DECORATED GINGERBREAD | FOOD RECIPES

by - prosince 13, 2015


Přiznám se, že mě Vánoční atmosféra zcela pohltila. Dnes byla typická zimní neděle. Venku pod nulou a na nebi plno tmavých a chmurných mraků. Byla to skvělá příležitost pro nějakou kreativní činnost s mojí drahou polovičkou. A tak jsme se rozhodli, že upečeme a ozdobíme pár perníčků. Po chuťové stránce jsou opravdu vynikající, proto bych se s Vámi ráda podělila o skvělý recept.


Budeme potřebovat:


140g cukru moučky

100g tuku na pečení

2 lžíce medu

400g hladké mouky
2ks vajec
1 lžičku sody
2 lžičky perníkového koření


Postup: 

Nejprve jsem utřela cukr se změklou Herou na pečení a přidala k tomu 2 vejce. Poté jsem přidala 2 lžíce medu a perníkového koření. Do této směsi jsem vmíchala mouku se sodou. Vypracujeme těsto a dáme na 30 minut odležet do lednice.


Těsto jsem si vyválela a vykrajovátky jsem vyrobila různé tvary. Perníčky jsem vyrovnala na plech, který jsem vyložila papírem na pečení. Ještě jsem je potřela vajíčkem, aby se krásně leskly. Dále vše dáme do předehřáté trouby a pečeme na 180° C cca 8 minut.


No a je hotovo. Teď už je jen na Vás, jestli si perníčky ozdobíte nebo si je vychutnáte tak, jak vyšly z trouby. My jsme si rozhodně vyhráli. Přeji Vám příjemné pečení a dobrou chuť. ☺





Pája

You May Also Like

2 komentářů

  1. Jak sis popsala ve fotce ten med. :D
    Vypadají krásně! Já perníčky miluju. Sama bych se ale do nich nepustila, nejsem moc zručná na takové věci. :D
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro jistotu, aby to někoho nezmátlo :D :D Jinak moc děkuji! Byli opravdu chuťově báječné, určitě s přítelem uděláme ještě další várku těsně před Vánoci :) Je to opravdu jednoduchý a rychlý recept. určitě by jsi ho zvládla! :)

      Pája

      Vymazat