MY BEAUTY PRODUCTS IN DECEMBER | CHRISTMAS EDITION

by - ledna 04, 2016



Ahojte ☺


Tak dneska jsem si pro Vás připravila speciální článek - a to sice kosmetiku za měsíc prosinec i s ostatní kosmetikou, kterou jsem dostala k Vánocům. Doufám, že se Vám článek bude líbit a někoho třeba inspiruje. UPOZORŇUJI předem, že je článek poněkud delší. Nejdříve začnu produkty, které jsem dostala k Vánocům.


Jako první tu mám tuhle pěnu do koupele od Avonu. Dostala jsem ji od jednoho mého dobrého kamaráda (dá se říci i k narozeninám, jelikož je mám den před štědrým dnem). Je s vůní pečeného jablka. Ta vůně je až neuvěřitelně vánoční a ten obal je přímo rozkošný. Jsem z tohoto dárku nesmírně nadšená a velmi mě potěšil. Rozhodně doporučuji i jako dárek pro někoho, koho máte rádi. Určitě tím nic nezkazíte.


Dále tu mám šampón a kondicionér od značky Aussie. Já po ní pokukovala už déle, ale vždy na mě byla poměrně dražší a nechtělo se mi ty peníze do ní investovat. Nicméně mi přítel chtěl udělat radost a koupil mi je k Vánocům. Ta vůně! Pokud někdo z Vás má rád ty růžové dětské žvýkačky, tak této vůni určitě podlehnete. Celkově musím říci, že mám po nich krásně lesklé vlasy a celkem hezky se rozčesávají, tudíž nemám nic, co bych vytkla - snad až na tu vyšší cenu no.


Sice jsem měla ve wishlistu, že si přeji parfém od Armaniho, ale nakonec se mi zalíbila úplně jiná, na kterou si momentálně brousím drápky. A tak mě i mile překvapilo, že mě rodina nějaké vůně pořídila také. Začnu zleva. Je to parfemovaná voda Suddenly Madame Glamour a já musím říci, že mi šíleně připomíná vůni Coco Chanel Mademoiselle! Na internetu mi to nalezlo, že se vyrábí v Německu, nicméně nevím přesně, kde ji prodávají. Ale ta vůně je až neuvěřitelná! Je spíše více kořeněná a určitě se hodí na večer na nějakou významnou akci. Výdrž je překvapivě dlouhá a cítím jí na sobě skoro celý den. Vedle je vůně, kterou znám a již jsem ji vlastnila. Je to vůně od Avonu Parisian Chic. Tato vůně je jemná a příjemně květinová. Hodí se spíše na zimní období. Mám ji ráda, jelikož je nevtíravá a originální. Tyto obě vůně mohu s klidem také doporučit.


Dostala jsem i nějaké deodoranty. Deodorant vlevo od Baley jste mohli vidět v listopadovém článku. Tehdy jsme ho s přítelem kupovali spolu a jemu moc voní. Já jsem samozřejmě také spokojená a jsem moc ráda, že mi pořídil další do sbírky. Ta vůně je úžasná. Vpravo pak je klasický deodorant od Adidasu. Musím říci, že je to snad můj první nebo druhý od této značky. Svoji funkci ale splňuje skvěle a také nevoní vůbec zle. Opět mohu doporučit obojí.


Jelikož je můj přítel čtenářem našeho blogu, přečetl si můj wishlist a pořídil mi mojí vysněnou paletku od značky MUR. Je báječná! Pigmentace je opravdu vynikající a výdrž také. Chtěla jsem tuto matnou verzi, jelikož se třpytky nemám moc dobrou zkušenost. Většinou mi přes den opadaly pod oči a nevypadalo to vůbec hezky. Rozhodně tedy paletky od této značky doporučuji. Pak jsem dále od něho dostala tento balzám na rty od Eos. Také už jste určitě o této značce slyšeli. Nějak jsem neměla nutkání ho hned letět vyzkoušet, když se k nám do drogérií dostal, ale jsem ráda, že mi ho koupil a mohu Vám tedy sdělit můj názor. Nijak jsem nepocítila rozdíl tohoto balzámu od spousty dalších - levnějších, které jsou také přístupné ve všech drogeriích. Nepřipadá mi, že by nějak extrémně hydratoval rty nebo je naopak regeneroval od popraskání. Jediné plus, které se mi na tom líbí, tak je ta vůně a design. Takže za mě to určitě není nějaký top produkt, který by každá z nás měla mít v kabelce. Kdybych měla vybrat z balzámů nějakého favorita, tak je to rozhodně Zázračný kelímek od Oriflamu. Pokud neznáte, rozhodně si ho vyhledejte. 


