MY FAVORITE PRODUCTS IN NOVEMBER

by - listopadu 30, 2015


Tak další měsíc se nám chýlí ke konci a zima nám klepe na dveře. Tento měsíc jsem tolik neutrácela. Přeci jen se blíží Vánoce a já raději nakupuji dárky druhým, než-li sama sobě. Proto mám ty Vánoce ještě o něco raději. Vždy mi udělá radost, když vidím, že se někomu můj dárek líbí. Ale zatím dost o Vánocích.


Začnu touto maskou na vlasy. Jelikož nejspíše víte, že si vlasy barvím na blond, tak se mi tím trochu vysušují. Hledala jsem proto kvalitní masku na vlasy za rozumnou cenu. Podle recenzí se mi tato jevila jako jasná volba! Holky o ní na internetu psali, že skvěle vlasy vyživuje, dodává jim lesk, nezacuchává je a taky příjemně voní. Musím tedy potvrdit, že opravdu splňuje všechna ta kritéria, která holky vypsaly. Koupila jsem ji v drogerii Rossmann v akci za 100,- .


Jestli jste si všimli v outfitových postech, tak jsem poměrně světlá. A když přichází zima, tak jsem ještě větší bledule. Ne jednou se mě mamka zeptala, jestli nejsem nemocná. :-D Proto musím vybírat hodně světlé make upy, které by mi na obličeji neudělaly dojem masky. Sice mám podtón pleti do žluta, ale u toho make upu od Dermacolu to vůbec nevadí, jelikož to doladím pudrem. Musím se přiznat, že jsem ho koupila naslepo. Žádné recenze jsem si nečetla, ale odstínem mě zaujal. Mám ten nejsvětlejší odstín č. 1 a opravdu mě velice překvapil! Konzistence je tedy spíše tekutější, ale mě to nevadí. Nemá ani nějak nepříjemnou a intenzivní parfemaci a nedělá ani dojem masky, i když má (alespoň pro mě) střední krytí! Navíc trpím na suchou pleť a tento make up mi ji skvěle hydratuje. Moc mi vyhovuje a nejspíše si ho příště pořídím znovu. Kupovala jsem opět v Rossmannovi za 149,- v akci.


Na řadu přišel i pudr. Ve svém oblíbeném pudru od Maybelline Affinimat se mi už dělalo prázdné kolečko a tak bylo na čase kouknout po novém. Zaujal mě tento od Rimmelu Stay Matte. Je do žluta, což je super a myslím, že splňuje vše, co jsem od něho čekala. Pleť mi zmatní a vydrží celý den. Stál mě 80,- v akci.
Hned vedle mám korektor od Catrice. Přiznám se, že od této značky jsem kromě snad jednoho lesku na rty ještě nic nevlastnila. Překvapil mě celkem mile. Korektor kryje báječně a opravdu na daném místě při rozmazání drží, jak má! Mám odstín Nude. Cena byla 84,- . Obě věci jsem opět kupovala v drogerii Rossmann.


Mám hrozně moc ráda třpytivé stíny! Proto jsem tuhle boží paletku od NYC nemohla nechat bez povšimnutí a ještě ke všemu, když byla v akci! Tyto skvělé 4 odstíny určitě využiji. Koupila jsem je v akci za 67,- a kde jinde, než v Rossmanovi.



Tuto řasenku od Dermacolu jsem dostala jako dárek k nákupu toho Lanýžového make upu. Musím na rovinu říci, že to není žádný extra zázrak. Mám ráda řasenky, co řasy zahustí a prodlouží. Tato Vám je možná trošku zahustí, ale ani nenatočí a neprodlouží. Jediné plus, které pro mě asi má je, že vydrží celý den a nerozmazává se. Pokud ale máte rádi přirozený look, tak si myslím, že pro Vás bude super. Koukala jsem, že cena se pohybuje okolo 140,- .



