CITY LOOK

by - července 25, 2016


Ahojte ☺

Dneska jsem si pro Vás připravila basic outfit do města. Sice je léto, ale klasika černá/bílá/šedá mě prostě nikdy neomrzí. Aby to nebylo přeci jen takové smutné, tak jsem si asi po půl roce nalakovala nehty a tentokrát krásnou pastelovou barvičkou od Miss Sporty. Po té jsem k tomu sladila doplňky a myslím, že to vypadá hezky. Tenhle krásný koženkový křivák jsem ulovila na mém oblíbeném webu vinted.cz . Nedám na něj dopustit a nosím ho teď opravdu často. Melírované tričko jsem pro změnu ulovila asi za 40,- v Textil House a opět jsem z něho nadšená. Celý outfit krásně prozáří bílé rifle, které mám z prodejny Kik. Boty jsem zvolila lehce sportovní, ale nosím je hrozně ráda. Mají měkkou podrážku a chodí se v nich jako v bačkůrkách. Pořídila jsem si je v Decathlonu. K botám jsem ještě sladila kabelku a hurá do města!







koženkový křivák/leather jacket vinted.cz | tričko/t-shirt textil house | rifle/jeans kik | boty/shoes decathlon | doplňky house/moda collection | kabelka/bag butik


Pája

You May Also Like

8 komentářů

  1. Líbí se mi ty mint detaily.)
    Křiváček je na mě už moc tvrdý na takový světlý look. Dala bych pudrovku nebo malinko tmavší šedivou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za názor :-) Bohužel jsem veliká bledule a v celém světlém bych už naprosto zanikla :-/ Ale po nějakém šedém vršku se právě poohlížím :-)

      Pája

      Vymazat
  2. Skvělý outfit. Asi to teď bude divný, ale máš doopravdy skvěle udělané obočí, nechtěla bys udělat nějaký článek typu "Produkty, které používám na obočí"? :)
    Catherine Ribbon

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, děkuji moc! To mě velmi potěšilo ^^ Určitě plánuji celkově článek o mém každodenním líčení, takže se o úpravě obočí určitě zmíním. :-)

      Pája

      Vymazat
  3. Moc se mi to líbí :) a ty tenisky jsou úplně boží ! Mary Magdalene

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný outfit! :) To tričko nutně potřebuji, je nádherné ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Jednoduché, ale hezky se na to kouká :) A tenisky jsou boží!

    BLOND SITE

    OdpovědětVymazat