DATE LOOK

by - dubna 04, 2016


Ahojte ☺

Dneska mám pro Vás další outfit, tentokrát více romantický. S přítelem jsme 1. dubna oslavili 5 let a 3 měsíce a dostala jsem od něho tyhle krásné růže.  Napadlo mě, že tu ještě není žádný outfit, který by se hodil na rande či na nějaký večírek. Miluji zlatou a nude barvu, když se kombinuje s něčím ostřejším. Ať už je to černá nebo červená. Já tentokrát zvolila červenou. Jelikož je venku sice už krásné jaro, vítr fouká stále a tak jsem si netroufla jít jen v šatech. Proto jsem zvolila tento měkoučký světle růžový cardigan od Takko Fashion. Opět moc děkuji agentuře White and Black Praha. Šaty jsem si šíleně moc oblíbila, jsou opravdu, jak pro princeznu. Obzvlášť se mi líbí krajkový vršek se zajímavě řešeným výstřihem a i to, že mají vyztužení, tudíž kompletní look nebudou kazit ramínka od podprsenky. Budu opět moc ráda, když mi napíšete, jestli se Vám dnešní ootd líbil a co nosíte na romantickou večeři s partnerem či na nějakou jinou významnou událost Vy. ☺







 cardigan Takko Fashion | šaty/dress Aliexpress | rtěnka/lipstick Rimmel London 500 Diva Red | lodičky/pumps butik

You May Also Like

12 komentářů

  1. Zajímavé šaty, tak ať vám to dlouho vydrží! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé to je krásný,ať Vám to vydrží i dál :) Hrozně ti to sluší!

    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat
  3. Úplně upřímně, moc se mi to nelíbí. Samozřejmě k výročí gratuluji! Ten kardigan ještě celkem jde, ty šaty se mi nelíbí vůbec, podle mě v nich vypadáš jako těhotná :-D
    Čistě můj názor, ale samozřejmě si moc hezká.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To s tebou souhlasím, že tu tak vypadám :-D Bylo poměrně větrno a sukně je tím dost načechraná, v naprostém klidu vypadá úplně jinak :-) Bohužel nebylo více času nafotit to nějak lépe :-( Ale děkuji za názor i pochvalu! :-)

      Pája

      Vymazat
  4. Veľmi pekný a elegantný outfit :) Tie šaty sú skutočne krásne ♥

    OdpovědětVymazat
  5. To je krásný! 5 let za Vámi. Nás čeká letos 12 :D To už je jiná story ,) Moc ti to sluší! Šatičky mají romantický nádech a tvoje lodičky už teď miluju! Zrovna nějaké scháním. Koupila jsem si jedny, ale tlačí mě :(
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Páni, blahopřeji a přeji dalších spoustu let!! :-) Děkuji moc!

      Pája

      Vymazat
  6. Aaa takový princeznovský outfit :D přiznám se, že si neumím představit, že jdu takhle s přítelem - hokejistou, na rande :D jít takhle na první, asi by se leknul, protože oba denně sportujem a není na holky s podpatkami a rtěnkama zvyklý :D je fakt, že na výročí jsem měla šaty, ale stejně to vždy tak nějak ladím do sportovního stylu, abych nebyla tak princeznovská :D držím palce! :)
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme :-) Jojo outfit je takový pro princeznu no :-D když se nějaký den mohu takto obléknout, tak jsem hrozně moc ráda, jelikož mě to baví :-D Ale samozřejmě jsou to jen výjimečné situace.

      Pája

      Vymazat