NEW IN | FEBRUARY

by - března 01, 2016


Ahojte ☺

Tak další měsíc je za námi a já se s Vámi opět podělím o mé nové kousky, ať už z kosmetiky či módy, které jsem si za tento měsíc pořídila. Jdeme ne to!


Jako první začnu parfémem a to konkrétně od Katy Perry Killer Queen. Já tuto vůni naprosto miluji! Ještě se mi líbí ta modrá Royal Revolution, ale tahle je mi k srdci blíže. Je příjemně sladká a zároveň něčím tajemná, svůdná. Velice ráda ji používám na večer, když jdu někam na akce. Pořídila jsem ji ve slevě na alza.cz 100ml za skvělých 479,- a pokud vím, sleva snad stále platí, takže se to rozhodně vyplatí! V drogeriích jsem viděla 30ml okolo 400,-, takže jsem opravdu neváhala! 



S parfémem jsem na alze ještě objednala tento malý doplňovací rozprašovač na parfém od značky Travalo. Přeci jen, když večer někam jdu, nemohu si s sebou brát celý obrovský flakonek :-D Bohužel jsem ale zjistila, že můj parfém od Katy nemá po sundání rozprašovače úzký konec, a tak mám bohužel smůlu. Nicméně ho určitě využiji u ostatních vůní a musím říci, že je to velice šikovná věcička. Doplňuje se tedy zespoda tím, že sundáme z naší oblíbené vůně horní rozprašovač, nasadíme a jakoby pumpujeme. Zatím jsem nepřišla na to, jak se otevírá, abych ho mohla vymývat, ale snad na to příjdu. Mohu tedy s klidem doporučit! Cena byla cca 180,- po slevě.


Dále tu mám řasenky. Obě jsem kupovala v drogérii Rossmann za cca 60,- ?! Už si to přesně nepamatuji, ale byly ve slevě.


Začnu řasenkou od Gabrielly Salvete. Kartáček má umělý a poměrně dost štětinek. Těšila jsem se na ni, jelikož s umělými kartáčky mám většinou skvělou zkušenost s tím, že řasám dodají umělý efekt a krásně je natočí. Bohužel k mému zklamání se opravdu žádný zázrak nekonal. Řasám dodala trochu barvy a to bylo asi vše. Vůbec mi řasy nenatočila ani neprodloužila :-( Takže bohužel za mě tentokrát mínus a řasenku si příště už nepořídím.


Druhá řasenka je od značky Rival de Young, která je v Rossmannovi poměrně mladá a už jsem u ní několikrát nakupovala. Zatím mě ničím nezklamala na to, jak je to poměrně levná kosmetika. Těšila jsem se, jelikož kartáček vypadá podobně jako u řasenky Get Big Lashes od Essence, která je mojí oblíbenkyní a řasy mi udělá až neskutečné! Opět zklamání. Řasenka sice dodala barvu, zahustila je, oddělila, ale vůbec nenatočila. Takže se k ní už asi také nevrátím.


Asi budu pokračovat dalším zklamáním a to od Baley tento balzám na rty. Opravdu bych nikdy neřekla, že od Baley budu něco kritizovat. Je to má skoro nejoblíbenější značka, kterou používám velice ráda. Nicméně tento balzám mi vůbec, ale vůbec nevoní a na rtech neudělá žádný zázrak. Má hydratovat rty, ale mě spíše rty více vysuší. Na puse nepříjemně lepí a určitě si ho příště už nekoupím. Cena byla cca 50,- a pořídila jsem ho v drogerii DM. . Vedle určitě poznáváte rtěnku od Essence, kterou jsem si pořídila minulý měsíc. Ano, koupila jsem si ještě jednu :-D Za tu cenu, proč ne. Navíc mi opravdu vyhovuje a dodává rtům přirozený odstín č. 04 Hidden secret. Cena byla tedy 35,- ve slevě také v drogerii DM.


Jak jste se mohli dočíst v předešlém článku (zde), vyhrála jsem na vinted.cz  i kosmetiku od Mary Kay. Jsem přímo nadšená, že jsem ji mohla vyzkoušet! Musím říci, že jsem opravdu mile překvapena. Součástí toho celého balíčku byly gelové oční linky s malým štětečkem, oční duo stíny a nádherná rtěnka. Začnu gelovými linky. Jsou krásně stříbrno-bílé na očích vydrží opravdu dlouho! Šikovný štěteček je skvělým pomocníkem na cesty. Za mě tedy super!


Jako další tu jsou duo minerální oční stíny v odstínech SUMMER SUNSET. Mám z nich ohromnou radost! Tak skvělou pigmentaci jsem vůbec nečekala! Rozhodně je využiji na nějaké večerní akce, plesy a podobně. Rozhodně se po nich do budoucna podívám.


A jako poslední z tohoto skvělého balíčku je tato krémová rtěnka v odstínu RETRO ROSE. Je přímo boží! Jako milovník rtěnek jsem si jí ihned oblíbila a už na pár večerních akcí hned vyzkoušela. Držela opravdu celý večer, rty mi vůbec nevysušila a navíc po celou dobu příjemně voní. Takže také se po rtěnkách od této značky rozhodně podívám a jsem moc ráda, že jsem dostala příležitost ji vyzkoušet


Pro změnu se zase vracím k mé oblíbené značce Balea a tentokrát už bez zklamání. Začnu tedy zleva a je tím gel na holení BLUEBERRY LOVE. Ano, z názvu je jasné, že se jedná o vůni borůvek a já jsem přímo milovník tohoto ovoce! Splňuje tedy jak svůj účel, tak skvěle provoní moji koupelnu a pokožku. Takže rozhodně doporučuji! Vedle je deodorant ve spreji opět s vůní skvělého ovoce, třešní! Nevím proč, ale poslední dobou si nakupuje vše se sladkou vůní. Asi už mi chybí léto! :-D Tento sprej je úžasný! Voní naprosto kouzelně a cítím ho na sobě klidně i celý den. Kdo tedy máte rádi sladší vůně, neváhejte! Oboje je opět z drogerie DM a cena gelu je cca 65,- , deodorantu cca 35,- .



