MY CHRISTMAS WISHLIST

by - listopadu 26, 2015


Vánoce se nám pomalu blíží a tak jsem se rozhodla se s Vámi podělit o můj vánoční wishlist. Letos si přeji poměrně náročnější dárky, ale za to jich mám jen pár. Jsem člověk, co většinou náročný nebývá. Každé Vánoce jsem většinou nechala na rodičích (jelikož jsem neměla konkrétní přání). Tentokrát ale vím přesně, co chci.

1#

Jako první věc, kterou si přeji ze všeho nejvíce je tento kompaktní fotoaparát. Je od značky Nikon a je to verze L840. Moc se mi zalíbil jak designově, tak i především svými parametry. Mají ho ještě v červené a fialové variantě. Sama ještě nevím, jakou barvu chci, ale líbí se mi všechny tři. Má 38x optický zoom, 16Mpix fotoaparát a jako super plus vidím to, že je na tužkové baterie a má Wifi. Když jsem totiž měla ještě svůj dřívější digitální fotoaparát, velice mě mrzelo, že je na baterii a když jsem byla někde na výletě a vybil se mi, tak tu nebyla jiná možnost. Tady u sebe mohu vždy nosit náhradní tužkové nebo lithiové baterie a vždy si je vyměnit. Wifi je super věc. Jelikož asi už každá z nás vlastníme nějaký účet na sociální síti, mohu své fotografie sdílet i s Vámi, aniž bych je musela uploadovat přes počítač. Cena tohoto kompaktu není ani moc vysoká na to, jak je skvěle vybaven. Dá se sehnat už od 4 969 korun a mám ho vyhlídnutý na tomto e-shopu. Tak uvidíme, jestli jsem byla letos hodná. ☺

2#
Jako druhou věc mám vybraný stativ. Je samozřejmostí, že pokud si přeji kvalitní fotoaparát, tak stativ nesmí chybět. Ať už na nějaké kvalitní fotky venku či doma. Vybrala jsem si tento obyčejný z tohoto e-shopu. Není ani příliš drahý. Cena je 235,- a dopravu mají dokonce zdarma. Stejně ale jako předešlý e-shop, tak i tenhle má svůj kamenný obchod a mohu si tam dojít osobně. Takže uvidíme. ☺

3#
Další věc se už konečně netýká žádné techniky. Strašně dlouho si přeji nějaký parfém, který by na mě byl cítit po celý den. Před pár dny jsem jela do města a šla si pár parfémů otestovat do parfumérií. Do oka mi ihned padl tento parfém od Giorgio Armani - Aqua di Gioia. Cítím z něho svěžest, něžnost a rozhodně úžasnou ženskost. Cena je různá. Nejlevněji ji seženete už od 1 200,- .Můžete se mrknout na tento odkaz, kde si vyberete Vámi zvolenou stránku.

4#
Už hrozně dlouho pokukuji po nějaké kvalitní paletce očních stínů. Nedávno jsem koukala, že se konečně značka Makeup Revolution dostala i do drogérií Rossmann a za to jsem šíleně moc ráda! Moc se mi tam zalíbila paletka Essential Mattes 2. Všechny tyhle odstíny jsou přesně pro mě. Miluji světle růžové, pastelové a hnědé odstíny. Skvělé je také to, že jsou odstíny matné! Cena je 199,- a najdete ji zde. Tak uvidíme, jestli ji pro mě Ježíšek letos bude mít. ^^

5#
No a jako poslední věc mám tento rozkošný závěsný organizér na šperky. Určitě jste viděli můj článek o kosmetickém stolku (zde), kde jsem Vám ukazovala mé uspořádání kosmetiky atd. Tento věšák mi do mé sbírky stále chybí a mé řetízky a náramky se zatím schovávají ve skříni. Seženete ho zde. Cena je 510,- .


