MY NEW MAKE UP TABLE

by - listopadu 18, 2015


Tak konečně jsem se dočkala! Snad každá žena ve svém životě jednou sní o tom, že bude mít svůj kosmetický koutek! Nikdy jsem jako malá neměla možnost takový koutek mít a teď, co žiji s přítelem se mi poštěstilo! No vlastně nebýt mého přítele, nemám toaletní stolek asi ani teď. Dostala jsem ho od něho jako předvánoční dárek. A mohu říci, že jsem opravdu nad míru spokojená a že tohle je přesně stolek mých snů!

Chtěla jsem něco jednoduchého, ale zároveň ženského a romantického. Když jsme na internetu tento stolek objevili, zamilovala jsem se! Byl přesně to, co jsem hledala a navíc odpovídal i rozměry, takže jasná volba! Velmi se mi líbilo, že k němu bylo rovnou zrcadlo i stolička. Jelikož mám ráda dekorace, nakoupila jsem si v obchodě PEPCO pár rámečků a do toho si vytiskla své oblíbené citáty a obrázky. Vytiskla jsem si jich více a budu je obměňovat. Dekorace na stolečku jsem také zvolila zcela jednoduché. Skleněná váza s keramickým srdíčkem a mašlí je doplněná umělohmotnou rostlinou v podobě svazku levandule. Hned vedle je malý keramický jelen (ano, asi víte, že jeleny prostě miluji a mám ho i na zdi nad postelí) a dále flakonek s oblíbenou vůní, svíčka a sklenice z Ikei vysypána dekoračním pískem a v něm mé oblíbené štětce na líčení. Jelikož je to koutek poměrně tmavý, tak jsme s přítelem hledali vhodné osvětlení. Skoro nikde neměli nástěnnou lampu, která by měla klasický kabel do zásuvky, aniž by musel být veden ve zdi. Nakonec jsme zjistili, že právě opět Ikea má jednu jednoduchou lampu, která se skvěle k tomuto stolečku hodí! Tak jsme minulou sobotu vyrazili na větší nákupy do Ikei a u té příležitosti jsme ji tedy koupili. Hrozně se mi líbí, že se lampička zapíná pomocí krásného řetízku a né klasického vypínače. Teď se zaměřím na úložné prostory stolku. Je pravda, že nemá moc šuplíků, ale mě to úplně stačí. Ve velikém šuplíku mám košíčky, ve kterých mám rozdělené rtěnky, make up a řasenky. V horních šuplících u zrcadla mám tužky na oči, linky a různé lesky a balzámy na rty. No a samozřejmě nechybí ani obyčejný býlí koš na odličovací tampónky a ubrousky, který je také z Ikei.

Tak co, líbí se Vám můj nový kosmetický stolek? Vlastníte také nějaký nebo máte nějaký vyhlídnutý? Určitě napište své názory, budu jen ráda a já doufám, že se Vám tento článek líbil! ☺






You May Also Like

12 komentářů

  1. To vypadá vážně krásně :) Takový jsem vždycky chtěla a až se jednou ze svýho dětskýho pokojíčku budu stěhovat, tak si kosmetický stolek plánuju pořídit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :-) Cítím se tam hrozně krásně (trochu jako nějaká princezna:-D). Konečně mám hlavně na líčení klid, nemusím stát a mám hezky vše u sebe. To je prostě šílené plus!

      Pája

      Vymazat
  2. Páni, upřímně ti závidím :D Stolek vypadá opravdu úžasně a ještě když sis ho tak krásně vyzdobila, no nádhera :) Jen bych se bála, že i s lampou tam to světlo bude nic moc :/
    Infinity of Colors

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji ^^ Jo, dekorace, to je moje! :-D Také jsem měla obavy, ale hele vůbec! Světlo je dostačující a osvítí mě opravdu tak dobře, že mi nic nestíní a v klidu se nalíčím! :-) Nikde nemám žádné fleky od make upu, když jdu na denní světlo. Tohle světlo mě upřímně zachránilo! :-D ^^

      Pája

      Vymazat
  3. Krásný, ten mini rozměr je prostě fajn, praktický do většiny ložnic. A mám ráda takový romanticky laděný nábytek. Ale nenašla jsem informaci, kde jsi ho koupila? Myslím nějaký konkrétní odkaz.
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) Ano, jak říkáš! Je hlavně praktický díky těm rozměrům. Všude jsem nacházela pouze dlouhé stolky a to se mi prostě do našeho zbylého místa nevešlo. Až jsem narazila na tento :-) Jé omlouvám sem vidíš! Mám ho ze stránky www.dum-zahrada24.cz. Mají tam v kategorii Dům a Bydlení spoustu krásných stolečků na výběr! :-)

      Pája

      Vymazat
  4. Ten stoleček je nádherný. Také si chystám nějaký pořídit, akorád mám v ložnici méně místa, takže tenhle by byl ideální :)

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji :-) Tak mrkni na ty jejich stránky a třeba si pořídíš stejný jako mám já :-) Objednávala jsem ze stárnky: www.dum-zahrada24.cz

    Pája

    OdpovědětVymazat
  6. jéj krásneto je :), pekný kútik ! super si to zachytila s foťákom.

    https://clodyteenmummy.wordpress.com/

    OdpovědětVymazat
  7. nádhera!! mám niečo podobné, len vo väčšej verzii, stoličku mám rovnakú, takže to asi bude ten istý výrobca :) no musím uznať, že mne ten stolček už nestačí, mám toho hrozne veľa :D
    Pozývam ťa na svoju prvú giveaway: Drew's Beauty Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No je pravda, že je opravdu maličký, ale zatím mi vystačí :-D Mám v něm opravdu vše, ačkoliv toho také nemám nejméně, obzvlášť rtěnky :-D Pár maličkostí mám v kosmetické taštičce, které nepoužívám na každodenní líčení no :-D :-) Děkujeme, podíváme se! :-)

      Pája

      Vymazat