WINTER'S 2015 | COSMETIC PRODUCTS

by - ledna 22, 2016


Ahoj holky,

po delší odmlce se vám opět konečně ozývám i s novým článkem. Tento týden jsem konečně odevzdala klauzurní práci a musím říct, že mě její tvorba úplně vyčerpala. Takže teď, když vám můžu psát tenhle článek, je to pro mě vyloženě ralaxace a ani nevíte jak jsme se na to těšila. Pro tentokrát jsem si pro vás připravila opět článek s výběrem těch nejzajímavějších produktů, které jsme si za posledních pár měsíců pořídila.


Jako první jsou tu tyhle dvě rtěnky. Ta nalevo (rudá) je od značky MAYBELLINE, odstín Siren in Scarlet 965. S touhle rtěnkou jsem opravdu maximálně spokojená. Barva je sytě rudá a matná. Na rtech krásně zaschne, nerozmaže se ani se nerozpíjí. Navíc vydrží opravdu dlouho. Sehnala jsem ji asi za 120 Kč ve slevě. Ta napravo (tmavší) je od AVONU odstín Uptown Pink. Hledala jsem nějakou tmavší, ale né tak výraznou barvu a tahle mi vyhovuje. Na rtech působí přirozeně s lehce fialkovým odstínem. Po nanesení nezaschne tak rychle jako rtěnka od Maybelline, a také trochu lepí, což může být někdy trochu na obtíž, ale i tak vám ji mohu doporučit. Cena byla také kolem 100 Kč.
vlevo MAYBELLINE, Siren in Scarlet 965 (*****) / vpravo AVON, Uptown Pink (****)

Paletku Euphoria od značky REVOLUTION mám z Rossmannu a stála mě (teda spíš Ježíška :-) ) kolem 300,-. Už dlouho jsme po ní na internetu pokukovala, ale nějak jsem se k objednávce neodhodlala. Na paletce se mi hrozně líbí konturovací sada, kde nejsou přebytečné odstíny, prostě jen tmavá, světlá a růž. Stejně tak se zdařil i výběr stínů, které jsou spíš nude. Přesně takové stíny já ale preferuji. Na očích krásně dlouho vydrží, stejně tak konturovací sada. S tou je nutné zacházet opatrně, jelikož jsou barvy dost syté, což je ale dle mého názoru dobře.
REVOLUTION, paletka Euphoria (*****)

Paletku očních stínů Stone Taupes od AVONU jsem poprvé vyzkoušela u mé ségry a byla jsem z ní opravdu překvapená. Oční stíny krásně drží, příliš nepráší a navíc se mi hrozně líbí ten výběr laděný pro kouřové lÍčení. Pokud nejste v líčení tak zkušené, pomohou vám i čísla, které vám naznačí s kterým odstínem začít a s kterým skončit. Opět jsme volila spíše nude odstíny, ale vy můžete zvolit z široké škály různých kombinací. Paletka vyšla asi na 160 Kč.
AVON, Stone Taupes (*****)

A jako poslední je tu makeup od značky ASTOR, Skin Match Protect. Ten se pro mě stal opravdu topkou, já mám totiž poměrně suchou pleť a spousta makeupů mou pleť spíše vysušuje, tenhle ale ne. Není ani příliš mastný. Zároveň se mi na něm líbí jeho (ne)krycí účinky, po nanesení totiž opravdu přirozeně splyne s pletí a nedělá žádně skvrny. Efekt vypadá přirozeně, zdravě a rozjasněně. Dalším bonusem je jeho krásná vůně. Ve slevě mě stál asi 230 Kč, jinak stojí asi 360 Kč. Pokud si říkáte co je ta pixla napravo, tak je to litrová pixla masky na vlasy od značky KALLOS. My všechny holky v rodině máme dost dlouhé a husté vlasy, tudíž nám všechny klasické šampóny moc dlouho nevydrží. KALLOS vyrábí v takovémhle velkém balení také šampóny a kondicionéry. Cena je neuvěřitelných 100 Kč. Musím říct, že to je opravdu za málo peněz hodně muziky. Vlasy jsou po něm krásně pevné a lesklé. Tento konkrétní je určen pro suché, poškozené a chemicky ošetřované vlasy. Obsahuje keratin a mléčné proteiny. Věřím, že se nám tahle mega rodinka ještě rozroste. :-)
ASTOR, Skin Match Protect (*****) / KALLOS, Keratin Hair Mask (*****)


Tak to je vše, asi jste si všimly hvězdiček v popiscích obrázků. Je to takové moje rychlé hodnocení výrobků, které vám může usnadnit výběr aniž by jste četly dlouhé recenze. Zatím jsme mírná, časem budu možná přísnější :-)

A jinak sledujte náš blog, v neděli vypukne nová, tentokrát sportovní GIVEAWAY.
Vaše Týna

You May Also Like

12 komentářů

  1. Super produkty :) No ta paletka je skvělá,právě na svém wishlistu mám také jednu od Makeup Revolution,tak doufám,že to vyjde,k objednávkám se taky nemůžu dokopat,štve mě to poštovné :D Na makeup od Astoru mám stejný názor,miluji jeho lehkost! Na Giveaway se už těšim!

    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně jak říkáš, také nemám ráda to poštovné. Zkusila jsi ale zajít do Rossmannu, tam kosmetiku Revolution mají. Asi né úplně vše, co na internetu, ale za zkoušku nic nedáš ;-)

      Týna

      Vymazat
  2. Od Kallosu mám doma 1l banánové masky a ta vůně, no mňam. Už jsem viděla že mají i višeň a další vůně.
    SimonetaBlog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to zní hodně lákavě, tak to určitě pak vyzkouším. Ta višeň zní dobře :)

      Týna

      Vymazat
  3. Ta maska vypadá fakt dobře ty jo :) asi o ní budu přemejšlet :)

    eL

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušej, na internetu se dají za 100,- sehnat :)

      Týna

      Vymazat
  4. Skvělé produkty! Make-up Revolution mám moc ráda. Za málo peněz, dost muziky! Po té masce se podívám, moc se mi líbí!
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
  5. Odstiny rtenek jsou nadherne. :-)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  6. Páni, paletka od Makeup Revolution vypadá vážně perfektně! Od této značky se mi zamlouvá čím dál víc věcí, už bych měla začít s pořizováním. :D :)
    Diary of a Girly Things

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě začni! S Pájou můžeme jedině doporučit :)

      Týna

      Vymazat
  7. Kallos som skúšala aj ja ,predsa za tie peniaze a kvôli pozitívnym recenziám som ju skúsila. No.. ja neviem, podľa mňa je to klasická silikónová maska. Keď si ju dám, vlasy sú celkom pekné ,no keď sa prestane používať ,vlasy sú na tom ako pred tým. Nevyživuje vlasy, len ich obalí silikónom. Mne len stojí doma v poličke ,kúpila som si inú :)
    Bio súťaž

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak je pravda, že za 100 Kč nemůžeš čekat žádné zázraky. Já spíš vyzdvihuji poměr ceny a obsahu. Je pravda, že já třeba nemám tak náročné vlasy a Kallos mi tedy vyhovuje. Vlasy jsou po něm krásně lesklé a neelektrizují – víc nepotřebuji. Někdo, kdo má vlasy zničené pak může mít na masku větší nároky. :)

      Týna

      Vymazat