Tak to jsou všechna má Vánoční přání. I kdyby nějaké z nich nevyšlo, smutná určitě nebudu! S přítelem máme nový byt, konečně s námi žije i naše malá Amy a stoleček, který jsem dostala jako předvánoční dárek od přítele byl naprosto překrásný a jsem mu nesmírně vděčná za takový dárek!
....
Takže mi bude bohatě stačit, abychom byli celou zimu zdraví, dívali se spolu na pohádky, dali si hromadu dobrého cukroví a sušenek a nejdůležitější - byli hlavně SPOLU! Dárky, nedárky.


A co Vy? Jaké jsou Vaše vánoční přání? :-)



Pája

You May Also Like

14 komentářů

  1. Aj ja si prajem zrkadlovku, ale Nikon D3200.
    www.tobecreativehasnolimits.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem na něho koukala, ale cenově už je nad mojí hranicí no :-/

      Pája

      Vymazat
  2. Foťák bych si taky moc přála, nejvíc asi ten opěvovanej Olympus PEN, líbí se mi jak je malej a vejde se do kabelky :) Na ten si ale budu muset našetřit sama, tak štědrýho ježíška doma nemáme :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten Olympus je také super no, ale Nikon mi prostě padl do oka no :-) Jinak samozřejmě, že foťák mi nekoupí jen přítel či rodiče, ale složí se mi na něho rodina k Vánocům. Tudíž si případný zbytek peněz také doplatím sama :-)

      Pája

      Vymazat
  3. Taky bych si moc přála foťák, jenže ten se mi nevleze do rozpočtu. Od našich jsem dostala peníze, takže dárečky si nakoupím sama a pak je "Ježískov"i musím odevzdat a uvidím je pod stromečkem :D
    Double Infinity by Ella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nezoufej, ještě budou narozeniny, svátek, další Vánoce :-D Taky si foťák přeji už nějakou tu dobu.. a také ještě není úplně stoprocentní, že ho letos vlastně mít budu. :-)

      Pája

      Vymazat
  4. Tenhle foťák jsem si také přála, ale mě právě naopak hrozně odrazovala, že je na baterky :( Stativ sice mám, ale malý, takže ten velký bych také klidně uvítala :)
    FASHION & BEAUTY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když mě vždy hrozně mrzelo, že jsem byla třeba právě na nějakém hezkém výletě a vybil se mi :-( A už jsem nemohla fotit :-D Tady, když budu mít pár náhradních baterek (i třeba dobíjecích), tak si to vždy budu moci vyměnit. ^^

      Pája

      Vymazat
  5. Máš skvely wishlist. :) najlepší je ten foťák a paletka! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :-) Jojo, foťák si přeji nejvíce! A paletka by se také hodila, ale není to nutnost! :-)

      Pája

      Vymazat
  6. Jéé, mám podobnou paletku - jen je značky MUA, konkrétně MUA matte palette - a je úplně super :) cenově taky vychází cca 150-200 kč.Ale tahle tvoje taky vypadá dobře - mám ráda tyhle přírodní tóny na očních stínech :) Mary Magdalene

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na tu jsem také koukala :-D ^^ nevěděla jsem, kterou z nich.. Ale jelikož je letos ježíšek také přítel, tak je pro něho lepší a dostupnější ta MUR, jelikož je teď nově v drogérii Rossmann právě :-D :-D Jinak ano, přesně kvůli těm přirozeným tónům! Hodně mám ráda ty světlé až pastelové :-)

      Pája

      Vymazat
  7. Ten organizér na šperky vypadá moc hezky! Já si teď nedávno koupila otočný stojánek na náušnice v Tigeru:)...Přeji ti, ať pod stromečkem najdeš vše, co si přeješ!:)

    http://styleinphotos.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc. Tobě přeji samozřejmě to samé! :-) Jinak ten stojánek z Tigeru znám, viděla jsem ho tam, ale bohužel by se na můj stoleček nevešel :-( Proto jsem se tedy sháněla po jiném. :-)

      Pája

      Vymazat