AUTUMN'S 2015 | COSMETIC PRODUCTS

by - listopadu 17, 2015


Ahoj holky, doufám, že si užíváte dnešní volno. 
Na tento článek jsem se už dlouho chystala, ale pořád jsme na něj nenacházela čas kvůli škole a práci, atd. Až konečně dnes. Já osobně nejsme moc velký blázen do kosmetiky, takže tu ode mě každotýdenní souhrn všeho, co jsem si koupila asi nenajdete :-D. Osobně si vystačím s jedním makeup klidně na rok (dokud ho nevypotřebuju), s řasenkou je to podobně a nějaký ten lesk, rtěnku si jednou za čas koupím. :-D Ovšem oblečení, to bych mohla nakupovat každý den a nezlobila bych se. Nicméně, mi nových produktů za poslední dobu trochu přibylo, tak bych se s vámi o ně ráda podělila.


SEPHORA

Jako první je tu menší úlovek, ze SEPHORY, kde jsem nedávno objevila menší slevy a v nich tento lesk s tužkou na oči. Lesk je z kolekce Ultra Shine a najdete ho pod názvem Shimmery Black Currant. S ním jsem velmi spokojená, na rtech vydrží poměrně dlouho a dodá jim lehce načervenalý tón. Rty jsou po něm opravdu vláčné. Cena ve slevě je asi 70 Kč.
S tužkou na oči je to už trochu horší. Přijde mi, že spíše sama sebe stírá a oko, jak z vnějšího, tak z vnitřního koutku nejsem schopná vůbec namalovat. Na opravdu suché pokožce ruky, tužka barví krásně, ale to je zatím vše. Uvidíme jestli se ještě rozkreslí nebo ne. Každopádně to pro mě bylo trochu zklamání. Tužku najdete pod názevem Nano yeux eyes a pořizovací cena ve slevě byla 50 Kč.

AVON

Další na řade je balíček z AVONU, který rozdávali u nás před školou, pokud jste jim napsaly svůj email a vyplnily krátký dotazník. Poté jste si mohly vybrat z široké nabídky produktů. Já zvolila Bronzing Pearls, řady Glow. Perličky dodávají tváři přirozeně opálený efekt. Pokud ale máte bílou pleť stejně jako já, musíte velmi opatrně aby vše vypadalo přirozeně. Díky tmavé barvě lze perličky použít také pro konturování obličeje, což občas dělám :) Cena cca 180 Kč.
Jako malý bonus navíc jsem v balíčku dostala tužku na oči Glimmerstick Eye Liner odstín Ultra Violet, kterou můžete vidět na obrázku výše. Oproti tužce ze Sephory kryje krásně a na výrazné barevné linky je jako stvořená. Cena cca 80 Kč.

DERMACOL

Dalším na řadě je povzbuzující krém na ruce od Dermacolu s extraktem z černé třešně. Tento krém mám už od prázdnin, ale až v tyto chladnější dny, kdy pokožka trpí o něco víc, je ten správný čas ho využít. Musím říct, že na ruce je opravdu příjemný. Po chvíli se vstřebá a ruce zanechá krásně jemné a hydratované a navíc, TA VŮNĚ!!! Krém můžete pořídit asi za 60 Kč.

MARIONNAUD

Další novinkou, která u mě zabodovala je toto balení oválných odličovacích tampónků z parfumerie Marionnaud. V balní je 40ks, ale jeden tampónek na odlíčení běžného denního makeupu bohatě stačí. Velkým kladem je právě velikost, která umožňuje opravdu pohodlné a rychlé odlíčení. Na pokožku jsou navíc velmi příjemné. Cena 35 Kč

CHLOÉ

A jako poslední je tu vůně od Chloé, kterou jsem dostala v podobě vzorečku. Po této vůni jsem už dlouhou dobu pokukovala, tudíž jsme ráda, že jsem vzoreček dostala. Vůně je opravdu mladistvá a svěží, navíc se svůdným nádechem. Během dne je navíc stále cítit. Samozřejmě ne tolik, ale je. Pokud si chcete tuto vůni pořídit, na internetu lze sehnat už cca od 1000 Kč.




Máte také zkušenosti s nějakým z výše uvedených produktů? Podělte se!
A nezapomeňte na našem blogu právě probíhá 1. GOLDEN GIVEAWAY

You May Also Like

10 komentářů

  1. Ze Sephory mám už dva lesky na rty a jsem s nimi naprosto spokojená, i když s jedním moc ne, ale to jen kvůli tomu, že jsem zvolila špatnou barvu, takže se mi nelíbí. Pak jsem ale pořídila hnědý lesk a jsem naprosto spokojená. Dále musím pochválit krém na ruce od Dermacolu, mám ho také již od léta, kdy byl jako dárek v časopise Cosmopolitan a je naprosto skvělý, hlavně díky jeho vůni. Jinak parfémy od značky Chloe mám moc ráda, jeden již mám a jsem s ním spokojená a vlastně celkově má pro mě Chloe takovou typickou vůni a mám moc ráda jejich flakonky :-)

    www.bokattyna.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tenhle lesk byl ze Sephory můj první a jak říkáš, jsem s ním moc spokojená. Krém mám taky z časopisu Cosmopolitan, ale přes léto jsem ho nevyužívala tolik jako teď a nemůžu si ho vynachválit. :)

      T.

      Vymazat
  2. Já uvažuju, že si koupím od Sephory takovej ten Liptint, mají jeden odstín ala rty Kyllie Jenner, a ten mi leží v hlavě už dlouho :D

    OdpovědětVymazat
  3. Zkušenosti s těmito výrobky nemám žádné, ale zaujal mě lesk od Sephory, fialová tužka od Avonu a ten krém musí opravdu nádherně vonět. Ještě jsem od Dermacolu žádný krém na ruce neměla, ale všude čtu samou chválu, tak budu muset taky jeden vyzkoušet. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušej, můžu jenom doporučit :)

      T.

      Vymazat
  4. S žádným z těchto produktů zkušenost nemám, ale spousta z nich mě láká! :) Bronzující perly od Avonu vypadají zajímavě stejně jako lesk na rty od Sephory. Sice lesky na rty ráda nemám, ale tenhle mě docela zaujal. :)
    Diary of a Girly Things

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Perly určitě doporučuji a na léto budou ještě lepší. Já mám ten problém, že jsem poměrně dost bílá, tudíž musím s těmito tmavými tóny opatrně. A ten lesk je opravdu super, není to ten typ co se po 5 min vsákne :D

      T.

      Vymazat
  5. Taky si kupuju tyhle velké tamponky, akorát v lidlu, kde mě balení 70 vyjde ještě o trochu levněji než tebe tohle poloviční :D ale jsou supr, ty malé už ani nekupuju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem se k těmto dostala náhodou, když bylo potřeba vzít ještě něco malého aby jsi dostala slevu...:D, až budu v Lidlu, určitě mrknu ;). Děkuji za tip.

      T.

      Vymazat
  6. Já jsem dostala vzoreček Chloe Love Story a musím říct, že voní báječně!

    Astor Perfect Stay 24H & Catrice Camouflage Cream

    OdpovědětVymazat