NEW IN MY WARDROBE | FEB 16

by - února 24, 2016


Zdravím všechny,

už delší dobu jsem na blog nepřidala žádný outfit post a za tu dobu se mi ve skříni nahromadilo hned několik novinek. Ráda bych vám proto představila několik z nich. Jsou zde i kousky, které jsem si pořídila v období Vánoc, ale během zkouškového nebyl čas je někam unosit. Některé kousky jsem pro změnu ani nepřidávala, protože nejlépe vypadají prostě na postavě. Tudíž doufám, že se s vámi i o ně budu moci v nejbližší době podělit. Takže teď si udělejte pohodlí, dejte si něco dobrého a užijte si inspiraci. :-)


Jako první tu máme MANGO kabelku, tu jsem si pořídila ve slevách, které stále probíhají. Kabelka byla zlevněná na 350,-. Později jsem pro ni šla ještě sestře a zlevněná byla dokonce na 250,-. Trend těchto malých kabelek se mi moc líbí a navíc je velmi praktický, ne vždy totiž využiji obsah maxi kabelky. Navíc i letos bude v kurzu, tudíž se vyplatí do kabelky investovat. 


Dalším úlovkem v MANGU byly tyto krásné ribbed dress. Šatičky stály 600,-, moc se mi líbila jejich délka ke kolenům a rozparek na levé straně. Jsou velmi pohodlné a k dostání jsou v béžové nebo hnědé barvě. Jen čekám až bude trochu "normální" počasí a beru je na sebe. Dovedu si je představit v kombinaci s křivákem a chelsea boots.


A máme tu další MANGO úlovek. Tentokrát se ovšem jedná o kousek z Aliexpressu. Podle recenzí ostatních kupujících jsem se rozhodla kabelku objednat. Vyšla mě asi na 200,- a jsem s ní velmi spokojená. Součástí kabelky byla i visačka a celkově je kabelka velmi dobře zpracovaná. Těžko říct, zdali se jedná o padělek či originál, to opravdu nepoznám. Nicméně slouží dobře, nikde se nepáře a na zatěžkávací zkoušce v podobě koncertu obstála dobře. :-)


Mikinu z RESERVED YFL jsem si pořídila ještě před Vánocemi a nemůžu si ji vynachválit. Je krásně dlouhá a potisk na ní vypadá skvěle. Stála něco kolem 300,- po slevě. Jedinou nevýhodou je asi bílý vršek, který je stejně jako ostatní bílé kousky náchylný k ušpinění od make-upu. Mikina se skvěle hodí k dlouhému kabátu a bílým teniskám.


Jako poslední tu je dlouhý černý duster kabát značky C&A. Ten jsem také sehnala ještě před Vánocemi, jak jinak než ve slevě. V obchodě na něm byla cenovka 700,- a i tak jsem zvažovala, že si ho vezmu. Když mi ale u pokladny sdělili, že se na něj vztahuje ještě sleva 50% oči se mi rozzářily. Kabátku však chybí pásek, který jsem při této ceně oželela. Na tohle počasí je stále dost tenký, takže se těším až teploty trochu vyšplhají. Lepší foto snad bude na postavě :-)

A jaké kousky jste si za poslední dobu pořídily vy?
Mějte se hezky, Týna

You May Also Like

4 komentářů

  1. Úžasné věcičky! :) Hlavně ta kabelička z Manga je úžasná ♥

    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat
  2. Všechny ty věci jsou krásný :) hlavně mne zaujala ta mikina z Reserved a ta první kabelka z Manga :)

    eL

    OdpovědětVymazat
  3. Holky, moc děkuji za komentáře :)
    T.

    OdpovědětVymazat
  4. Teda! Samý krásný kousky :) Moc se těším na outfity :)
    http://hollychicc.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat