BLACK DRESS AND PRECIOSA

by - ledna 26, 2016


Fotky z tohoto plesu mám pro vás připravené už dlouho. Jedná se o ples VŠE, na který jsme šla jako doprovod spolu s mým přítelem. Bohužel jsem v tu dobu měla foťák v servisu, tak jsme si museli vystačit pouze s mobilem. A navíc, tahat se s velkou zrcadlovkou na ples se mi ani nechtělo :-), proto mě prosím omluvte za horší kvalitu.

Přiznám se vám, že nejsem příliš velkou zastánkyní nošení mini šatiček na ples. Líbí se mi když je někde předepsán určitý dress code a lidé ho dodržují, to dle mého názoru povyšuje událost daleko na vyšší úroveň. Když pak ale na plese vidím holky, které si šaty musí vyloženě furt stahovat aby jim náhodou neodhalily něco, co nemají, trochu nad tím kroutím hlavou. Samozřejmě je možné vzít si krátké šaty, vždy to jde ale s určitou měrou a hlavně s vkusem. 

A co vy? Jakým délkám dáváte nejčastěji přednost?

Základem mého plesového outfitu jsou černé hedvábné šaty značky Meescha P. Šatičky jsou specifické zejména svým vrškem. Dlouhá sukně s vlečkou přechází do širokého pásu, který krásně zvýrazní dámské linie. Prsa zakrývá lehce odvážný vršek ve tvaru, který připomíná ouška Micky Mouse :-). K šatům jsem doplnila pouze černé lodičky s černým psaníčkem. S barevností jsem to nepřeháněla, jelikož dalším výrazným prvkem byl široký páskový náramek a náušnice značky Preciosa Ornela. A abych outfit trochu dobarvila, zvolila jsem rudou rtěnku.

 Meescha P. hedvábné šaty/silk dress | Preciosa Ornela náramek a náušnice/bracelet and earings | Deichmann lodičky/shoes


You May Also Like

15 komentářů

  1. Bože to je nádhera !!! Absolutní TOP ! Souhlasím , taky nosím na ples zásadně dlouhé:) takové krásné ale nemám:(( :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj, já taky ne :D, byly půjčené a děkuju moc :))

      T.

      Vymazat
  2. Krásné šaty, akorát by byly ještě hezčí v jiné barvičce. Přeci jenom holek s černými šaty potkáš na plese mraky. Ale jinak ti to moc slušelo, mě teď také čeká ples, tak musím vymyslet, jaké šaty si vezmu ;)
    FASHION & BEAUTY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že by šatům slušely i jiné barvičky. Mně ale naopak přijde, že dlouhé černé šaty na plesech moc nepotkáš. Užij se ples :)

      T.

      Vymazat
  3. Wauuu, to je úžasné, úplně ti závidím, že tě přítel takhle vyvedl, protože jsi byla opravdu kočka! Já jsem pro tyhle události také zastáncem dresscodu :) Krátké šaty si přece můžu vzít ke spoustě jiných příležitostí, kdežto tyto jen někam ne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé, děkuju moc :) Jsi hodná. Byl to první ples po roce, tak jsme se na něj moc těšila :). A přesně jak říkáš, mini radši na diskotéku a krátké šaty třeba do divadla :)

      T.

      Vymazat
  4. Úžasné šaty,doplňky no prostě vše! :) Obdivuji tě s tím vrškem,toho bych se fakt bála :D :) Já jak na který ples,někdy je to opravdu člověk na člověku a co si budeme povídat dlouhé plesové šaty nejsou levné záležitost,takže se o ně bojím a zvolím raději krátké :)

    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem z toho vršku měla ze začátku obavy, ale ta "ouška" jsou na průhledná ramínka, takže jsem měla jistotu, že to vše bude držet :D. S tou cenou máš pravdu, i když bych řekla, že poslední dobou se dají sehnat i v normálních obchodech za dobré peníze, třeba H&M, Reserved,... Ale proti krátkým šatům vůbec nic nemám, např.: na maturiťáky je také nosím (tohle byl ale ples v Lucerně). Spíš jde vyloženě o to, jak moc jsou šaty krátké a o jakou událost se jedná :)

      T.

      Vymazat
  5. Ty jsou nádherné! Nemám slov, jsou vážně úžasný a neskutečně ti sluší :)
    HollyChicc

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, jsem ráda, že se vám líbí :)

      T.

      Vymazat
  6. Moc ti to slusi! Ja davam prednost spis koktejlkam po kolena, prijdou mi praktictejsi, ale samozrejme zalezi na prilezitosti :)

    www.poshlife.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koktejlky pod kolena vypadají moc krásně, já sama jsem je ale snad nikdy neměla. Tak snad příště :)

      T.

      Vymazat
  7. Mně se líbí buď ty delší nebo alespoň po kolena. :) Tyhle jsou krásné!

    OdpovědětVymazat