COMICS GYMSACK

by - července 15, 2016


Vzpomínáte si na článek o značce Lusito? Hlavním sortimentem této značky jsou převážně originální doplňky do domácnosti, na které se můžete podívat v tomto článku. Nicméně se občas zaměří i na módní kousky, jako je právě gymsack s komiksový motivem z kolekce Teens. Mě osobně zaujal hlavně díky tomu, že není tak sportovní a vzít si ho můžu prakticky ke všemu. Je navíc vyroben z kvalitní textilie a působí velmi bytelně.

Baťůžek jsem využila při výletu na nedaleký zámek Lemberk. Hned potom jsme ale vyrazili do města na kafe, a tak jsme se snažila zvolit takové oblečení, ve kterém mi bude v přírodě pohodlně a zároveň se v něm budu cítit příjemně i v centru města. Jako základ jsem proto zvolila kotníkové super skinny, které se mi podařilo ulovit v letním výprodeji eshopu H&M za krásných 400,-. Jako top mám šedý svetřík z C&A a koženkovou bundičku z Takko fashion. Doplňky, včetně slunečních brýlí z H&M jsem zvolila ve zlaté barvě. A abych outfitu dodala trochu toho sportovního ducha, vybrala jsem růžové sportovní botky z Decathlonu.

Takko Fashion křivák/leather jacket | C&A svetřík/jumper | H&M super skinny | Decathlon boty/shoes| H&M brýle/sunglasses

Týna

You May Also Like

3 komentářů

  1. Batoh je super! Líbí se mi, že je takový neobvyklý tím potiskem.
    Beauty by K. - na blogu najdeš soutěž :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já tedy nejsem milovník vaků, ale tenhle vypadá celkem hezky. :)
    Fotky jsou nádherné! Skvělý outfit. :)
    Catherine Ribbon

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za pochvalu. Mě také tyhle sportovní vaky příliš neoslovily, ale tohle je právě úplně něco jiného. :)

      T.

      Vymazat