DI'SIGN – THE NEW COLLECTION BY LUSITO

by - března 04, 2016


Krásné páteční ráno,

tento týden jsem měla díky našemu blogu tu příležitost zúčastnit se představení nové kolekce jedné ryze české designové značky, která se konala v Praze. Původně jsme měly jet s Pájou obě, ale jelikož je Pája nemocná, přijala jsem pozvání alespoň já. Přiznám se vám, že to bylo poprvé, kdy jsem jako blogerka byla na podobnou událost pozvaná a náramně jsem si to užila. O to víc, když se jednalo o akci spojenou s designem, kterým posledních pár let žiju. Popravdě se mi hodila zkušenost z akce na kterou mě pozvala již v minulosti Týnka z My Secret. Měla jsem proto alespoň představu, jak bude událost probíhat a jak se na ni připravit. Ráno jsem proto popadla foťák a vyrazila do zasněženého centra Prahy.

Ale abych vás už dále nenapínala. Celá akce byla zaměřena na představení nové kolekce Di'sign české designérky Diany Turinové a její značky LUSITO. Značka vznikla zhruba před dvěma roky a zprvu se zabývala převážně zařizováním dětských pokojíčků. Ostatně LUSITO znamená "hrát si" a to také designérka ve své tvorbě dělá – hraje si s tvary, materiály, barvami – díky tomu vznikají velmi útulná zákoutí, která slouží k odpočinku, ale i ke hře. Další řada s názvem Teens byla určena dospívajícím dětem. Typická byla na příklad pro aplikaci londýnských či komixových motivů. Není divu, že své příznivce našla i v řadách dospělých a tak se postupem času začaly produkty z řady Teens rozmáhat i do dalších částí bytů. Právě nová kolekce Di'sign, určena dospělým, nám byla na této události představena.


Akce se konala v krásných prostorách Prague Gallery. Hned v úvodu nám byla samotnou autorkou Dianou Turinovou představena nová kolekce. Hlavní hvězdou celé události byla kráska s dlouhýma štíhlýma nohama – lampa Lusito Tripod. Ta a její menší stolní verze Lusito Tripod Mini jsou schopné přizpůsobit se téměř každému interiéru. A to díky libovolné kombinaci nohou a látkového stínidla. Tak je Lusito schopné vytvořit lampu takřka na míru. Novinkou jsou navíc luxusní polštářky, a houpací křeslo Di'sign, které v kombinaci s lampou a polštářkem tvoří útulný čtenářský koutek v každém bytě. Na závěr bylo možné si jednotlivé kousky prohlédnout a zeptat se na případné otázky samotné designérky. Vše bylo krásně naaranžované a tím pádem i velmi inspirující. 


Kolekce na mě působila velmi příjemným a útulným dojmem a to zejména díky přírodním materiálům ze kterých jsou produkty zhotoveny. Byla z nich cítit preciznost a kvalita provedení v podobě malých detailů, jako je schování kabelu do jedné z nohou nebo i samotný výběr žárovky. Dovedu si představit, že až budu v budoucnu zařizovat náš byt, vedle našeho gauče bude stát právě lampa od této značky. 


„Toužím poznávat a těší mě radost ostatních. Proto jsem vytvořila De'sign, kolekci nábytku a bytových doplňků, které se vedle vás budou probouzet nebo usínat v každém vašem dni.“ (Diana Turinová)


Samozřejmě nechybělo ani občerstvení v podobě muffinů či panna cotta, které krásně vypadalo a ještě lépe chutnalo. Po skončení akce jsme se rozloučili a každá z nás dostala dárek v podobě stylového polštářku, ten jsem si doma hned hrdě vystavila. No řekněte, nevypadá skvěle (ten nalevo)?

Pokud vás produkty této značky zaujaly, podívejte se na webové stránky Lusito: www.lusito.cz 




A to je pro tuto chvíli vše. A co vy? Vlastníte nějaký designový kousek?
Týna





You May Also Like

6 komentářů

  1. Děkuji za super článek, vždy jsem ráda, když se dozvím o nějakých nadějných českých designerech! Doufám, že mě toho tu čeká nadále víc :)

    Polštářek se do Tvého interiéru moc hodí i lampy mě zaujaly, protože mám ráda minimalismus.

    http://fragmentace.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem moc ráda, že se ti článek líbí. Mně je tento obor hodně blízký a baví mě o něm psát, takže se určitě můžeš těšit na další články! V nejbližší době plánuji navštívit Design Shaker, takže snad nějaký článek bude i z něj.

      A děkuji za pochvalu,
      Týna

      Vymazat
  2. Ty věci vypadají opravdu skvěle, slečna je velmi šikovná, ta lampička je úžasná, zrovna takovou shánîm :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty věci jsou skvělý ty jo :) ta lampička je krásná :)

    eL

    OdpovědětVymazat