Jako další tu mám produkty na mytí. Začneme produktem vpravo. Tuto mycí emulzi na ruce od Baley jsem také dostala od přítele k Vánocům. Hrozně krásně voní, proto si ji šetřím. Celkově značku BALEA mám šíleně moc ráda a rozhodně ji doporučuji! Jak cenově, tak i kvalitou je naprosto bezkonkurenční. Snad jsem ještě nenarazila na produkt, co by mi od této značky nevyhovoval "ťuk ťuk". Vlevo pak mám sprchový olej, který jsem si já sama koupila v akci v drogerii Rossmann. Přímo nádherně voní po Levanduli. Já levandulovou vůni prostě zbožňuji, takže jsem si tohle musela pořídit a rozhodně nelituji. Další produkt, který Vám s klidem doporučuji! Cena byla v akci cca 50,- .


Opět produkty, které jsem si pořídila já sama. Vlevo je to sprej od Schaumy, který jsem pořídila ve slevě cca za 40,- . Je s keratinem a ta vůně! Já vím, zase vůně :-D Když já miluji věci, co voní. Ať už jsou to produkty, svíčky, květiny, cokoliv. Vždy sprej nastříkám do vlhkých vlasů lehce vysušených ručníkem a pak rozčešu. Vlasy jsou lesklejší, krásně se rozčesávají a nádherně voní. Tudíž 3 v 1 a já jsem spokojená. Mohu tedy s klidem tento produkt doporučit! Vpravo mám balzám na vlasy od značky Isana, kterou mají v drogerii Rossmann. Má vlasy chránit zároveň i před teplem a pomáhat při rozčesávání. Nijak veliký zázrak to není, ale za tu cenu cca 30,- co byste čekali. Opět příjemně voní.


Asi nejzajímavější věcí na tomto článku bude tato barva na vlasy. Už asi podle názvu značky si říkáte, že jste o ní neslyšeli. Ano, u nás v drogeriích se tato značka Faberllic nikde nevyskytuje nebo jsem na ní alespoň nenarazila. Určitě jste poznali, že se jedná o ruskou značku a poměrně také kvalitní a oblíbenou, jak jsem zjistila. Je to totiž kyslíková kosmetika různých barev, krémů a mnoho dalšího. Barvu jsem si objednala z internetové stránky www.kamilashop.cz. Tuto stránku doporučuji, paní je hrozně milá a vše odesílá většinou hned druhý den, takže je to do třetího dne od objednání u Vás. Já si objednala odstín Skandinávská blond, který je skoro až do bíla a jsem velmi spokojená. Barva mě vůbec nepálí a ani příliš nezapáchá peroxidem. Další produkt, který Vám rozhodně doporučuji.


Ještě dva dárky, které jsem dostala od mého přítele. Tekuté linky jsou od značky Essence a už jsem je několikrát vlastnila. Vyzkoušela jsem už mnoho tekutých linek, ale žádné mi nevyhovovaly tak, jako tyhle. Drží celý den a nevysychají mi tak rychle, jako ostatní linky. Kartáček na řasy/obočí je z Rossmanna a udělal mi také ohromnou radost, jelikož jsem do teď používala vždy jen ten u tužky. 


Už delší dobu si říkám, že si musím koupit bronzový pudr, ale pokaždé na to zapomenu. Konečně jsem si na něho v drogerii vzpomněla. Konkrétně opět v Rossmannovi, kde mají tuto poměrně novou značku Rival de loop. Stál mě něco okolo 70,- . Tužku na obočí jsem tu myslím již měla. Je opět od této značky a vyhovuje mi ze všech tužek na obočí nejvíce. Dříve jsem si kupovala od Essence, ale ta není tak dobrá a přirozená, jako tato. Cena se bohybuje okolo 40,- .


