I AM THE WINNER!

by - února 27, 2016


Ahojte ☺

Před cca týdnem jsem se zúčastnila jedné velice zajímavé soutěže na stránce vinted.cz (určitě ji spousta z Vás zná) Šlo o RETRO soutěž, kdy výhra byla 2x2 vstupenky do kina na premiéru filmu Brooklyn do kina Atlas v Praze, kosmetika od Mary Kay a hlavně koupi šatů, dle vlastního výběru! Já jakožto milovník retro/vintage doby jsem neváhala a zkusila štěstí. K mému obrovskému překvapení opravdu vylosovali mě a ještě jednu slečnu. Co Vám budu říkat, skákala jsem až do stropu! Největší radost jsem měla opravdu z krásného retro kousku šatů, které mi parta vinted zaplatila. Jedná se o šaty zn. Lindy Bop a už mám objednané další :-D Zamilovala jsem se jak do barvy, střihu tak materiálu. Ale dále tedy k celé výhře. Jelikož jsem měla lístek navíc, koho jiného s sebou vzít?! ANO, přesně tak. Moji skvělou kamarádku i spolublogerku Týnku.


Podmínkou party bylo, abych v těchto šatech od nich dorazila i na onu premiéru filmu a Týnka mě v tom skvěle podpořila a nenechala ve štychu. Pokud jste neviděli trailer na film BROOKLYN, mrkněte zde. 25.2. byla oficiální premiéra a mně bylo potěšením ho vidět o pár dní dříve, díky této soutěži. Opravdu nelituji! Film byl plný emocí, krásné dobové atmosféry a plný nádherných slečen v krásných šatech! V hlavní roli ke všemu hrála má oblíbená herečka Saoirse Ronan. Přiznám se, že mi opravdu slza ukápla a film Vám rozhodně doporučuji!



Naše cesta do Prahy s Týnkou vypadala zcela klasicky. Jeli jsme žluťákem (Student Agency) a vše proběhlo bez problémů. Samozřejmě se to neobešlo bez udivených pohledů lidí, kteří si nás prohlíželi. Trochu mě tohle mrzí, jelikož šaty zbožňuji a plánuji je nosit častěji. Ačkoliv pro ostatní lidi to je zřejmě něco výstředního a nevšedního, pro mě je to smyslné a sexy! (né jako ty mini šatičky, které nosí mladé slečny každé léto :-D)


Při příchodu do kavárny, která je součástí kina, jsme dostali jako dárek knížky k filmu, což bylo hrozně milé :-) Slečny, které stály u vstupu byly také dobově oblečené, hezky nalíčené a bylo to prostě nádherné. Pak jsem tedy od slečny z vinted dostala tašku s výhrou a ještě jednou knížkou. Na řadě už byl samotný film a po něm menší raut, kde jsme si mohli dát víno a popovídat si o našich dojmech z filmu. Musím s radostí říci, že jsem šťastná, že jsem vinted partu poznala. Jsou to skvělí mladí lidé, plné energie, nadšení a radosti. Příjemně se mi s nimi povídalo a jsem za celý večer neskutečně ráda! Na závěr Vám sem hodím ještě pár fotek ☺


Mějte se krásně!






Pája

You May Also Like

11 komentářů

  1. Krásné šaty!!! Mám takový styl nejradši!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Jééé tak gratuluji k výhře! :) Ten film teda vůbec neznám, ale podívám se na to :) Hrozně Vám to sluší a ty šaty jsou super!

    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé, ty se máš, gratuluji! :)
    Taky jsem kdysi vyhrála na Vinted, mohla jsem si potom vybrat cokoliv z katalogu do 500 a stejně jako ty jsem měla obrovskou radost, i když ta moje výhra oproti té tvojí nebyla nic extra. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! :-) Páni, to je také skvělá výhra! (dodatečně gratuluji:-D)

      Pája

      Vymazat
  4. Gratulujem ti k výhre :) Šaty sú skutočne nádherné. Kika - Blog for smile

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluju k výhře! :)
    http://hollychicc.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Holky, všem Vám moc děkujeme! :-) Večer to byl opravdu ojedinělý a cítily jsme se, jako bychom se opravdu vrátily v čase. :-D Rozhodně jsme si to s Týnkou užily a film byl dokonalý!

    T&P

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to je super ze sa ti tak postastilo :), satz su inak velmi krasne a perfektne ti sedia :)

    OdpovědětVymazat
  8. Absolutně nádherný šaty! Ten styl ti mega sedne :) A teda krásný blog, holky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi moc hodná, děkuji! A za blog také moc děkujeme! :-)

      Pája

      Vymazat