TOP 10 PHOTOS | JANUARY

by - února 06, 2016


Ahojte ☺

Určitě jsem to tu již zmiňovala, ale od Nového roku jsem si pořídila nový fotoaparát a začala jsem ve velkém fotit přírodu a vše, kolem ní. Ohromně mě to začalo bavit. Proto mě napadlo založit tuto novou rubriku, která bude jednou měsíčně a vyberu zde 10 nejlepších fotek, které sklidily největší úspěch a to konkrétně na mém instagramu, kam fotky přidávám (počtem srdíček). Pokud mě chcete sledovat, stačí mrknout do panelu napravo, když tak má přezdívka je tedy pajinka_photography.

Také mám i FB stránku (zde), kde také nahrávám své fotografie. Na instagramu jsem ale aktivnější. Nebudu to tedy okecávat a jdeme na to.


Název: -
Hodnocení: 110 ♥

1# Tento krásný pohled se mi naskytl, když jsme se s přítelem byli projít do lesa nedaleko našeho bydliště. Bylo to focené na silvestra a nebyl skoro žádný sníh (vím, že fotky mají býti z ledna, ale měla poměrně úspěch, proto ji tedy sdílím).



Název: • r e d   r i d i n g   h o o d •
Hodnocení: 136 ♥ 

2# Když po novém roce napadl sníh, chtěla jsem do té krásné bílé peřiny vyvětrat můj velmi oblíbený kabátek. Tak mě napadlo, že bych mohla do lesa a trochu zapózovat. Díky jeho střihu mi to šíleně připomnělo karlkulku a tak jsem si s sebou ještě vzala košíček :-D Velmi mě překvapilo, že měla tato fotografie takový úspěch!



Název: • F o r e s t •
Hodnocení: 99 ♥

3# Les je teď něco jako má druhá rodina. Asi se sem utíkám schovat před každodenním stereotypem a hlavně utíkám za tichem a klidem. Opravdu neznám lepší pocit, než li tiché našlapování na lesní mech a okolo slyšet pouze šumění stromů. Čím vyšší stromy jsou, tím příjemněji se v lese cítím. 



Název: • i n f i n i t y •
Hodnocení: 114 ♥

4# Tento nádherný most máme u vysokoškolských kolejí. Jednou jsem se rozhodla jít z města domů pěšky a do cesty se mi dostal právě on. Působí na mě velice úzkostlivě, strašidelně možná až trochu depresivně. Přesto mě něčím zajímavým okouzlil. 



Název: • l a n d s c a p e •
Hodnocení: 130 ♥

5# Tento obrázek má o něco méně, než karkulka. Musím říci, že ta kompozice obrázku mi tu opravdu celkem vyšla. Tuto krajinu znám od mala, jelikož jsem se tu s maminkou nachodila opravdu mnohokrát, ale nikdy mě nepřestane udivovat její krása. Koníky tu pamatuji od doby, co jsem chodila do první třídy a vždy je příjdu pohladit a pozdravit :-) Čím blíže mi místa jsou, tím více z toho vyzařuje co si výjimečného. 



Název: • s u n s e t •
Hodnocení: 135 ♥

6# To se jednoho odpoledne ptám přítele, jestli se po obědě nepojedeme někam projít. Nasedneme do auta a že pojedeme za kopec a tam na procházku. Vylezeme z auta a kolem nás nekonečná mlha. Fotoaparát tudíž zůstal v kabelce, ale jen na chvíli. Po té se z poza kopců linula nádherná oranžová záře zapadajícího slunce. Nádherná chvíle.



Název: • f r o z e n   b r i e r •
Hodnocení: 101 ♥

7# O kousek dál od krásného západu slunce stál osamělý keř se šípky. Ten pohled byl opravdu krásný. Celý keř byl schovaný pod nádhernou bílou sněhovou peřinou, pouze větvičky s šípky vykukovaly ven. Ten kontrast byl překrásný a mě samozřejmě hned napadlo to blejsknout.



