MY HAIR CARE

by - dubna 02, 2016


Ahojte ☺

Dnešní článek bude opět trochu netradiční a bude o mojí vlasové péči. Bude poměrně delší, takže si klidně udělejte kávu a udělejte si pohodlí :-D . 

Tento měsíc jsem byla u kadeřnice na kompletní regeneraci mojich vlasů a obarvení na světle hnědou. Jsem z toho opravdu nadšená! Salon, ve kterém jsem byla, byl moc hezký a kadeřnice byly milé a moc šikovné. Pokud je někdo z Vás okolí Liberecka, rozhodně Vám mohu s klidem doporučit salon H2O2. Profesionální přístup je na místě a výsledný look a vlasy dle vašich představ.

Jelikož jsem si tedy tento měsíc dopřávala tu nejlepší péči, rozhodla jsem se investovat tentokrát do něčeho jiného, nežli každý měsíc do drogérkové kosmetiky. Ona totiž jen jedna návštěva u kadeřníka moje vlasy dokonalé neudělá. Samozřejmě je pravda, že hned po obarvení, péči a vyfoukání byly vlasy skvěle vyživené a jemné na dotek. S mojí kadeřnicí Klárou Spatzierovou jsme diskutovali o tom, jak se o vlasy starat, aby se jim vrátil lesk, netřepily se a celkově se zregenerovaly. Po mém ročním domácím barvení na blond byly v opravdu zanedbaném stavu. Né, že bych se o ně dost nestarala. Starala a dá se říci každý den, co bylo v mých silách. Olejíčky, masky, spreje. Jenomže výsledek byl jen chvilkový a na pár hodin. A tak jsme došly k tomu, že pro můj aktuální stav vlasů bude nejlepší péče od profesionálních přípravků - tedy přípravků, které neseženete jen tak v drogerii, ale u své kadeřnice nebo na internetu. Já bohužel spěchala a neměla čas si přípravky nakoupit v salonu, ale nakupování přes internet je chvilková záležitost. Dívala jsem se, že v salonu měli přípravky od L'OREAL Professionnel Paris a od Kérastase. Mrkla jsem se na internetu po tom, co by nejvíce odpovídalo na regeneraci mých vlasů. Kupodivu jsem všechny produkty, které jsem měla vyhlídnuté, našla na Alza.cz. Bylo to veliké plus, jelikož tam produkty byly hned do druhého dne.


Šampon: 238,- | Regenerační maska: 259,- | Kondicionér: 243,-

Velice mě zaujala tato řada od L'OREAL PRO-KERATIN REFILL. Tato řada by měla být pro poškozené a lámavé vlasy. Pomáhá zlepšit jejich stav a chrání je před vnějšími agresivními vlivy. Výsledkem by po celé téhle péči měli být vlasy hebké, lesklé a vyživené. A má zkušenost? Jednoznačně skvělá! Lituji, že jsem již dříve neinvestovala do dražších přípravků a tím pádem vlasům dopřála větší péči. Celá řada i příjemně voní, což je další plus. Rozhodně to doporučuji všem, co mají vlasy po barvení suché, bez lesku a života. Už po třetím mytí jsou znát skvělé výsledky!

Olej na vlasy: 279,- | Maska na vlasy: 229,-

Jako další přípravky jsem si pořídila tento olej na vlasy opět od L'OREAL MYTHIC OIL a sprejová maska na vlasy od REVLON UNIQ ONE. Začnu asi olejem. Tento přípravek mě překvapil opravdu ze všech nejvíce! Stačí opravdu jen malá kapka a vlasy jsou hned hebké, lesklé a na dotek šíleně jemné.On sám slibuje pružnost, výživu, lesk a anti - frizz ochranu. Vyživuje a hydratuje barvené, chemicky poškozené a žehlené vlasy. Brání proti krepatění vlasů a proti vstupování vlhosti. Lituji, že jsem na tento olej nenarazila už dříve. Vůní mi připomíná vymačkané čerstvé pomeranče, takže přímo božsky voní. Je opravdu znát rozdíl mezi drogerkovým a profesionálním olejem na vlasy. Navíc tento Vám i déle vydrží, když je ho potřeba jen trochu. Sprejová maska od Revlonu mě překvapila také. Nabízí totiž hned 10 jedinečných účinků a to:
            • Napravuje strukturu poškozených a suchých vlasů
            • Dodává lesk a kontroluje krepatění vlasů
            • Pomáhá rozplétat vlasy
            • Chrání vlasy před teplem
            • Dodává vlasům jemnost a hedvábnou strukturu
            • Chrání barvu vašich vlasů pomocí UVA a UVB filtrů
            • Usnadňuje rozčesávání a žehlení vlasů
            • Drží tvar účesu po delší dobu
            • Dodává vlasům objem
            • Působí proti roztřepeným konečkům
Takže oba dva produkty moc ráda doporučuji. Splňují vše, co slibují a nádherně voní. Rozhodně do nich investuji znovu.

Kulatý kartáč: 199,-  | Kulma na vlasy: cca 800,-
Začnu kulatým kartáčem od REMINGTON SHINE THERAPY. Tento kartáč má nylonové štětiny napuštěné mikrokondicionéry, které se mají při stylingu uvolňovat a dodávat vlasům lesk a zanechává vlasy hladké bez krepatění. Zatím jsem tento kartáč zkoušela jen jednou a učím se s ním, ale myslím si, že účel splňuje. Díky jeho keramice okolo hlavy urychluje vysoušení, což je i to, co jsem při vyfoukání hlavy potřebovala. Dále tu mám kónickou kulmu od ROWENTY CF 3345 F0 pro okouzlující přirozené vlny. Tuto kulmu už mám druhým rokem a dostala jsem ji od rodičů k Vánocům. Má turmalinový povrch s ionizací a digitální LCD displej. Opravdu jsou vlasy po ní lesklejší a přirozenější. Vlasy nepálí a nezacuchává. Také mohu s klidem doporučit. Naši mi ji tenkrát kupovali tady na mall.cz


Tak to je pro dnešek vše, doufám, že Vás třeba něco inspirovalo nebo zaujalo. Dejte mi do komentářů klidně vědět, jaké jsou VAŠE nejoblíbenější přípravky na vlasy a co doporučujete Vy. Budu jen ráda. Mějte se krásně.
Pája

You May Also Like

4 komentářů

  1. Nejvíc mne zaujal ten kulatý kartáč :) často si foukám vlasy právě přes kartáč, ale přijde mi, že mi pak lítají vlasy a krepatí :) Musím mrknout na net a objednat si ho , vypadá že to je přesně to, co potřebuju .) Mary Magdalene

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se po něm mrkni, snad bude ještě k sehnání! :-) Na Alze byly už bohužel jen dva poslední kusy :-(

      Pája

      Vymazat
  2. všetko zaujímavé produkty :) tú radu od L´oréal ani nepoznám...a kefa ma tiež zaujala :) pekný článok
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc ráda, že se líbí! :-) Určitě vše doporučuji a jsem s produkty moc spokojená.

      Pája

      Vymazat