CAT LAMP

by - března 14, 2016


,,Né! Zase ta zelená krabice! Nikam nejedu. Vím, že když mě do ní zavřete, vezete mě k tomu pánovi v bílém plášti, co mi dává jehličku do zadku! Proč tam zase jedeme?! Jsem úplně zdravá. Achjo. Prý nastal čas kastrace. Blíží se jaro a já to už ve vzduchu cítím. A abych byla v budoucnu zdravá a neměla žádné kočičí problémy, musím tuto operaci podstoupit. Panička ale říká, že to je jednoduchý zákrok, že tato kastrace je dokonce laparoskopická, tudíž budu mít jen jeden malinký steh. Celé to trvalo jen chvilku a po operaci jsem už jen 3 hodinky spala. No co Vám ale budu povídat. Po narkóze jsem se probudila a cítila se jako opilá. Motala jsem se, hlava mi padala a chtělo se mi dál spát. Když si mě páničci přivezli zpátky domů, měla jsem radost. Vylezla jsem z přepravky a pomalu se rozkoukávala. Začalo mě něco divně šimrat na bříšku, tak jsem si to chtěla olíznout, ale to jsem udělala chybu. Dostala jsem nějakou plastovou věc okolo hlavy, co se mi vůbec nelíbí! Do všeho s tím narážím, nikam se s tím nevejdu a vadí mi to! Ale asi to mít musím. Vím, že páničci by mi to také nejradši sundali, ale rána se mi musí v klidu zahojit.
...
Nicméně je tomu už skoro týden a pomalu se mi to hojí. Mám tam jednu malou jizvičku a už můžu v klidu a bez bolesti skákat, kam se mi zachce. Límec sice stále mám, jelikož je to ještě citlivé, ale už jsem si na něj zvykla. Už vím, že když sním svoji oblíbenou konzervu, přijde pánička s  kapesníkem a vše mi důkladně očistí, protože to mám pak opravdu všude - nojo, moc mi chutná. Tak to je asi vše s čím jsem se s Vámi chtěla podělit. Mějte se krásně.
Pac a mňau, Vaše Amy!"

(Je ze mě UFO - mňau!)




You May Also Like

0 komentářů