Á moje oblíbené téma! :-D Rtěnky. Opět mě překvapil i můj přítel, který mi pořídil skvěle pigmentovanou červenou rtěnku od MUR (stejná značka jako u paletky výše). Hrozně mě překvapila konzistence této rtěnky. Je až taková krémová a vůbec nevysušuje rty. To je pro mě samozřejmě veliké plus, jelikož na to poměrně trpím. No a tak jsem si ještě během svátcích musela pořídit kamarádku a to v podobě této nude barvičky. Cena je cca okolo 50,- a určitě doporučuji. Jediné, co mě mrzí, že tato značka nemá širokou škálu odstínů rtěnek. Viděla jsem tam cca asi 4 nebo 5 odstínů, což je určitě veliká škoda. Značku najdete nově v drogerii Rossmann.


Jako další rtěnky tu mám od značky Catrice. Pokud neznáte, tato značka se nachází opět v drogerii Rossmann. Teď na některé odstíny měli akci za 55,- korun a toho jsem musela využít. Koupila jsem si tyto 3 skvělé barvičky (vlevo odstín 210 Pinkadilly Circus, vpravo 030 Undercover Nude a uprostřed 030 Wood You Love Me). Konzistence je trochu krémovější, ale rozhodně méně, nežli rtěnka od MUR (výše). Pigmentace je poměrně dostačující a výdrž taková střední. Myslím si tedy, že určitě stojí za zkoušku a mohu je také doporučit.


Pomalu se blížíme ke konci a tak Vám ukáži i něco z mé nové bižu. Vlevo je krásný perličkový náhrdelník, na který jsem narazila v levných knihách. Vůbec jsem nevěděla, že tam mají doplňky. Stál cca 25,- . Vpravo je náhrdelník z obchodu House. Jistě ho znáte. Stál mě ve slevě cca 80,- .


A jako úplně poslední tu mám pár náušnic. Začnu těmi, které jsem dostala a to jsou ty od značky Six. Jsou to kočičky s kamínky. Od té doby, co máme malou Amy jsem šílený blázen do koček a kočičích věcí, takže mě tento dárek od naší známé šíleně potěšil! No a zbytek jsem si opět koupila já sama. Tuto značku Moda Collection můžete najít v Kauflandu. Při Vánočním nákupu na bramborový salát jsem zahlédla stojan s doplňky a musela jsem si něco vybrat :-D K mému úžasu tam byli opravdu překrásné kousky a jen za pár kaček! Vše okolo cca 30,- . No prostě naprostá pecka a rozhodně se tam mrkněte!!!

To je tedy ode mě pro dnešek už vše. Vím, že článek byl poměrně dlouhý, ale já doufám, že Vás třeba něčím inspiroval. Věřím, že i Vy jste pod stromečkem nalezli to, co jste si přáli a prožili krásné Vánoce plné lásky, pohody a překvapení. Mějte se krásně.

Pája

You May Also Like

21 komentářů

  1. Svátky byly skvělé :) krásné věcičky,ta pěna je tak roztomilá,mně věci od Aussie vůbec nevyhovují nevím čím to je :/ Tak teď si mě přesvědčila,že paletku od MUR musím mít,je na mém wishlistu a ty rtěnky jsou krásné asi se půjdu podívat na stojan Catrice :D Ten náhrdelník je moc krásnej :)

    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že sis svátky užila! :-) Je hrozně moc, až ji spotřebuji, určitě si lahvičku nechám! :-D Určitě ji s klidem doporučuji! Stíny mi vydrželi na víčku po celý den a mají super pigmentaci. A hlavně tyhle všechny odstíny na této paletce jsou prostě nádherný :-) A na rtěnky od Catrice určitě také mrkni, možná ta sleva platí stále! Tak ať si je vyzkoušíš. Děkuji, rozhodně s ním zkusím nafotit nějaký dobře sladěný outfit ^^

      Pája

      Vymazat
    2. Jinak každý máme trochu jiný typ vlasů no, samozřejmě né všem sedí vše :-) Mě na nich stejně nejvíce uchvátila ta žvýkačková vůně :-D

      P.

