PEPLUM KHAKI COAT

by - dubna 10, 2016


Ahojte ☺

Včera jsme byli s přítelem nakupovat a tak jsem toho využila k vyfocení dalšího outfitu. Konečně je venku teplo a já si mohla vzít můj snad nejoblíbenější kabátek, který ve skříni mám. Už jsem tu s ním jeden outfit kdysi měla. Pořídila jsem jej na vinted.cz a je z Itálie. Jsem za tento kousek šíleně ráda, jelikož se teď tyto peplum kabátky, trika nosí a mě se to moc líbí.:-) Mám ráda kombinace barev jako je khaki, šedá, černá, hnědá.. Také využívám každého trochu deštivého počasí k nošení mých oblíbených kozaček z CCC. Konečně jsem totiž narazila na boty, co mi vydrží celou zimu a jsou i neuvěřitelně pohodlné. Přesto doufám, že se venku už brzy udělá zase krásně a budu moci vytáhnout nějaké letní kousky.



PS: omlouvám se za ten špatně navléknutý pásek.. On se mi nějak rozepnul a nějak jsem poutko nezkontrovala. :-D







kabát/coat g:21 (Italy) | náhrdelník/necklase House | triko/shirt NY | pásek/belt Oodji | legíny/leggins NY | boty/shoes CCC | kabelka/bag butik

You May Also Like

4 komentářů

  1. Krásný outfit a hlavně ten kabátek! :)

    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc!! Jsem ráda, že se líbí! :-)

      Pája

      Vymazat
  2. Tak to byl skvělý úlovek na vinted(u)! :) Opravdu krásný kabátek ♥

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! :-) Ano, myslím si, že se ho jen tak nevzdám! :-D Hlavně celkově zbožňuji peplum věci.

      Pája

      Vymazat