MY SPRING

by - dubna 28, 2016


Ahojte všichni! ☺

Nejdříve se chci omluvit (samozřejmě i za Týnku), že jsme za poslední dobu nevydaly nový článek. Obě toho máme v poslední době hodně. Konečně se mi naskytla chvilka a tak jsem se rozhodla, že se s Vámi podělím o moje novinky z letošního jara. Musím říci, že mě hrozně mrzí, že je posledních pár dní zataženo a dokonce sněží. Tak moc jsem se radovala, že je konečně teplo, svítí sluníčko a zase se ochladilo. No, budu doufat, že se to zanedlouho zase obrátí k tomu lepšímu, i když takový jarní déšť umí také krásně čarovat. Už dlouho jsem nevydala speciální článek na mé instagramové fotky a tak toho lehce využiji. Ukážu Vám jak snímky z běžného života, tak ty více umělecké. Velice jsem si oblíbila fotit detaily a západy/východy slunce, ale samozřejmě krajinky a zvířata mě baví stále. Samozřejmě tu nesmí chybět moje modelka - Amy, která roste do krásy a je z ní už opravdu kočičí dáma.

Na jaře je všude plno lásky a dobrých skutků a já se zapojila na instagramu do jedné výzvy. Jmenovala se #tydennemetvare. Bylo to o tom vzít jakéhokoliv pejska z nejbližšího útulku a jít ho vyvenčit, projít se a vyblbnout. Přeci jen ta zlatíčka tam celé dny sedí v kotci a mě jich je opravdu líto. Samozřejmě hlavní účel výzvy bylo, aby se o tom dozvědělo co nejvíce lidí. Já osobně čas na pejska nemám, ale když mám volno, moc ráda chodím pejsky venčit. U nás v libereckém útulku Archa k tomu mají i krásný program. Dají Vám nějakého pejska a mapu na okruh 5 km. Cestou máte za úkol hledat věci v krabičkách a na konci procházky s Vámi vyrobí nějaké překvápko. Já si vyrobila překrásný lapač snů a mám to zároveň i jako krásnou vzpomínku a památku. Rozhodně půjdu znovu!

Takovou menší ukázku z mé BEAUTY sekce je parfém, který jsem si pořídila ve Fann parfumerii a to je Signorina od Salvatore Ferragamo. Je to nádherná, smyslná vůně, která je poměrně kořeněná, ale né zase až tak moc, aby se z toho člověku motala hlava. Rozhodně jsem si jí oblíbila. Dostala jsem k tomu ještě vzoreček vůně od La viest belle florale a zamilovala jsem se! Už jí mám na seznamu :-D


A poslední (u mě poměrně zásadní a nová) změna se týká zdravé stravy a pohybu. Začala jsem chodit často běhat (skoro každé své volno) a cvičit. Vyřadila jsem bílé pečivo (jím jen 100% žitný chléb) a jím hromadu zeleniny. Snažím se dát dolů cca 10 kilo a zatím se mi už 3 podařily, tak mi držte pěsti! Opravdu se snažím být silná a vše dodržovat. Chci se cítit dobře a fit, takže zatím jsem spokojená. Snad to půjde nadále tak dobře a udržím si to.


A co Vaše jaro? :-) Povedlo se Vám něco nebo jste si pořídili něco výjimečného, co si dlouho přejete? Budu jen ráda, když se o to se mnou podělíte. Mějte se krásně.

















Pája

You May Also Like

10 komentářů

  1. Krásně jarní fotky, při tom letošním počasí to leckdy ani nedochází, že už tady je... :)

    OdpovědětVymazat
  2. Holky, opravdu Vám moc děkuji! :-) Jsem ráda, že se líbí.

    Pája

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásné fotky :)
    Jaro je senzační období, kdy jde prostě všechno od ruky. A když ne, tak je venku tak krásně, že se nemá cenu zlobit. Já mám teď největší radost z mého blogu. :)

    Dívka z venkova

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš rozhodně pravdu. Člověk je hned lépe naladěný, když je venku krásně :-) Mrkneme se a děkuji.

      Pája

      Vymazat
  4. Super článek! A nádherné fotky! Stávám se pravidelným čtenářem! :)
    Catherine Ribbon

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to nás moc těší! :) Jinak opravdu děkuji. Jsem ráda, že se líbí! ^^

      Pája

      Vymazat
  5. Fotky jsou opravdu krásné :)

    Na mém blogu právě probíhá giveaway, budu ráda, když se zúčastníš :)
    Giveaway

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :-) a určitě se mrkneme!

      Pája

      Vymazat
  6. Ježiš, ta fotka s tou tvojí kočičkou je vážně povedená :D Hotová modelka :)
    HollyChicc

    OdpovědětVymazat