NEW IN | JANUARY

by - února 02, 2016




Ahojte ☺



Tak jelikož je po Novém roce, rozhodla jsem se trochu poupravit formát této rubriky. Vždy jsem přidávala pouze kosmetiku, ale poslední dobou nakupuji dost i bižuterii a dekorace. Proto jsem to tedy přejmenovala na New In! Doufám, že se Vám to nevadí a naopak třeba najdete opět věci, které Vás zaujmou. Jdeme na to.


Začnu odličovacími ubrousky od Isany. Já jsem hrozná, pořád zkouším něco nového a pak si akorát stěžuji :-D V předešlých článcích jsem už zmiňovala, že mými favority mezi odličovacími ubrousky jsou z Kiku za 25,- . Přesto mi to ale nedá a pokaždé zkouším něco nového. Za mě opět přešlap vedle. Ubrousky mi vůbec nevoní. Jejich vůně je až taková alkoholická a štiplavá a na mojí pokožku reaguje agresivně. Pokožka mě po nich trochu štípe a prostě mi nesedí. Samozřejmě to také neznamená, že Vám třeba také nesednou. Určitě to je individuální. Cena byla okolo 35,- . Další na řadě je odličovací pěna od Nivey. Tohle je naopak nehorázná pecka! Já jsem občas večer hrozně líná si právě odličovat obličej zvlášť a pak až se jít mýt, jenomže tato pěna mi umožňuje odlíčit se přímo ve vaně a to je prostě super. Na víc příjemně voní, nepálí a prostě nemám, co bych jí vytkla. Snad akorát jen vyšší cenu a ta se pohybuje v různých drogeriích okolo 150,- . Jako poslední tu mám odlakovač na nehty od Ebelinu. Cenu si přesně nepamatuji, myslím, že byla něco okolo 30,- . Píší, že vůně má být mandlová, ale vůbec ji necítím. Cítím akorát velmi silnou vůni alkoholu, ale to je u acetonového odlakovače asi normální. Odlakuje poměrně dobře, takže svoji funkci splňuje. Prostě takový průměr.


A konečně dekorativní kosmetika. Začnu pudrem od Dermacolu. Jednou jsem tento pudr už vlastnila a musím říci, že jsem s ním spokojená. Ráno si make up přepudruji a opravdu mi to vydrží celý den, aniž bych se pak musela přepudrovávat znovu. I jeho design s ornamenty vypadá velice hezky. Cena byla ve slevě okolo 60,- . Jako další tu máme mého nového favorita a to make up od Maybelline FIT ME! Byla jsem naprosto překvapená a jsem opravdu spokojená! Konečně make up, který má žlutý podtón, příjemně se nanáší a voní a středně kryje. Ulovila jsem ho v akci okolo 170,- a vypadá to, že si ho příště pořídím znovu. Ačkoliv jsem v listopadu dělala recenzi na make up od Dermacolu zde, se kterým jsem byla také spokojená, s tímto jsem spokojenější o něco více. Jako poslední tu mám oční stíny od Essence I ♥ nude. Jsou krásně zlatohnědé a opravdu na víčku vypadají moc hezky. Pořídila jsem je ve slevě za nějakých 35,- .


Moje nejoblíbenější produkty z kosmetiky, jak už jistě víte, jsou rtěnky! Opět jsem prostě neodolala a když jsem viděla, že jsou nějaké barevné krásky ve slevě, musela jsem si je koupit! Všechny jsou tedy od značky Essence a začnu tedy od zadu. Úplně zadní rtěnka je v odstínu č. 12 Blush my lips. Je to opravdu krásně výrazný růžový odstín. Prostřední rtěnka je v odstínu č. 14 Adorable matt! a je to nádherně sytá červenorůžová barvička. A jako poslední tu mám nude rtěnku v odstínu č. 04 Hidden secret a ta vypadá opravdu velmi přirozeně a jemně. Se všemi jsem opravdu spokojená a jsem ráda, že jsem svoji sbírku rtěnek doplnila o tyto krásky. Cena všech byla něco okolo 35,- v akci, takže prostě paráda! 


Jako další tu máme toaletní vodu od Adidasu Fizzy Energy. Určitě ji znáte, dost známá ovocná vůně. Jelikož jsem začala cvičit, chtěla jsem něco osvěžujícího, co mě trochu i nabudí?! :-D Což tato vůně splňuje! Příjemně mě osvěží a opravdu vydrží dlouho vonět. Cena je cca 150,- a seženete ji asi v každé drogerii. 


Sice si nehty moc nelakuji, ale tentokrát jsem neodolala. Začnu tedy zleva. Tento krásný růžovočervený lak od Miss sporty je naprosto perfektní. Je opravdu matný a vydrží poměrně dlouho. Cena byla něco okolo 30,- a mohu doporučit. Vedle něho mám lak od Essence v krásně tmavě modré námořnické barvy, který je také matný. Opravdu je to nádherná barva, opět skvěle matná a také poměrně dlouho vydrží. Cena byla podobná cca 30,- . Oba laky mohu tedy s klidem doporučit. 


