. Mango kabelku a sandálky z obchodu Humanic jsem zvolila v béžové barvě, která se objevuje i ve vzoru květin na šatech. Abych podtrhla střih spadlých ramen, vlasy jsem sice rozpustila, ale po stranách stáhla pinetkami, tak aby mi nezakrývaly krk a ramena. Z šatů jsem celkově nadšená a jen doufám, že bude ještě pár krásných dnů abych je mohla pořádně unosit.
A co vy? Ulovili jste v letních slevách nějaký top kousek?

Mango šaty/dress | Mango kabelka/bag | Humanic sandálky/sandals | Pandora náramek/bracelet

Týna

You May Also Like

8 komentářů

  1. O slevách mně ani nemluv, já už do těch obchodů prostě nesmím ani vkročit! Kousků ve slevách jsem ulovila až moc :D
    A jinak šaty jsou krásný, moc ti sluší! :)

    Petra Bartáková

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem na tom úplně stejně, slevám nikdy neodolám! A šatičky ti moc sluší :)

    BLOND SITE

    OdpovědětVymazat
  3. Holky, tak to jsem moc ráda, že v tom nejsem sama. A aby toho nebylo málo, tak Zara spustila teď ten nový eshop...no, bohužel jsme opět neodolala :D
    A děkuju moc :),
    T.

    OdpovědětVymazat
  4. Super šaty, vypadají na tobě skvěle. Slevy jsem taky chtěla využít, ale musím říct, že je celkem umění najít v nich něco, co by opravdu stálo za to :)

    Poshlife

    OdpovědětVymazat
  5. Jééjo šaty sú boží ♥ Veľmi ti svedčia :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. Holky moc děkuju :) jsem ráda, že se vám líbí a doufám, že taky najdete nějaký super kousek!!!

    T.

    OdpovědětVymazat