CHRISTMAS OUTFITS

by - prosince 21, 2015


Tak za sebou máme poslední adventní neděli a teď už jenom pomalu vyhlížet Ježíška. Ráda bych se vám omluvila za nízkou aktivitu tady na blogu, ale nějak to v kombinaci se školou a odevzdávkou klauzurních prací nestíhám, ale to tu už nebudu znovu rozebírat. I přes to jsem jakžtakž stihla nakoupit všechny dárky (díky bohu za internetové eshopy :-D). Ty už mám skoro všechny zabalené a ještě mi zbývá trochu toho úklidu. No, jsem určitě o proti vám ve skluzu, ale to snad stihnu :-D.

Každopádně na Štědrý den nebudu nic dělat. Dám nohy nahoru, budu koukat na pohádky a k tomu se nadívat maminčiným výborným cukrovím. Na Štědrý večer pak obléknu své oblíbené červené šaty, které k Vánocům prostě patří a pak už hurá na večeři a ke stromečku. A když už jsme u těch šatů, připravila jsem si pro vás několik Vánočních outfitů, kterými se můžete inspirovat ať už jdete na štědrovečerní procházku nebo trávíte Vánoce spolu s rodinou či přáteli.





1. CHRISTMAS WALK

produkty z tohoto setu můžeš koupit na glami.cz (ODKAZ)

Kde jsou ty časy, když nás babička nutila nosit svetr s jelínkem, který jsme od ní na Vánoce dostali :-D. Teď takové nosíme dobrovolně a ještě za ně dáváme nemalé peníze. Já osobně takový nemám, ale musím říct, že vypadá skvěle. Tento roztomilý svetřík jsme zkombinovala se světlými jeansy. K tomu jsem doplnila bílé válenky a kulíška – abychom na procházce nezmrzly.


2. RED LADY

produkty z tohoto setu můžeš koupit na glami.cz (ODKAZ)

Červená k Vánocům neodmyslitelně patří. Spolu se zlatou pak tvoří skvělou kombinaci ve které pod stromečkem, ať už jste s rodinou nebo s přítelem, zaručeně zazáříte. I já sama mám na Štědrý večer nachystané červené šatičky, k nim navíc doplním černé punčocháče.

3. PARTY GIRL

produkty z tohoto setu můžeš koupit na glami.cz (ODKAZ)

No a pokud se chystáte vyrazit na mejdan nebo na Vánoční párty, zaručeně oceníte tento poslední zlatý outfit. Pokud zvolíte zlaté šaty, zlaté doplňky volte už jen velmi opatrně aby jste nevypadaly jako vánoční stromeček osobně :-D. V tomto outfitu si ale trochu té extravagance můžeme dovolit a pokud zvolíte jednodušší líčení a rozpuštěné vlasy, budete zaručeně top. 

4. ELEGANT BLUE

produkty z tohoto setu můžeš koupit na glami.cz (ODKAZ)

A pokud nepatříte mezi milovnice šatů, nevěšte hlavu. Mám tu variantu i pro vás. Pro tentokrát jsem zvolila kombinaci tmavě modré spolu se stříbrnou, která z vás udělá ledovou královnu. K topu můžete sladit botičky a abyste outfit trochu rozzářily použijte stříbrné doplňky.  


Tak doufám, že se vám outfity líbí a pokud ano, napište který. A co si plánujete vzít na Štědrý večer na sebe vy?
Veselé Vánoce, Týna

You May Also Like

3 komentářů