Pokračuji stále značkou Balea. Vlevo je sprchový gel SWEET SMOOTHIE s vůní citrónu a vanilky. No co Vám budu povídat. Opět přímo okouzlující sladká vůně připomínající cukrovou vatu. Vždy, když se sprchuji, cítím takový ten pouťový stánek :-D Na 100% doporučuji a určitě si ho zase příště pořídím. Vpravo jsem chtěla vyzkoušet něco nového. Jistě jste si v minulém článku všimli, jak jsem si vychvalovala odličovací pěnu od Nivei (zde). Nicméně strašně rychle ubývá a při její ceně jsem se chtěla podívat po jiné alternativě. A narazila jsem právě na tuto jemnou čistící pěnu od Baley. Pěna je s kašmírovým extraktem a provitamínem B5 a příjemně voní, takže se po ní příště také podívám a s klidem ji doporučuji! Opět oba produkty z DM drogerie a cena sprchového gelu cca 35,- , odličovací pěny cca 65,- .




Vždy, když jdeme s přítelem na nákup do Kaflandu, musím si s sebou odnést něco z toho jejich bižu stojánku :-D Ano, jsem hrozná! :-D Tentokrát jsem neodolala krásnému perlovému náramku a perlovým náušnicím. Cena jednoho kousku byla tedy klasicky 27,- . Perlový náhrdelník jsem tentokrát ulovila v New Yorkeru. Cena byla ve slevě 89,- a již jste ho mohli vidět v minulém článku jako doplněk k šatům. Jsem s nim moc spokojená a vypadá na krku přímo nádherně.


A se šperky z Kauflandu pokračuji :-D Ukořistila jsem ještě tyto dva perlové náramky na ruku a tyto krásné zlaté perlové náušnice, které už vlastním ve stříbrné variantě. Zase cena za kus 27,- .


Pomalu se blížíme ke konci. Tento měsíc jsem po neuvěřitelně dlouhé době navštívila i secondhand. K mému překvapení v ten den byla akce každý kus za pouhých 40,- . Ulovila jsem si tedy přímo nádherný svetr z C&A. Vedle je přímo boží khaki košile s hroty, kterou jsem již měla na sobě na jedné akci a vypadá k černým leginám a černým páskem do pasu přímo skvěle! 





Tak a jako úplně poslední tu mám dvoje překrásné šaty v retro stylu. Tento styl jsem si momentálně hrozně moc oblíbila a mohu na 100% říci, že tyto kousky určitě nejsou v mém šatníku poslední! První modré jsou značky Lindy Bop a mohli jste se o nich dočíst v minulém článku (zde). Vyhrála jsem je vlastně v soutěži, tudíž jsem o to více šťastná. No a tyhle krásky právě odstartovaly mojí touhu po dalších a tak jsem si z vinted.cz objednala další šatičky od Lindy Bop od jedné slečny, které mě vyšly i s poštovným na neuvěřitelných 650,- !!! Oboje šatičky měly ještě cedulky, tudíž byly úplně nové. Rozhodně mi dejte vědět do komentářů, jestli se Vám takový styl šatů také líbí! ☺


To je pro dnešek vše a já doufám, že jsem Vás opět nějakým produktem inspirovala. Mějte se krásně.

Pája

You May Also Like

6 komentářů

  1. Už si musím konečně koupit ten sprchovej gel s pudlikem z DM. Furt na něj akorát koukám a nejsem schopná pro něj dojít. S pěnou na holení z DM souhlasím, voní opravdu nádherně a za tu cenu je to paráda. Přesně tenhle mám a jsem spokojená. Ještě ti musím pochválit ty poslední šaty, jsou opravdu nádherný. Teď už jen, aby trošku vysvitlo sluníčko, ta tma mě už opravdu ubíjí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo je naprosto boží! I ta pěna, jak říkáš. Úplně jak kdybych cítila borůvkový jogurt, mňam! :-D Moc děkuji. Ano, ať už je léto, neskutečně se těším! :-)

      Pája

      Vymazat
  2. Pokud sháníš vážně supr řasenku, tak se koukni spíš na Maybelline. Tam mě ještě žádná nezklamala :) Nebo pokud budeš mít cestu kolem Yves Rocher, tak tam se mi řasenky také osvědčily :) Od Mary Kay nic nemám, nějak mě to nikdy nelákalo, ale produkty (až na ten obal) nevypadají zle :)
    HollyChicc

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za tipy :-) Já už našla, ale nedá mi to a zkouším stále :-D Samozřejmě že zrovna od maybelline lash sensational je mojí TOPkou! Ale prostě vidím nějakou v akci a chci zkoušet! :-D Jinak ten obal je opravdu takový nezajímavý no :-( Ale produkty svojí funkci splňují na více než jedničku! :-)

      Pája

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Děkuji, mám radost, že se líbí! :-)

      Pája

      Vymazat