TOP 10 PHOTOS | FEBRUARY

by - března 09, 2016




Ahojte ☺


Sice s několika denním zpožděním, ale přece. Hrozně se omlouvám, ale měla jsem toho teď hodně. Byla jsem marod, do toho práce a nechávali jsme naši Amy kastrovat, takže jsem musela mít oči jako ostříž, jelikož se jí nelíbil límec a pořád si ho sundávala. No ale dost odůvodnění, jdeme na to!


Název: • l i t t l e  m i r a c l e •
Hodnocení: 85 ♥

1# Tento překrásný moment jsem měla schovaný ještě z našeho společného výšlapu na vrchol Smrk s mojí drahou polovičkou. Zapadající slunce, které se dralo mezi vysoké opadané stromy, bylo přímo okouzlující. Cítila jsem se tam nahoře hrozně hezky.



Název: • s u n d o w n •
Hodnocení: 76 ♥

2# Ten den bylo přímo nádherně a já se rozhodla jít pešky na jednu z místních rozhleden. Cestou do kopce jsem si všimla dvou rovnoměrných stromků, kterýma se dere západ slunce. Musela jsem to prostě blejsknout!



Název: • a n o t h e r  w a y •
Hodnocení: 88 ♥

3# Další ze sbírky fotek z výletu na Smrk. Ten den byl prostě kouzelný a těch nádherných míst tam bylo nespočet. Byl by hřích nezvěčnit takové skvosty přírody. Miluji zimu, která je zdobená lehkým prašným sněhem, který se třpytí za pomoci slunečních paprsků. Je to prostě krása.



Název: b e f o r e  r a i n •
Hodnocení: 91 ♥

4#
Přítel musel jeden den jet něco vyřizovat do města a tak jsem se rozhodla, ať mě hodí na kraj města, že si udělám malou procházku. Procházela jsem se nádherným lesem, kde bylo jehličí nádherně zelené a listí až rudě červené. Kontrast byl přímo dech beroucí. Ke konci procházky se mi nad hlavou nějak zatáhlo. Podívala jsem se nad sebe a uviděla tohle. Ty mraky byly přímo naplněné zlou energií, která ve mě vzbuzovala respekt. Udělala jsem cvak a radši běžela na autobus.



Název: • s u n b e a m •
Hodnocení: 76 ♥

5# Ještě jedna fotografie pořízená cestou na rozhlednu. Osvětlený keřík slunečním paprskem, jako by symbolizoval růst, narození, čistotu, klid a dalších spoustu věcí, které mě napadají. Hrozně moc se mi líbí tohle zlatavé listí, které v paprscích slunce tak nádherně vyniknou.



Název: • c o l o r f u l  s k y •
Hodnocení: 79 ♥

6# Miluji barevnou oblohu při západu slunce! Když má takovéto krásné barvičky, cítím se jak v jiném světě plných kouzel a splnitelných přání. Pokaždé mám úsměv na tváři a cítím hřejivé teplo, radost. Kdybych měla já osobně říci, která z fotek se mně nejvíce líbí za tento měsíc, toto je určitě můj favorit ^^



Název: • f r i e n d s  t r e e s •
Hodnocení: 81 ♥ 

8# Už se budu opakovat, ale opět jeden z nespoutaných krás na vrcholu Smrku. Nevím proč, ale čím je člověk výše, tím ta krajina je hezčí. Alespoň tak to vidím já!



Název: • d a r k | l i g h t   w o o d s •
Hodnocení: 78 ♥

9# Jela jsem s taťkovou přítelkyní a jejími kamarádky na výlet do skal, kde se natáčela Vám určitě známá pohádka ,,Jak vytrhnout velrybě stoličku". Cesta nás pak vedla dál a dál a všimla jsem si, že po mém levém boku byl úplně hustý, černý, jehličnatý les a po pravém zase krásně zelený, světlý a listnatý. Jako, kdyby byly rozděleni na dva tábory a dělila je právě ta cesta uprostřed. Byl to nádherný pohled!



Název: • t r a n s m i t t e r •
Hodnocení: 77 ♥

10#
Cvičím si tahle navečer doma podle ytb videí a najednou se podívám z okna. Vidím přímo hustou, černou mlhu, která se vznáší u našeho známého libereckého vysílače. Strnula jsem úžasem, že něco takového se člověku může naskytnout i z pohledu z okna. Vypadalo to opravdu v celku tajemně, až strašidelně.


Tak co, jaké fotografie se staly vašimi favority za tento měsíc?! Určitě napište svůj názor, budu jen ráda. Přeji Vám krásný zbytek dne.


Pája

You May Also Like

5 komentářů

  1. Before rain je jednoznačně nejlepší! Taková jiná než ostatní :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to jsou překrásné fotky! :) A celkově se mi moc líbí i samotný blog, přidávám se k pravidelným čtenářkám :)


    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji holky, jsem moc ráda, že se Vám fotky líbí! :-)

    Pája

    OdpovědětVymazat