JEAN VEST

by - května 10, 2016


Ahojte

Po delší době jsem tu opět s novým outfitem. Konečně je venku přímo nádherně a mohu provětrat jarní a letní kousky. Tentokrát jsem zvolila džínovou vestičku s pruhovaným a basic černým tílkem, riflemi a Nike botaskami. Z bot mám největší radost, jelikož jsem si je pořídila minulý měsíc u nás v kamenném obchodě SportsDirect.com a jsou jako bačkůrky! V tomto looku se cítím opravdu skvěle! Myslím si, že se hodí jak do města, na výlet či klidně na rande?! A co Vy nejraději nosíte v těchto krásných dnech? Určitě příjde řada i na sukně či šaty, ale to si šetřím ještě na teplejší dny. Snad se Vám tento můj dnešní rychlý ootd líbil a mějte se krásně!






džínová vesta/jean vest h&m | pruhované tílko/striped top terranova | černé tílko/black sam | rifle/jeans f&f | boty/shoes nike downshifter | kabelka/bag butik

You May Also Like

1 komentářů