BLACK PONCHO

by - prosince 08, 2015


Uff, to se nám ty Vánoce rychle blíží. Už máte nakoupené dárky? Já osobně mám tohle období strašně ráda. Vánoční nálada, světýlka, koledy, cukroví, pohádky...no prostě všechno, co s tím souvisí. Nicméně na naší škole máme s tímto období spojené také klauzurní práce a s nimi i ohromný shon. Práce od rána do večera, nervy atd. atd. Pokud má někdo z vás také umělecky zaměřenou školu, dá mi určitě za pravdu. Proto také poslední dobou nejsem moc aktivní, takže se vám za to omlouvám. A abych vám to trochu vynahradila, máme pro vás s Pájou připravený ještě jeden Vánoční článek a spolu s ním Giveaway, kterou tu brzy budete moci najít.

Pro tentokrát tu pro vás mám jeden rychlý, jednoduchý a trochu zapomenutý outfit, který jsme nafotily když jsme se s přítelem rozhodli vyrazit na obhlídku dárků. Ten den se v Praze udělalo ještě poměrně teplo, teď bych to jen v ponchu asi nevydržela :-). A když už jsme u toho poncha, tak tohle mám z New Yorkeru, ale už je to nějaký čas zpět. Pod poncho jsem si vzala černý rolák opět z NY, ten mám už také hrozně dlouho a nemůžu si ho vynachválit. Na NY je to poměrně velký výkon aby mi něco vydrželo tak dlouho v dobrém stavu. Tenkrát jsem ho senhnala asi za 79,- ve slevách. Jeansy jsou z Tally Weijl a Mango kabelku spolu s chelsea boots už určitě znáte. Vlasy jsem si k sepnula do culíku aby mi rozpuštěné s ponchem příliš nesplývaly. A jelikož byl outfit celý dost tmavý, zvolila jsem pro kontrast rudou rtěnku.

 New Yorker poncho | New Yorker rolák/turtleneck | Tally Weijl jeans | Mango taška/bag | Deichmann boty/chelsea boots

You May Also Like

4 komentářů

  1. Než jsem si přečetla text, tak jsem si na první pohled myslela, že to pončo a rolák je jeden kus oblečení. Krásně nakombinováno, nečekala bych, že mají v NY tak krásný kousky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, vypadá to tak. Zpětně jsem koukala, že by bylo pěkné vzít pod poncho třeba hnědý rolák, ale ten zatím bohužel nemám. Tak snad příště :)
      Děkuju, T.

      Vymazat