Název: • m y   l i t t l e   p r i n c e s s •
Hodnocení: 103 ♥

8# No mám to doma prostě modelku. Kdykoliv doma cvakne foťák, přiběhne ke mě a už kouká, co to dělám. Jakmile se má potom fotografování týkat samotné ji, tak je ve svém živlu. Je vidět, že k nám prostě patří. A díky tomu, že je schopná vydržet pózovat, tak máme spoustu krásných fotek, kde byla ještě koťátko. Tudíž plno zachycených vzpomínek! 



Název: • s n o w   f a i r y t a l e •
Hodnocení: 98 ♥

9# Pomalu se blížíme ke konci. Tuto překrásnou krajinu jsem zachytila, když jsem se s přítelem sápala na vyhlídku Smrk. Opravdu to nebyla procházka růžovým sadem, nýbrž pěkně mokrým, studeným a hlavně nevyznačeným. Přesně, Pája totiž vedla. S přítelem jsme tedy zabloudily a asi hodinu a půl se prodírali strmým kopcem, kde bylo spoustu keřů, skal a podmáčené půdy. Přítel mi tehdy moc nepoděkoval. No pro příště bereme radši mapu no. :-D



Název: • b e a u t i f u l   m o m e n t •
Hodnocení: 118 ♥

10# V tu chvíli to opravdu "bjůtifl" moment moc nebyl, jelikož jsme s přítelem dorazily k rozcestníku, kde bylo napsáno ,,ještě 2,5 kiláčku na Smrk". Bohužel, oba jsme byli tak šíleně zmrzlý a byla už asi jen hodinka do setmění, že nám muselo stačit toto. A když jsem se okolo sebe rozhlédla, sluníčko mi rozmrazilo mé tváře a já se začAla usmívat. Čím výše totiž člověk je, tím více dokáže příroda čarovat. Bylo tam nahoře opravdu magicky krásně. 


To je pro dnešek z nového článku vše. Já doufám, že se Vám tento nový formát líbil a přeji Vám krásný a pohodový víkend. :-)


Pája

You May Also Like

10 komentářů

  1. Moc se mi tenhle nápad líbí a fotka tvé kočky je prostě srdcovka <3 Oranžová záře je taky super, ale je těžké vybrat vítěze! <3 Začala bych sledovat, ale nevm proč, blbne mi insta, no hned jak to vyřeším tak se těš na dalšího followera :) PS. pokud by tě zajímalo, já jsme tak jako sofie.futo <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, Amy je moje malá modelka :-D Jak jsem již psala, foťák přímo miluje! Jsi moc hodná, to mě velice těší, děkuji. Rozhodně se na tvůj instagram také ráda podívám!

      Pája

      Vymazat
  2. Krásné fotečky,máš talent! :) Poprvé když jsem koukla na druhou fotečku, tak jsem si řekla jéé Červená Karkulka - úžasná fotka :) Fotka "sunset" se mi neskutečně líbí! Ten most vypadá opravdu strašidelně, tam bych se teda pěkně bála :D Ségra má také Britku a ten když vidí foťák tak se taky hned otáčí. Skvělý typ článku! :)

    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, opravdu! :-) ^^ Jsi moc hodná a jsem velice ráda, že se článek líbí! Nečekala jsem hned tak super ohlasy, moc mě to těší! Zřejmě to tedy mají ty naše Britky v krvi! :-D

      Pája

      Vymazat
  3. Krásné fotky, zamilovala jsem se do kočičky. :)
    Find joy in the ordinary

    OdpovědětVymazat
  4. to jsou překrásné fotky! Už dlouho jsme neviděla takové originální zimní fotografie. Super ! Mary Magdalene

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, děkuji moc! To mě těší!!! ^^

      Pája

      Vymazat
  5. Všech se sněhem jsou boží! To je radost pohledět, příroda se sněhem je tak fotogenická :)

    OdpovědětVymazat
  6. Opravdu pěkné fotky! Nejvíc se mi asi líbí most (i když by možná maličko chtělo srovnat linie) a krajinka s koněm. Plus ti to fakticky sluší na fotce s červeným kabátkem :)

    http://fragmentace.blogspot.com

    OdpovědětVymazat