Jak jsem na začátku zmiňovala, nakoupila jsem si i nějakou tu bižuterii. Tu s předešlých měsíců Vám když  tak ukáži v jiném speciálním článku, pokud budete mít zájem, jelikož se mi docela nakupila. Začnu tedy náhrdelníkem. Tento je z New Yorkeru za cca 90,- a jsem s ním nesmírně spokojená! Nevím proč, ale líbí se mi poslední dobou jen "zlatá" bižuterie. K jednoduchým černým, černobílým nebo šedivým outfitům vypadá opravdu krásně a elegantně. Vedle toho mám náušnice z Gatu za cca 28,- . Jsou opravdu krásné a s vyčesanými vlasy skvěle vyniknou.


A jako poslední tu mám bytovou dekoraci. Od té doby jak mám svůj koutek (můžete se podívat zde), pokukuji po dekoracích všude možně. Přesto stále vítězí obchod PEPCO. Určitě ho znáte, už jsem ho tu několikrát zmiňovala a nakoupila si tam pár věcí. Je to obchod podobný sortimentem jako je Kik. Určitě Vám ho s klidem moc ráda doporučím, jelikož tam mají opravdu krásné věci za přijatelné ceny. Rámeček se stříbrným rámem mě stál cca 30,- a jsem nadšená. Přesně takový jsem dlouho sháněla. Vedle ptačí klícka, které jsem prostě neodolala stála cca 50,-

To je pro dnešek asi vše. Já doufám, že jsem Vás opět v něčem inspirovala a něco Vás třeba zaujalo. Mějte se krásně přeji Vám krásné úterý.




Pája

You May Also Like

17 komentářů

  1. Takový krásný věci! ❤️
    A po těch matných lacích od Miss Sporty už nějakou dobu taky pokukuju O:)

    Petra Bartáková


    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! :-) Hele určitě nebudeš litovat, já jsem s nimi naprosto spokojená! Opravdu nádherné matné barvy a výdrž skvělá! :-)

      Pája

      Vymazat
  2. Jé, podobnou ptačí klícku mam taky! Je krásná! Rtěnky od Essence mam také moc ráda a myslím, že tu červenou mám zrovna taky :) Super úlovky!
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu klícku jsem si šíleně zamilovala! Večer vypadá přímo kouzelně :-) A rtěnky, jak říkáš, jsou prostě super.

      Pája

      Vymazat
  3. Jo, pepco a kik je na tyhle serepeticky raj. Ja nakupuju taky hlavne tam, treba kalisek na zubni pastu a kartacek jsem tam sehnala na rozdil od jinych obchodu fakt za par korun.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, jak říkáš, ty ceny jsou prostě skvělé a kvalita není vůbec špatná, ba naopak. Velmi ráda a často tam nakupuji! ^^

      Pája

      Vymazat
  4. Pepco má opravdu pěkné dekorace, vždycky pokukuji a přemýšlím, co bych si koupila. :)
    Find joy in the ordinary

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný new in, moc mě takové články baví!!! Ten odličovač a ptačí klícka mě zaujaly nejvíce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odličovač rozhodně s klidem doporučuji, jsem ráda, že zaujalo! :-)

      Pája

      Vymazat
  6. Krásný věcičky si pořídila :) Po Makeupu Fit me jsem také pokukovala,ale neměli ho ve slevě tak jsem si řekla,že ho nechám být :D Ty stíny i rtěnky od Essence vypadají skvěle! :) Sakra kde to bydlím,tady žádný slevy nejsou :D Ten náhrdelník je super,mám ho také a i když vypadá mohutně a nenositelně tak je právě děsně super :) Pepco miluju!

    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, také jsem tento měsíc poměrně spokojená! Hlavně tedy ten make up. Je pravda, že normální cena je opravdu vysoká, ale teda po váhám, že když mi dojde a sleva nebude, půjdu do něho i tak. Opravdu se to vyplatí. Je skvělý po všech stránkách. No hele také mám dny, kdy se rozhodnu jít nakupovat do drogerie a nikde žádné slevy :-D Prostě jak kdy ^^ Jinak moc děkuji. A náhrdelník je úplně super k basic věcem jako černé rifle, šedé triko a cardigan. Pak to vypadá naprosto bez chyby! ^^

      Pája

      Vymazat
  7. Rtěnky od Essence jsou super, i když jsem od nich moc neočekávala, tak mě fakt mile překvapily :)
    HAUTE BASICS urban decay giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, když jsem si kupovala kdysi úplně první rtěnku od nich, říkala jsem si to samé. Přeci jen za ty peníze... a naopak mě moc mile překvapily! :-)

      Pája

      Vymazat
  8. ten matný lak miss sporty vypada dobre....byla jsme nedávno v drogerce a žádné matné jsem nemohla najít, musím to zkusit znovu :D Mary Magdalene

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, mě naprosto vyhovují! Určitě to omrkni! ^^

      Pája

      Vymazat