NEW IN

by - května 28, 2016


Ahojte ☺

Po delší době jsem tu opět s mými novinkami, které mě potěšily a se kterými se s Vámi podělím. Omlouvám se, že jsem ho nenapsala již dříve, bohužel nebyl čas. Tak tedy rovnou začnu.




Jako první tu mám boty značky Nike. Kupovala jsem je u nás v kamenném obchodě SportsDirect.com a byli v akci za krásných 799,- . Konkrétně to jsou Nike Downshifter a jsem z nich opravdu nadšená. Mají krásně měkkou podrážku, takže krásně tlumí náraz a jsou velmi pohodlné. Vybrala jsem si černé, jelikož se hodí ke všemu a s růžovou fajfkou, protože na té barvě poslední dobou nějak ujíždím. :-D Boty mohu určitě doporučit!



Jako další tu mám žehličku na vlasy od značky Remington - konkrétně Remington S 6500 Sleek&Curl. Byla ve slevě za neuvěřitelných 687,- z původních 1 499,- . Už jsem ji potřebovala poměrně dlouho a chtěla jsem nějakou, která měla dobré hodnocení. Hned po prvním použití jsem byla velice spokojená! Má světelný displej a volitelnou teplotu od 150 - 230°C . Jako další plus je rozhodně otočný kabel, díky kterému je používání žehličky mnohem snazší a pohodlnější. Jsem z ní nadšená a také ji doporučuji.



Před asi měsícem měli v Sephoře akci na parfémy za 699,- . Využila jsem toho a šla se mrknout, co tam mají. Velice mě zaujal tento parfém Signorina Eleganza od Salvatore Ferragamo. Mám ráda ostřejší vůně s květinovým nádechem a to tahle rozhodně splňuje. Dokonce jí cítím i po celý den, takže jsem spokojená. 


Dále tu mám přípravky na vlasy. Začnu zleva arganovým olejem ve spreji. Stál mě cca 80,- v hypermarketu Albert. Má vlasy chránit jak před teplem, tak je i vyživit. Také moc hezky voní a vlasy se po něm krásně rozčešou. Hned vedle je balzám od L'oréal Paris Hot&Sleek. Zkoušela jsem ho zatím jen párkrát, ale voní také moc hezky a též chránit před teplem, což si myslím, že splňuje. Stál mě cca 85,- v drogerii Rossmann


Když jsem se šla mrknout do drogerie DM zaujala mě akce na sprchové gely od Playboye. Musela jsem toho využít a hned si jeden koupit. Stál mě cca 50,- . Voní opravdu krásně květinově. Vedle mám deodorant ve spreji od značky Fa. Byli jsme s přítelem nakupovat v Německu v kauflandu a měli na ně akci v přepočtu na 25,- pouze. Nemohla jsem odolat a vybrala si tento opět květinový. Přímo nádherně voní a na léto je to tutovka.



To bych nebyla já, abych si nekoupila nějakou rtěnku :-D Tentokrát jsem zabloudila do drogerie Teta a vybrala si tyhle dvě krásky od Rimmel London. Každá z nich stála cca 40,- . Mám odstíny 500 Diva red a 360 As you want victoria. Mají opravdu skvělou pigmentaci a jsou krémové, tudíž mi rty nevysušují. Jsem z nich nadšená!


Na řadě je opět kosmetika. Řasenku od Essence Get Big Lashes jsem si koupila v drogerii Rossmann. Stála mě cca 70,- a má být voděodolná. Účel rozhodně splňuje, ale natočení či prodloužení skoro vůbec :-( Takže ji kombinuji se starou řasenkou Get Big Lashes - červenou a to už je lepší. Uprostřed je gel na obočí od L'oréal paris Brown artist plumper. Koupila jsem si ho na doporučení mé kamarádky a rozhodně nelituji. Objednávala jsem na Alza.cz za asi cca 150,- . A poslední je tento tyčinkový korektor od Maybelline v odstínu 21 Fair Naturel a opravdu mi sedí. Opět jsem ho pořizovala v Německu za cca 100,- .

Předposlední věc jsem si pořizovala včera v DM. Je to tekutý korektor s houbičkou od značky Astor Skin match protect. Odstín mám ten nejsvětlejší 001 Ivory. Zaujal mě totiž regál od Astoru, který byl plný červených cedulek - zlevněného zboží. Prý značka Astor v DM končí a proto jsou všude výprodeje. Tento korektor mě tedy stál cca 50,-



No a poslední věc je tato skvělý paletka od značky Sleek Oh so special. Vyhrála jsem jí na instagramu od skvělé youtuberky a blogerky Vendy Jirmannové (zde její blog a  YT kanál) .
Sleduji ji už dlouho a měla jsem opravdu radost, když se na mě usmálo štěstí. Byla to spolupráce se stránkou www.befabulous.cz a já ještě jednou děkuji. Jsem z paletky opravdu nadšená! Má skvělou pigmentaci a barvičky jsou překrásné. Rozhodně ji doporučuji a cena přímo z jejich stránky je 285,- .

Snad se Vám článek líbil a inspiroval Vás. Mějte se krásně. 

Pája

You May Also Like

13 komentářů

  1. Skvělé věci! Budu se muset podívat po gelu na obočí a korektoru. Jsem ráda, že jsme Ti udělala radost O:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, určitě mrkni! Ten gel na obočí je senzační! A ještě jednou moc děkuji! :-)

      Pája

      Vymazat
  2. Do DM se tedy musím jít podívat a něco od Astoru ulovit :) Jinak z téhle řady od Rimmelu mám rtěnky 3 a jsem s nimi moc spokojená, jsou skvěle pigmentované a nosí se vážně dobře. A ta paletka je moc hezká, už jsem na ně taky koukala a myslím, že nějakou od Sleeku potřebuju :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně, ale podívej se rychle, hodně je to už probrané! :-( Jojo rtěnky určitě postupně doplním o nové odstíny, jelikož jsou teď mé favoritky :-D A jak jsem psala, paletka nemá chybu prostě! :-)

      Pája

      Vymazat
  3. Žehličku mám taky a jsem spokojená! ☺

    Rtěnky jsou mimochodem krásné, stejně jako paletka! ☺

    Blogerka Klárka

    OdpovědětVymazat
  4. Ta paletka je krásná, už dlouho o nějaké od sleeku uvažuju, tak do ní možná půjdu :)
    A žehličku jsem si chtěla koupit stejnou, nakonec jsem zvolila od Rowenty, tak snad jsem neudělala moc velkou chybu:(

    OdpovědětVymazat
  5. Paletka od Sleek vypadá primo dokonale :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  6. Paletka od Sleeku vypadá skvěle. Tech výprodejů Astoru jsem si všimla, bohužel už bylo všechno rozebrané
    Double Infinity by Ella

    OdpovědětVymazat
  7. Super produkty, najviac ma očarila paletka, ktorú si vyhrala!:) Mimochodom, gratulujem k výhre:)

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu je super a jsem s ní moc spokojená :) A moc děkuji!! ^^

      Pája

      Vymazat
  8. Rtěnky od Rimmelu jsou super, také mi vyhovují :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
  9. Děkuji moc holky za ohlasy! :) Jsem ráda, že jsem Vás něčím inspirovala. ^^

    Pája

    OdpovědětVymazat
  10. Ty boty jsou moc hezké, chtěla jsem si je koupit také, ale nakonec zvítězily malinko jiné. :)
    Dávám si Tě do odběru, byla bych ráda kdyby jsi i Ty mrkla na můj a případně si mě dala do odběru. :)
    http://brunette-live.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat