SPRING TIME

by - března 20, 2016



Ahojte ☺

Tak po delší době jsem tu opět s nějakým tím outfitem. Sníh už nám roztál, ráno je brzy světlo, ptáci zpívají a sluníčko se střídá s deštěm. To je znamení, že jaro je tu! Miluji tohle roční období hlavně díky tomu, že vše roste, kvete, voní a hlavně září barvami. A protože mě přítel zná, udělal mi radost těmito krásnými tulipány. No, ale dost povídaní. Vrhneme se na outfit. Jelikož jsem měla spoustu práce, vůbec jsem neměla poslední dobou čas lítat po nákupech. Proto poslední dobou nakupuji na stánce vinted.cz, kterou jistě všichni znáte. Spousta věcí je tam nových ještě s cedulkou nebo to majitelce po jednom nošení nesedlo. Díky tomu mám nové kousky ve skříni, aniž bych musela někde lítat po nákupních centrech. Přiznám se, že to ani moc v oblibě nemám :-D  Ze všeho nejvíce mám ale radost z této chlupaté vestičky Takko Fashion, která se ke mě dostala díky spolupráci s agenturou White and Black Praha. Tímto jí moc děkuji, je nádherná!

Btw ano, už nejsem blondýnka! Vracím se ke své přírodní barvičce. ^^







vesta/vest Takko Fashion | košile/shirt Next | džíny/jeans Miss Sporty | polobotky/shoes Zara | kabelka/handback ze stránky Hurt.cz

You May Also Like

16 komentářů

  1. Krásný outfit! Moc krásná vestička i boty!

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný outfit :) ty tulipány jsou k tomu boží :)
    eL

    OdpovědětVymazat
  3. Díky moc, holky! Jsem ráda, že se líbí :-)

    Pája

    OdpovědětVymazat
  4. Ta vesticka je moc pekna. :-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  5. Skvelé fotky, krásny outfit. Tá vestička je úžasná :)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný outfit! :) Vinted/votočvohoz jsem dřív měla hodně ráda, ale teď mi přijde, že natrefit na nějaký pěkný kousek za přijatelnou cenu je čím dál tím těžší a těžší.. ani nevím, kdy jsem si tam naposled něco koupila ;)


    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  7. Moc ti to sluší, líbí se mi hlavně ta vestička. :) A tulipány miluju, musím si nějaké nasadit, konečně máme tenhle rok malou zahrádku, tak je třeba toho využít. :D

    Days of Daysy

    OdpovědětVymazat
  8. Mě nejvíc zaujaly ty oxfordky:) Suprové!

    OdpovědětVymazat
  9. Ta vestička je krásná! Děsně ti to sluší, vytvořila jsi krásný jarní outfit :) A tulipány naprosto zbožňuju! Kupuje je vždycky, když jsem v Lidlu :D Teď jsem je tedy vyměnila za narcisky, abych měla změnu ;D
    http://hollychicc.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Díky moc, holky! Tolik chvály jsem ani nečekala, mám velikou radost!! :-)

    Pája

    OdpovědětVymazat
  11. Odpovědi
    1. Děkuji, také jsme z nich nadšená! ^_^

      Pája

      Vymazat
  12. kráasny outfit, a vesticka je perfektná

    OdpovědětVymazat