MY DECEMBER | TALKING WITH PÁJA

by - ledna 02, 2016


Ahojte! ☺

Tak konečně mám i já více času a můžu napsat článek. Prosinec byl hrozně hektický měsíc, ale určitě nejsem jediná, která to tak měla. Shánění dárků, nervy, příprava na štědrovečerní večeři, příprava na silvestrovskou noc a spousta dalších věcí okolo. Ze všeho nejdříve Vám všem chci popřát všechno nejlepší do Nového roku 2016! Ať se Vám vše splní a daří se Vám v tom, čeho chcete dosáhnout. 

Jaké u Vás byly Vánoce? U mě musím říci, že byl Ježíšek opravdu štědrý, až jsem to nečekala. Určitě jste viděli můj Wishlist. Foťák jsem si opravdu pořídila a jsem šíleně šťastná (sice nakonec úplně jiný, ale ke všemu je o dost lepší, než původní Nikon). Je to tedy značka canon powershot sx610 hs a fotí skoro sám! Fotky v tomto článku jsou už focené tímto novým mazlíkem. Pak jsem si tedy i rovnou koupila stativ, paměťovku a pouzdro. Musím říci, že mě to focení ihned pohltilo a fotím vždy, když mám volnou chvíli. Hrozně mě to začalo bavit. Pokud budete chtít, můžete mě sledovat i na instagramu: __pajinka__

Samozřejmě také o Vánocích nesmí chybět návštěvy celé rodiny. Opravdu jsme letos s přítelem byli všude možně. Především tedy u rodiny z mé strany. Člověk tedy ochutná něco u jedné babičky, pak u druhé,u taťky a pak zase u mamky. Řeknu Vám, že moje břicho poměrně trpělo. Na druhou stranu to byly ale takové dobroty, že to se tam přeci nemohlo nechat jen tak ležet, že?! Ke konci měsíce bylo času už trochu více, ale jelikož s přítelem každé společné volno trávíme výlety či prostě spolu, na blog jsem se stále nedostala. Ulovila jsem proto pro Vás pár krásných snímků z našich výletů novým foťákem. Hrozně ráda teď chodím do přírody - obzvlášť do lesa. Vyčistím si tam hlavu od každodenního stereotypu a prostě je mi tam dobře. S přítelem jsme se shodli, že od Nového roku budeme do přírody chodit častěji. ^^ Jinak naše "malá" Amy se má, troufám si říci, velmi dobře. Silvestr překvapivě strávila v klidu a na rachejtle dokonce sama dobrovolně čučela z okna a ani se nehnula. V nejbližší době očekávejte opět kočičí deník. Pokusím se být teď aktivnější a omlouvám se Vám. Mějte se krásně!

(pohled z našeho okna na východ slunce)

(na procházce jsem objevila velice zajímavý keř - že by nějaký šípek?)

(les = nejkrásnější magické místo)

(cesta z města - toto i foto nad tím je focené den před Silvestrem)

(omrzlý keřík na špičce hory-foto na Nový rok)

(ta mlha mě něčím hrozně fascinuje - možná, že tvoří tajemnou atmosféru)

(dvě fotky v jedné a lesní cestička, která se ztrácí v husté mlze)

(,,Uka co to tam máš?!")

(,,Nojo, tak ale jen jednu fotku" - Amy 2016)


Pája

You May Also Like

4 komentářů

  1. Taky mě focení hrozně chytlo, když jsem si pořídila zrcadlovku :) Je ale dost těžká, takže koukám po něčem menším, takový olympus PEN by se mi moc líbil :) Na instagramu tě budu ráda sledovat a vše nejlepší do nového roku :)
    http://hollychicc.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě přesně kvůli tomu jsem si také nakonec pořídila ten Canon místo toho Nikonu no :-) Jojo ten Olympus je taky fajn no, ale tohle mi zatím zcela postačí! ^^ Jé moc děkuju, tobě přeji samozřejmě to samé! :-)

      Pája

      Vymazat
  2. Tobě taky krásný Nový rok :) Jee tak to je super,taky si přeji foťáček :) Pravda prosinec byl opravdu hektický,ale stálo to za to :)

    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! :-) Ono je teď spousta slev všude, tak se mrkni. Třeba najdeš nějaký za skvělou cenu! To ano, to máš zase naprostou pravdu :-)

      Pája

      Vymazat