NEW HOME

by - listopadu 02, 2015


Tak konečně je tu článek o našem novém koťátku, který jsem Vám slíbila. Takže naše malá princezna se jmenuje AMY a je to Britská modrá kočka. Vždycky se mi tato rasa nesmírně líbila. Ty jejich zlatavé očka a tlamička, co vypadá, že se stále usmívá. Pokaždé, když se na ní kouknu, tak se mi udělá ten přiblblý úsměv na tváři. Bydlí tu s námi už více jak týden, tak se s Vámi podělím o pár zážitků nebo poznatků.

Když jsme si malou přivezli domů, otevřela jsem přepravku a nechala, ať si sama vyleze a vše sama projde a prozkoumá. Netrvalo to moc dlouho, asi 5 vteřin a už byla venku. Obývák vzala opravdu šupem a už si to mířila přes předsíň do naší ložnice. Nějak jsem zapomněla na tu mojí obrovskou a dlouhou skříň, co tam máme. Takže ihned, co malá Amy zjistila, že je za ní celkem prostor, vklouzla tam a posadila se přímo uprostřed, kam na ní člověk nedosáhne. No a tam trávila cca 2 hodinky a já nevěděla, co dělat. Však musela mít žízeň a se skříní jsem prostě sama nepohnula. No nakonec slyšela na moje "čičiči" a vykoukla. Nalákala jsem jí tedy na misky s vodou a granulkami a už se dá říci, že se více uklidnila. Při pohlazení mi začínala hezky vrnět a našla si v obýváku místečko na takovém měkkoučkém polštářku na židli u počítače. Prvních pár nocí bylo ale šílených. Malá lítala, mňoukala... no bylo mi jí líto. Byla to prostě pro ní změna a já to samozřejmě chápala. Po pár dnech si už ale zvykla, dokonce zjistila čas, kdy se vracíme z práce a už na nás čekala. Už také ležela u nás a přišla se k nám pomazlit. Jídlo má teda moc ráda a chutná jí snad vše, což mám samozřejmě velikou radost. Kupujeme jí granulky a konzervy Ontario pro koťata a občas i nějakou jinou mlsnou kapsičku. Chutná jí i obyčejný bílý jogurt a miluje maso! Takže když vaříme krůtí, králičí nebo drůbeží, malý kousek jí dáme taky. Ihned se pozná, že je to malá šelma! Očička se jí rozsvítí a hltá jako o život. :-D A co hračky? No s přítelem jsme jí vyrobily ten veliký kočičí strom (zkusím vám sem tedy hodit ten návod, jestli budete chtít) a hraček tu měla nakoupených hromadu. Dopadlo to tak, že místo škrabadla toho stromu si drápky brousila o naší novou sedačku (to příteli padaly vlasy na hlavě, i když tam žádné nemá :-D) a jako hračky jí stačilo víčko od láhve, zmačkané noviny do kuličky nebo rulička od toaletního papíru :-D. No prostě kočky no. :-D Jinak vůbec nebyl problém se záchůdkem. Koupili jsme ji ten krytý a naučila se na něj chodit hned! Takže nikde nám žádnou neplechu neudělala a ani jí tam nevadí ty dvířka (někdy si k tomu jen tak sedne a pacičkou do toho strká, jak se to houpe:-D). Nyní je Amy hodně zvědavá, šplhá po tom stromě, skáče, lítá z místnosti do místnosti a plně si užívá kočičího života! 

Určitě budu vydávat tento styl článků častěji, když budete chtít. Něco jako "Kočičí deník", abyste viděli, jak malá roste. Tak dejte určitě vědět do komentářů, jestli o to máte zájem a já doufám, že se Vám tento zase poněkud netradiční článek líbil. ☺

Nakonec ještě tedy pár fotek naší malé modelky.









Pája
Foto: Týnka Mikolášková

You May Also Like

16 komentářů

  1. Amy je strašně moc roztomilá!!! No jo, ty první dny zvířátek jsou hrozné, naše zvířátka byla taky vždycky hrozně smutná... Ale teď jsou všichni (snad) zvyklí a šťastní. Amy bude brzo taky! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Amy děkuje! :-P Samozřejmě to chápeme a snažíme se tu být pro ní. Jsme trpělivý a Amy si postupně na nové bydlení zvyká a to jsme moc rádi! :-)

      Pája

      Vymazat
  2. Ta je úžasná! Babičky kočka má koťata se sousedovo modrým kocourem a všechny koťátka jsou vždycky modrý, takhle krásný sice nejsou, ale příště si jedno beru domu :D Škoda, že až na jaře :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) jé, no tak super! Doufám, že se s Amy můžeme těšit na budoucí kočičí kamarádku/kamaráda! Kočky jsou skvělé společnice. Když příjdeme domů, už ví a čeká na nás za dveřmi. :-) .. Neboj se, to uteče jako voda a jaro bude tu.

      Pája

      Vymazat
  3. Je hrozně krásná Pájo! :) S přítelem taky plánujeme do budoucna mazlíčka, asi pejska, kočička by sama v bytě trpěla s našim životním stylem :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme Veru :-) Je to hrozně milé, když na tebe někdo čeká, až se vrátíš z práce! ... Určitě se těším, až si pořídíte mazlíčka. Akorát pejsek je zase náročnější na pohyb. Musí se s ním hodně často chodit ven a dlouhé procházky. U kočičky máš záchůdek doma, má hromadu hraček a možná bude mít dalšího kočičího kamaráda, ale to je daleko :-D Uvidíme, jak zvládneme ji samotnou. Jí stačí opravdu jenom šňůrka a zabaví se ti na celé dopoledne :-D.

      Pája

      Vymazat
  4. Ta je tak neskutečně dokonalá! ♥ Koukám na ty fotky pořád dokola a nemůžu se vynadívat. Hlavně mám pro tuhle rasu slabost, takže jsem se do ní vážně zamilovala. My si kočičku bohužel pořídit nemůžeme, protože máme dva psy, ale jednou si ji budu chtít určitě koupit. :) A jinak bych prosila určitě co nejvíc článků na toto téma! Budu je s nadšením číst a užívat si fotky téhle krásky. :)
    Diary of a Girly Things

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, děkujeme :-) Britky jsou překrásné, nemohla jsem jim prostě odolat. Akorát jsou povahově trochu náročné :-D Jsou poněkud vybíravější, ale tak co. :-D Tak to jsem hrozně ráda, že se líbí a určitě budu dále s nadšením články přidávat! Moc mě to těší! :-)

      Pája

      Vymazat
  5. Ta je tak kráááásnááááá! :-) <3 Takový malučký mazlíček kočičí! <3 <3 <3
    Náš kočiček posílá veliké pac a vzkazuje, že Amy naprosto chápe - taky má totiž moc rád bílý jogurt a nejlepší hračka jsou zmuchlané noviny... :-D
    Bebe

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme! ^^ Amy také zdraví! :-D Jo, někdy až zírám, jak málo jim stačí k šílené radosti! :-D

      Pája

      Vymazat
  6. To jsou nádherné fotky a článek, klidně bych kočičí deníček uvítala :) Kočička je moc roztomilá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to jsem opravdu moc ráda! :-) Amy moc děkuje :-P Určitě tedy něco dalšího napíšu, historek s maličkou je až až. :-D

      Pája

      Vymazat