CAMEL TRENCH COAT

by - dubna 06, 2016


Ahoj holky, 

tak se nám tento týden udělalo konečně krásně a já tak mohla provětrat své nové kousky, které se mi za zimu nahromadily ve skříni. Základem mého outfitu je béžový trenčkot, který je "must have" snad každé ženy. Je opravdu nadčasový, dá se kombinovat prakticky se vším a můžete ho nosit de facto kdykoliv. Já ten svůj objevila v jednom libereckém second handu a je značky Linea. Stál mě asi 350 Kč, což je vzhledem k jeho kvalitě a zpracování opravdu úžasná cena. Trenčkot je navíc dost dlouhý, což se také jen tak nevidí (při své výšce 184 cm ho mám až ke kolenům). Pod trenčkot jsem si oblékla svetřík s "V" výstřihem z Takko Fashion, který jsem dostala díky naší spolupráci s agenturou White and Black Praha, které tímto děkuji. Výstřihy ve tvaru "V" jsou tuto sezónu také dost v kurzu, působí navíc neuvěřitelně žensky, takže doporučuji pořídit. Svetřík má navíc koženkové prvky na ramennou, které se hodí ke kabelce z Manga a koženkovým botám z Deichmannu. Jelikož jsem velký příznivce sukní, zejména těch pouzdrových, zvolila jsem pouzdrovou sukni do pasu z H&M.


 Second Hand (Linea) trenčkot/trench coat | Takko Fashion svetřík/jumper | H&M sukně/skirt | Mango taška/bag | Deichmann boty/chelsea boots


Doufám, že se vám outfit líbí, a že některé z vás třeba i inspiruje.
Týna

You May Also Like

14 komentářů

  1. Ahoj,
    vážně pěkný outfit! V jednoduchosti je krása! Nejvíce se mi líbí pouzdrová sukně a rtěnka :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc. Přesně jak říkáš, já osobně preferuji spíše jednoduché, ale stylové outfity :)

      T.

      Vymazat
  2. Tak to byl vážně skvělý úlovek v second handu! :) Moc pěkný outfit :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Ten trenčkot je super! :) Já prostě na úlovky ze sekáče nemám štěstí :D Hrozně ti to sluší :)

    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlavně to nevzdávej! Já na to také nemám moc štěstí, ale jednou za čas se poštěstí! Děkuju moc :)

      T.

      Vymazat
  4. Krásné fotky! A zvolily jste naprosto skvělý pozadí :)
    http://hollychicc.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, to pozadí bylo takové z nouze ctnost :D

      T.

      Vymazat
  5. pekný outfit, mne sa trench coaty veľmi páčia :)
    Jane´s World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu, tak to jsme dvě. :)

      T.

      Vymazat
  6. V šatní skříni mám dost podobný trench coat jako ty. Je zajímavé, že všichni mi ho chválí, kromě mého přítele, který mi říká, že vypadám jako detektiv Colombo. :D
    FASHION & BEAUTY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přítele neposlouchej a nos ho :D! Zvol k němu třeba sukni nebo tak něco aby jsi rozbila ten dojem pánského kousku. Při pohledu na tvoje outfity ale věřím, že si s tím poradíš! :)

      T.

      Vymazat