ZOOT & ADIDAS ORIGINAL

by - listopadu 24, 2015


Už je to pár dní, kdy jsme měla tu příležitost, zúčastnit se akce pořádané spíše pro známější blogerky. Akce se konala ve výdejně radosti Zoot, 5. listopadu. Asi se ptáte, jak jsem se na takovéto události octla? Na tuto akci byla totiž pozvána Týnka z blogu My Secret, se kterou se známe a která byla tak hodná a nabídla mi, ať jdu na akci s ní. S radostí jsem přikývla a už v 19 hodin jsme měly sraz před vchodem.


Po příchodu a menším rozkoukání se nám byla představena nová kolekce Adidas Originals, která je inspirována německou metropolí. Celá kolekce je postavena na černé a bílé barvě. V průběhu večera bylo možné si jednotlivé kousky prohlédnout nebo i rovnou vyzkoušet. Mě osobně se kolekce velmi líbila i když nejsem vyloženě sportovní typ. Asi nejvíce mě zaujalo asymetricky střižené tričko, které můžete stejně jako celou kolekci nalézt na www.zoot.cz


Po představení kolekce následoval 
menší workshop se známým fotografem Tomášem Beranem, jehož práci můžete spatřit v časopisech jako je ELLE. I workshop byl laděn do tématu a proto Tomáš učil blogerky, jak správně upravovat fotografie do černo-bílé podoby. A abychom neměly během akce hlad, bylo nám poskytnuto asijské občerstvení od kuchařky Kamily Randusové, známe také jako Kamura. Její výtvory jsme následně mohli vychutnávat za doprovodu příjemné hudby. Musím říct, že to byla dobrota!


S Týnkou jsme se stihly ještě vyfotit a na závěr nám zazpívala Tereza Černochová několik krásných písniček. Byl opravdu moc příjemný večer a jsem ráda, že jsem se ho mohla zúčastnit. 


A jak zaujala vás nová kolekce? Máte rády Adidas? Pište své názory!




You May Also Like

6 komentářů

  1. Je super mít někoho, kdo se v blogovém světě už trochu pohybuje, pro začínající blogerku je to celkem podpora a hlavně ti asi dokáže i s lecčím poradit, takže to ti závidím :) JInak od Adidasu mám jen Superstary, což jsou nejlepší boty ever :D
    HollyChicc

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, člověk se dozví i různé zajímavosti a zjistí, jak to chodí. Nicméně blog si člověk musí zviditelnit sám a o sledovanost fanoušků bojovat tak jako tak :)

      T.

      Vymazat
  2. Tak nejvíc mě zaujalo to jídlo :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano :D Jídlo bylo opravdu hoooodně lákavé!!!

      T.

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Zrovna tyto fotky nám byly poskytnuty. Neměla jsem ten den zrovna foťák, ale lépe bych to stejně nenafotila :-).
      Super to bylo, hlavně skvělý zážitek :-)
      T.

      Vymazat