WINDY DAY

by - března 29, 2016


Ahojte ☺

Tak jsem tu zase s jarním outfitem. Dnes bylo opravdu až aprílové počasí. Ráno hřmělo a byly přeháňky, ale odpoledne to vystřídalo sluníčko a modrá obloha s nadýchanými obláčky. Jediné, co bylo už od rána, bylo opravdu větrno. Proto jsem zvolila tento krásný přehoz (kabátek) z Takko Fashion, který mám také od agentury White and Black Praha. Hrozně moc děkuji a jsem za tento krásný kousek ráda, jelikož miluji "plyšové" věci. Ten plyš je šíleně jemný, opravdu jak plyšák. ^^ V takovémhle počasí se do něho ráda zachumlám. Klidně mi pak napište, co rády nosíte do větrného počasí vy a zdali se Vám tento můj další OOTD líbil. Pojďme už na samotný outfit.









kabát/coat Takko Fashion | svetr/sweater vinted.cz | džíny/jeans F&F | boty/shoes Zara | kabelka/bag butik

You May Also Like

9 komentářů

  1. Krásný outfit, hrozně ti to sluší :) Ta kabelka je super :)

    Zvu vás holky ke mě na GIVEAWAY ♥

    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi moc hodná, děkuji ^^ Určitě se mrkneme!

      Pája

      Vymazat
  2. Kabátek je krásný, vůbec bych neřekla, že je z Takka :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je úžasný, opravdu jak plyšáček! :-D Nádherně hřeje a skvěle se kombinuje s neutrálními barvami! :-)

      Pája

      Vymazat
  3. Podobný kabátek jsem měla taky, ale tvůj je hezčí :) můj byl trochu tmavší, než jsem chtěla, takže tenhle světlý se mi líbí mnohem víc .) Mary Magdalene

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem z něho také moc nadšená! A opravdu nádherně hřeje!! :-)

      Pája

      Vymazat