      Vymazat
  2. Parisian Chic od Avonu jsem dostala také a musím říct, že jsem se do té vůně vážně zamilovala. Strašně se mi líbí a aktuálně ji používám každou chvíli. :) Jinak se mi hrozně líbí odstíny všech nude rtěnek, o kterých si psala a nejméně jednu z nich bych ráda vyzkoušela. A ještě si moc přeju tuhle paletku od MUR. Její barvičky stínů jsou pro mě ideální, takže by se mi hodila. :)
    Diary of a Girly Things

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ji právě poprvé dostala myslím minulý rok na Vánoce od mého taťky. Někde jsem získala vzoreček a musela jsem ji mít. Pak jsem ji nějak na začátku léta už neměla no. Tak taťka vsadil na jistotu, věděl, že se mi líbila a pořídil mi jí znovu :-D A jsem moc ráda! Určitě se po nich mrkni! Z těch nude se mi zdá nejlepší ta od Catrice v odstínu 030 Wood You Love Me, zatím jsem ji také používala nejvíce! ^^ A jak jsem zmiňovala v komentáři nade mnou, určitě se po paletkách podívej. Já jsem za ní moc ráda a používám ji skoro každý den :-)

      Pája

      Vymazat
  3. Ten EOS mam taky a ten deodorant od Adidas jsem už taky vyzkoušela. Na šampony od Aussie už si taky dlouho brousim zuby, ale jak říkáš ty, moc se mi do toho nechce investovat :)

    eL

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš přímo tento Eos nebo jinou příchuť? :-) Jojo, kdyby nebylo přítele, asi bych si je také sama od sebe nepořídila no :-D

      Pája

      Vymazat
  4. Tie šperky sú úžasné. :) Veľmi sa mi páči tvoja zbierka za december

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) Určitě se podíváme!

      Pája

      Vymazat
  5. Taky jsem dostala paletku od MUR, ale ne matnou :ú. A mrzí mě, že nikde v Rossmanech, kam chodím není Catrice, protože jinak bych si nějakou rtěnku určitě pořídila
    Double Infinity by Ella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Paletka nemá prostě chybu! Já kolem ní dříve pořád jenom chodila a neodhodlala jsem se nic pořídit, až nedávno korektor a nyní rtěnky. Musím uznat, že mě vždy zatím jenom mile potěšila :-) ... Jedině využít možnosti, až třeba pojedeš někam výletničit mimo město.

      Pája

      Vymazat
  6. tak to je poradna porce kosmetiky :)

    OdpovědětVymazat
  7. Úžasný článok. Bude mi perfektne slúžiť ako nákupný zoznam, pretože to všetko chcem ! :D ♥

    Zároveň by som ťa chcela srdečne pozvať ku mne na GIVEAWAY v ktorej si môžeš zasúťažiť aj o voňavé produkty značky Yves Rochcer ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to jsem ráda! :-D Přesně proto to dělám! :-) Určitě se podíváme, děkujeme.

      Pája

      Vymazat
  8. Pořádná nálož kosmetiky! Miluju make-up revolution :) Letos jsem dostala kalendář, tak jsem byla nadšená, kolik mam novinek :)
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
  9. Holky, mockrát Vám děkuji! Jsem nesmírně ráda za tak pozitivní ohlas! Já jsem do kosmetiky blázínek :-D Příští měsíc můžete tudíž očekávat další článek, nicméně toho už asi nebude taková hromada, jako teď, ale bude! :-D

    Pája

    OdpovědětVymazat
  10. Páni, díky za tip na náušnice z Kauflandu! Nenapadlo by mě se po nich dívat právě tam. A navíc ty, které sis vybrala vypadají skvěle!

    Good vibes by ADEL

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš vůbec za co! :-) Ano, také mě to překvapilo, mají tam toho poměrně hodně a vše stojí cca 28,- , což je prostě super cena.

      Pája

      Vymazat
  11. Great Post!
    Would you like to support each other by follow on GFC & G+?
    Please Let me know if you follow me and I’ll follow back!

    Love xx
    Official Seol ♥

    OdpovědětVymazat
  12. Skvělé věcičky, ty náhrdelníky vypadají suprově!

    OdpovědětVymazat