WEEKEND IN PRAGUE

by - března 31, 2016


Dobré ráno,

konečně se mi po delší době povedlo sepsat (tedy spíše dopsat) článek, který tu pro vás mám připravený už asi měsíc. Nevím proč, ale asi před dvěma týdny na mě padla hrozná nechuť cokoliv dělat, byla jsem otrávená a nic mě nebavilo. Pravděpodobně nějaký menší syndrom vyhoření, který už ale naštěstí s příchodem lepšího počasí odezněl. Teď už jsem zase nabytá energie, tak mi to snad vydrží. 


Zajímalo by mě, jak na počasí reagujete vy? Určitě napište, třeba jsem v tom nebyla sama.



A teď už k článku. Tento článek je trochu netypický, je to spíše povídání o víkendu, který jsme strávili s přítelem v Praze a k té příležitosti jsem vám nafotila i outfit, ve kterém jsem vyrazila na procházku. V článku můžete najít i různé typy, kam zajít, pokud do Prahy pojedete. Fotografie jsou nafocené 21. února, kdy jsme tu trávili víkend, jelikož jsme se byli podívat na koncertu Parov Stelar, který ode mě dostal přítel k Vánocům. Musím říct, že to byla opravdu pecka a moc jsme si to užili. Koncert se odehrával v TipSport Aréně a ti, co měli místa na sezení určitě litovali.


Druhý den jsme měli výročí, tak jsme vyrazili do města. Zvolili jsme klasickou trasu (výstup na stanici metra A - Malostranská) odkud jsme vyšli po Zámeckých schodech k Pražskému hradu. I když bylo pod mrakem a foukalo, procházka byla krásná a výhled, který se nám naskytl ještě krásnější. Praha je prostě nádherné město. Za zdolání schodů a lehčím promrznutí v chrámu sv. Víta jsme si zasloužili odměnu v podobě kafe. Opravdu doporučuji zajít do Starbucksu, který je na Pražském hradě, je odsud nádherný výhled, jak zevnitř, tak z venkovní terásky, kde si můžete sednout a popř. se přikrýt jednou z dek, které tu nabízejí. Cena kafe je stejná jako v každém Starbucksu. Ze zkušenosti vím, že jsou kavárny v okolí často předražené a kafe za tu cenu nemusí být vždy tak dobré (mluvím o zkušenosti mých rodičů, kteří si v jedné kavárně poblíž hradu dali kafe asi za 60 Kč, to jim poté donesli v kelímku "jak z automatu"). Samozřejmě neznám všechny kavárny, ale Starbucks je v tomto ohledu jistota.


S dobrým kafíčkem na cestu jsme nakonec vyrazili po Karlově mostě až na Václavské náměstí, kde jsem ještě stihla zaběhnout do Manga utratit nějaké ty penízky :-D. Nakonec jsme pro vás ještě v rychlosti nafotili outfit, který je spíš zachumlaný, jelikož ten den bylo poměrně ještě chladno. Na sobě mám kabát z New Yorkeru, který jsem koupila ještě před Vánocemi. Kabelka je z Manga a botky z Deichmannu. Nakonec jsem se ještě zabalila do mé "deko-šály", ve které mi bylo opravdu teplíčko.

 New Yorker kabát/coat | Tally Weijl jeans | Mango taška/bag | Deichmann boty/chelsea boots

Den nemohl být zakončen ničím jiným než dobrým jídlem a filmem. Na jídlo jsme vyrazili do Sakura's. Dali jsme si tento boxík, který vyšel asi na 129,- a člověka opravdu zasytí. Já jsem do té doby sushi nějak stále nepřicházela na chuť, až do té doby, co jsem ochutnala to ze Sakura's. Teď bych se po něm mohla utlouct a pokud Sakura's neznáte, tak určitě doporučuji. No a na závěr dne našeho výročí jsme ještě stihli velmi "romantický film" Deadpool v Imaxu :-D.


A to je vše. Doufám, že se vám můj, trochu upovídaný článek, líbil. Těším se na vaše komentáře! 

Týna

You May Also Like

16 komentářů

  1. Krásné fotky! Mimochodem, ta tvoje šála se mi strašně líbí. :)
    Find joy in the ordinary

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, to jsem ráda, že se líbí :)

      T.

      Vymazat
  2. Moc pěkný článek, myslím si, že si v tom sama rozhodně nebyla a to jak ze své zkušenosti mluvím, tak to i ze zkušenosti jiných blogerek, které o tom také psaly na blogu :) Ale jakmile vyšlo sluníčko,tak jsem zas jako rybička ♥ Anoo Starbucks na Pražském Hradě je moc super, krásný outfit! :)

    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že jsem v tom nebyla sama :)

      T.

      Vymazat
  3. Super, že se ti vrátila lepší nálada! Sluníčko dělá hodně, že? :)
    Souhlasím s tebou, že Praha je jednoduše nádherná ♥

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Taky jsem nějak neměla chuť se do něčeho pouštět. Proto mám na blogu jen pár článků za březen, ale prostě se mi nějak vůbec nechtělo něco psát, když vím, že by to stejně stálo za prd... Ale hezké počasí dělá vážně divy :)
    HollyChicc

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky a totálně jsem si zamilovala tvou šálu :)

    Poshlife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, je opravdu příjemná a teploučká! :)

      T.

      Vymazat
  6. Holky, tak to jsem ráda, že jsem v tom nebyla sama. Naštěstí teď už je to zase v pořádku a jsem nabitá energie :)

    T.

    OdpovědětVymazat
  7. Hezký článek :) A doufám, že jste si Deadpoola užili :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, ano užili. Je to takový "romantický, něžný" film :D

      T.

      Vymazat
  8. Na sushi si raději zajdi do Sushi Sumo do OC Černý most :) Mají tam skvělé jak running, tak i tuhle klasiku.

    OdpovědětVymazat
  9. moc hezké fotky a tobě to moc sluší .) V Praze jsem dlouho nebyla, plánujeme v létě, tak snad to vyjde :) Mary Magdalene

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :). Určitě jeďte a klidně i teď na jaře. Všechno tu krásně kvete!

      T.

      Vymazat