NEW IN AT HOME | FEB 16

by - února 04, 2016


Ahojky,

vítám vás u mého dalšího článku, tentokrát zaměřeného na výzdobu bytu. Minulý týden jsem s mamčou vyrazila na obhlídku "asi nejzajímavějšího" obchodu u nás na konci světa, a tím obchodem jeeee....KIK. Při vstupu se mě zmocnila panika, a to ve stylu, že všechno chci a všechno, zejména tenhle svícínek a tenhle rámeček na obrázek, nejvíce "potřebuji" :-D. Podobné euforii propadám i v IKEE, ale tam je dost času, si všechno důkladně promyslet a během cesty k pokladně, košík alespoň dvakrát vyprázdnit a znovu naplnit původním obsahem :-D. Z KIKU jsem si nakonec odnesla celkem čtyři kousky, kterých opravdu nelituji. Vám tu ale představím pouze tři, jelikož tím čtvrtým je malý kobereček, který určitě v budoucnu párkrát uvidíte (plánuji na něm fotit věci).

A kde vy nejraději nakupujete dekorace do bytu?

Prvním kouskem je dekorační kytice. Jedná se celkem o 8 ks růžových růží za 55 Kč. Mně se tyhle umělé květiny moc líbí. Pravda, živým květinám se nevyrovnají, ale alespoň vám vydrží. Vypadají nádherně zejména v menších vázách. Já jsem je zatím umístila do svícínku, jehož výrobu můžete najít zde. Svíčku jsem nahradila květinami a vypadá to skvěle. Věřím, že s nákupem umělých květin ještě nekončím a určitě si ještě nějaké v budoucnu pořídím.


Dalším úlovkem je tahle krásná stříbrná hvězda. K dostání byla ve třech velikostech. Já jsem zvolila středně velkou, která mi přišla tak akorát. Stála 79 Kč ve slevě. Hodí se prakticky kamkoliv na poličku, na stoleček nebo jako těžítko...


Mým třetím úlovkem je vánoční výzdoba. Nebojte se, nezbláznila jsem se a neplánuji v nejbližší době slavit Vánoce :-D. Nicméně za 24 Kč se tahle výzdoba určitě vyplatí. Obecně se mi moc líbí dekorace v podobě nápisů, jako "home", "family",...ty mají mimo jiné v KIKU také. Tento kousek by byl ale hřích za ty peníze v obchodě nechat a věřím, že příští Vánoce se bude určitě hodit. Součástí je malé poutko, takže ho můžete připevnit na stěnu, dveře či okno. 

To je pro zatím vše. Doufám, že se vám inspirace líbila.
Mějte se hezky, Týna

You May Also Like

12 komentářů

  1. Krásné věcičky :) Ještě,že mám Ikeu daleko od sebe,do KIKu moc nechodím,ale slyším na ně velké chvály teď,že bych tam přeci jen zašla?Já miluji na dekorace PEPCO :) Ty růžičky jsou boží!

    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naštěstí se do Ikei také tak často nedostanu, jinak bych utrácela pořád :D. Z PEPCA už jsem si také pár věcí pořídila. Mají tam opravdu docela výběr a za slušně ceny :)

      T.

      Vymazat
  2. Tohle je pěkný nápad na články, v Pepcu a Kiki se dají najít super věcičky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu :), určitě další články v podobném tématu přibudou :)

      T.

      Vymazat
  3. Ty růže vypadají vážně hezky :) U nás v Kiku pracuje jedna holka, kterou nedokážu vystát, takže se do Kiku moc často nepodívám, ale dají se tam najít fajn věci :)
    HollyChicc

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to chápu, to je pak pech. Tak třeba se běž podívat někde jinde :) Určitě to za to stojí ;)

      T.

      Vymazat
  4. Ty růže jsou krásný :) Nemám ráda ty kýčovitý umělý kytky, ale tahle vypadá jemně a taky by mi doma nevadila :) Hvězdu máme doma taky a vánoční ozdoba je také pěkná, za ty peníze by byl hřích ji tam nechat :D My rádi nakupujeme ještě v Pepcu a Tigeru :)
    Infinity of Colors

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně jak říkáš, ale když jsou ty růže takhle decentní, tak to ničemu nevadí :). Pepco, Tiger, Kika, Ikea a Nanu Nana :) to jsou moje obchody :D

      T.

      Vymazat
  5. ty růže jsou nádherné ! vypadají jako živé :) Mary Magdalene

    OdpovědětVymazat
  6. Dekorace do bytu nekupuji, ale je pravda, že sošku Buddhy, co mi stojí na poličce, mám z Kiku :)

    OdpovědětVymazat