CAT IS BETTER THAN ANYTHING ELSE!

by - ledna 24, 2016


,,Ano, to si rozhodně myslím. Vždy, když se přiblížím ke svým páníčkům, vzbuzuji velikou pozornost, což se mi samozřejmě líbí! Díky tomu vím, že tu v naší rodině hraji zásadní roli. Beze mě by se rozhodně nudili! Třeba jen díky mě to tu konečně vypadá k světu. Díky mým skvělým uměleckým schopnostem je teď naše sedačka o dost hezčí a samozřejmě dělá dobře mým drápkům, což je druhé plus. To samé nové modré ložní prádlo, postel a v poslední době i omítka, kterou občas olizuji a okusuji. Díky tomu jsou pak všude na zemi bílé stopy a to se mi líbí! Páníčci to ale vůbec neumí ocenit. Asi nemají takovou uměleckou duši, jako mám já. Dostala jsem před záchod malý kobereček (který je na drápky samozřejmě také báječný). No nicméně jsem nepochopila, proč my ho dali právě před onu bedýnku. Trochu mi tam překáží. Nejlepší na bedýnce jsou ta dvířka přeci! Zabaví mě klidně i na pár desítek minut!! A když už si své dílo pečlivě zahrabu a pak jdu na průzkum, nechápu, že za mnou panička běhá s věcí, co má dlouhé štětiny a jezdí to po zemi. Vždy se na to snažím číhat a skáču po tom, nicméně zatím je můj lov bezúspěšný. Zjistila jsem ale, že to panička dává do veliké dřevěné skříně, kam se ráda schovávám, když ji zapomene otevřenou, takže se po tom příště rozhodně podívám! 

... 

A víte co je také super věc?! Naučila jsem se skákat a to hodně vysoko! Především třeba na kuchyňskou linku, na pračku a nově i na parapet v ložnici. Tam to trochu klouže, proto musím být dosti opatrná. Nejednou mi na tom podjeli tlapky. Nicméně večer je tam super výhled na louku, tak číhám, co kde zmerčím. Navíc teď v zimě se na tom obřím průhledném skle nějakým záhadným způsobem objevuje voda a jelikož jsem líná chodit se napít až do kuchyně, tohle mi vždy postačí. Opět ale nevím, co dělám zle. Možná hlasitě mlaskám, když páníčkové mají ve 3 hodiny ráno noc, což také samozřejmě nepochopím. Když už jsem u té vody, tak MILUJI vodu! Jo má miska s vodou je často prázdná, ale vody je okolo vždy spousta. To samé granulky. Ráda si s nimi hraji po celém bytě. Panička se pak při uklízení diví, jak úžasně jsem je schovala pod skříňky, gauč, deku, ledničku i pod samotnou misku. Jsem prostě dokonalá ve všem! Jediná věc, ze které se mi ježí chlupy je ta hučící krabice s kolečky a protáhlým čumákem - vysavač. Ale jsem kočka, tudíž to nebude dlouho trvat a vyzraji i nad ním! To je z dnešního kočičího deníku vše, mějte se hezky. Pac a mňau, Vaše Amy!"

(,,To je bájo celý den se válet! Kočičí život je prostě pecka!")

(,,Ta věc má šňůrku!!? Dej mi ji, dej mi ji!")

(,,Jsi moc blízko. Ale to nevadí, i tak jsem krásná!")


Pája

You May Also Like

6 komentářů

  1. Jako bych v tom viděla naše kočky :) Máme taky britku a je to teda pěkná nezbeda! :D

    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, kočičky jsou radost! :-D Do budoucna přemýšlíme, že Amy pořídíme kamarádku, aby v tom řádění nebyla sama! :-)

      Pája

      Vymazat
  2. Amy je krásná! :) Taky máme doma kočku a tyhle kousky moc dobře znám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Amy moc děkuje! :-D Jojo, na to si člověk musí zvyknout no. Kočička není pejsek a prostě si stejně bude dělat, co se jí zachce! Ale už bych jí za nic na světe nevyměnila. :-)

      Pája

      Vymazat
  3. Miluju kočky, a tahle je opravdu krásná <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Amy moc moc děkuje! :-D Jo ten její pohled je opravdu rozkošný! Někdy je to zákeřné, když něco provede a pak se na mě takhle podívá. To jí odpustím snad vše! :-D

      Pája

      Vymazat