Jako další tu mám hřeben a štětec na pudr. Hřeben Vás jistě zaujal více - ano, vypadá skoro jako tangle teezer. Já jeden takový dříve již vlastnila. Koupil mi ho přítel k Vánocům, jenomže se mi ty štětinky nějak pomačkali a už se s ním nedalo česat. Celkem mě to mrzelo. Pak jsem ale u nás v takovém krámku (Maxihit) narazila na velmi podobný hřeben! Musím říci, že já ani moje vlasy nepoznaly od tangle teezeru rozdíl. Vyhovuje mi a na víc vypadá skvěle! Cena byla 59,- . Vedle jsem si koupila obyčejný štětec na pudr. Ten můj už něco zažil a tenhle mi padl do oka. Má šíleně příjemné štětinky, ale při tom je pevný. Kupovala jsem ho opět v Maxihitu za 69,- a jsem s ním moc spokojená. Pracuje se mi s ním hezky


Pomalu se blížíme ke konci. Už v předešlých produktech jsem se Vám zmiňovala o tom, že moje nejoblíbenější odličovací ubrousky jsou z Kik. A to stále platí. Zkusila jsem si tento měsíc koupit tyto od Baley, ale není to prostě ono. Hrozně moc jsou cítit parfemací, až nepříjemnou a pálí mě z nich oči, což se mi u těch z Kik nestalo. Určitě si je tedy příště znovu nekoupím. Cena byla něco okolo 39,- .


A jako poslední tu mám deodorant od Baley. Sice ubrousky pro mě byly přešlapem, ale i tak mám tuto značku velmi ráda a mám od ní spoustu jiných produktů, které mi vyhovují. Hrozně ráda od ní mám šampóny, kondicionéry, masky na obličej, olejíčky i tělová mléka. Mezi oblíbené ale také patří deodoranty. Mají často limitované edice a prostě mají až neuvěřitelnou vůni! Tentokrát jsem sáhla po tomto Golden Magic a musím říci, že když se s ním nastříkám, tak nepotřebuji už ani klasickou vůni. Voní tak intenzivně a nádherně, že není potřeba. Rozhodně si ho příště koupím znovu a doporučuji ho! Cena byla okolo 30,- a kupovala jsem ho i s ubrousky v drogerii DM.

Doufám, že se Vám tento další článek o produktech líbil a že Vás třeba něčím inspiroval.


Pája

You May Also Like

8 komentářů

  1. Článek byl povedený, musím kouknout na ten nový tekutý Camouflage od Catrice. A makeup Truffle od Dermacolu mám taky hodně ráda.

    Maru adventní giveaway o balíček značky Too Faced

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :-) no on ten korektor od C, je tyčinkový. Ale musím říci, že opravdu skvěle kryje a jsem s ním velmi spokojená!! A make-up je boží no! ^^

      Pája

      Vymazat
  2. Stay Matte je můj nejoblíbenější drogerkový pudr. Už mám druhé nebo dokonce třetí balení a až mi dojde, určitě si koupím další. :) Jinak s ostatními věcmi zkušenost nemám, ale většina vypadá moc dobře. :)
    Diary of a Girly Things
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho mám právě prvně a musím říci, že slouží skvěle no! :-)

      Pája

      Vymazat
  3. Pěkný výběr! Paletka od NYC vypadá úžasně :)
    The Colorful Blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :-) Jsou skvělé, zrovna předevčírem jsem si s nimi dělala zlatohnědé líčení a drží opravdu parádně! :-)

      Pája

      Vymazat
  4. Tenhle hřeben je nejlepší :) ! www.denniesk.blogpost.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Jé, v kiku mají odličovací ubrousky ? To ani nevím......já právě používám ty od Baley už asi 8 let a super...ale je fakt že používám ty růžové s grepem tuším. Ty jsou fakt skvělé. Tyhle bílé neznám

    OdpovědětVymazat